  • 11. Data: 2005-09-09 21:50:52
    Temat: Re: [Z serii jakie konto :-)] Jakie konto dla...
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-09-09 22:08, david561 napisał(a):

    > Porównaj oferty kont internetowych osobistych. Oprocentowanie raczej
    > będzie
    > podobne, ale zwróc uwagę na opłaty (za prowadzenie rachunku, przelewy,
    > karty ) Inteligo ma teraz promocje, popatrz na www.naszakasa.k9.pl

    1) Odpowiada się pod cytatem.
    2) Na stronie którą podałeś antywir krzyczy jak oszalały. Co to za bryndza?

    Gree

  • 12. Data: 2005-09-09 22:49:48
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie
    > podobne, ale zwróc uwagę na opłaty (za prowadzenie rachunku, przelewy,

    pasożyty!

    janke

  • 13. Data: 2005-09-10 14:43:41
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pasożyty!

    Ten pasożyt tutaj non stop się pokazuje jak tylko przeczyta jakiś post o
    Inteligo to wrzuca tutaj swój link, bo teraz jest promocja i chcę się
    dorobić :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2005-09-10 15:13:02
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pasożyty!

    Ten pasożyt tutaj non stop się pokazuje jak tylko przeczyta jakiś post o
    Inteligo to wrzuca tutaj swój link, bo teraz jest promocja i chce się
    dorobić :)

    Pozdrawiam
    Przemek