  • 31. Data: 2004-06-30 16:18:31
    Temat: Re: Z zycia uniwersytetow powiatowych...
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Tylko mam nadzieje, ze o zastepowalnosc pokolen zadbales, bo jak nie, to do
    >roboty! :)))

    Trochę zadbałem...Ale bez nadgorliwości...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 32. Data: 2004-06-30 16:20:13
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Może dzięki temu
    >kiedyś dostanę sie do kotła z troche mniej gorącą smołą ;-))))

    A i ja przy okazji, jako sprawca pośredni...

  • 33. Data: 2004-06-30 17:27:10
    Temat: Re: Z życia uniwersytetów powiatowych - obowiązkowe RORy w Kredyt Banku
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał w
    wiadomości news:cbuim5$n4v$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Phi, nic nowego. Jakieś dwa, trzy lata temu na jednym z wydziałów UJ (a
    > może i na wszystkich?) warunkiem wypłacania studentom stypendium
    > naukowego/socjalnego było posiadanie konta w BPH-PBK ("bo nikt nie
    > będzie płacił za przelewy do innych banków"). Nie wiem, być może możliwy
    > był odbiór gotówki w kasie...

    Jak to dobrze, że ja nie miałem problemów z odbiorem stypendium. Tylko bym
    się niepotrzebnie denerwował ;]]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 34. Data: 2004-06-30 22:58:45
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> skribis:

> [...]
    >naukowego/socjalnego było posiadanie konta w BPH-PBK ("bo nikt nie
    >będzie płacił za przelewy do innych banków").

    A prowadzenie konta kosztuje wiecej niz przelew :(

    Nie mogliby uzywac konta z bezplatnymi przelewami?

    Ciekawe czy ktos to gdzies zglosil (UOKIK? MENiS?)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach:
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<