  • 41. Data: 2008-01-31 22:29:11
    Temat: Re: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Sty, 22:16, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Niekoniecznie.
    > U nas karty wypukle sa zwykle kredytowymi, tam nie ma plaskich kart i
    > zamiast nich sa wypukle karty debit - takze te "kolorowe". Opcje i
    > ubezpieczenia maja porownywalne z analogicznymi europejskimi kartami,
    > takimi w rodzaju VE :-)

    Pisalem o POLSKICH kartach.
    Sam nie korzystam (kaprys milionera ;) ) ale z opisu wynikalo, ze
    roznice sa conajmniej takie, jak przykladowo pomiedzy zlotem i platyna
    w Citi - niby podobnie, ale jak sie wczytac...

  • 42. Data: 2008-02-06 23:56:55
    Temat: Re: Z?ote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Niewatpliwie masz doswiadczenie w płaceniu z góry za jedyną ale za to najstarszą
    usługe swiata ;-)
    JaC

    -----

  • 43. Data: 2008-02-06 23:58:28
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No ja oceniam.
    Ale faktycznie mozna sie przejechac ;-)
    JaC

    -----

  • 44. Data: 2008-02-07 20:10:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    666 napisał(a):
    > Niewatpliwie masz doswiadczenie w płaceniu z góry za jedyną ale za to najstarszą
    usługe swiata ;-)

    Za to nie musze placic, bo mam taka firme, ktora ww. uslugi swiadczy.
    Jako boss mam wszystko za free :)

    --
    Mithos