  • 11. Data: 2008-01-29 21:44:18
    Temat: Re: Z?ote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > A co to za specjalne miejsca? Chyba nie "busness klass" w biedronce?

    Rozne kluby.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-01-29 21:53:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Rozne kluby.

    Naprawde? No napisz cos wiecej, jaki to klub zle patrzy na posiadaczy
    nieszlachetnych kart?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2008-01-29 22:12:38
    Temat: Re: Z3ote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Rozne kluby.

    Kpisz?

    marekz

  • 14. Data: 2008-01-29 22:27:12
    Temat: Re: Zlote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Naprawde? No napisz cos wiecej, jaki to klub zle patrzy na posiadaczy
    > nieszlachetnych kart?

    Hmmm... nie domyślasz się co miał na myśli? :D

    Pzdr.

    PS. który po drodze pokręcił kodowanie?

  • 15. Data: 2008-01-29 22:28:22
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kpisz?

    Coś mi się kojarzy, że kilka dobrych lat temu ktoś pisał na grupie, że
    jakiś klub golfowy wpuszcza tylko z Dajnersami. No ale Dajners nie ma
    kolorów ;-).

    Aha, a niedawno ktoś tu napisał, że Gold z Citi pozwala zaparkować za
    friko przed oddziałem (na słuźbowym parkingu?) :-)

    Przemek

  • 16. Data: 2008-01-29 22:29:24
    Temat: Re: Złote Karty - jakie najlepsze ?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

  • 17. Data: 2008-01-29 22:50:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sty, 22:29, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Aha, a niedawno ktoś tu napisał, że Gold z Citi pozwala zaparkować za
    > friko przed oddziałem (na słuźbowym parkingu?) :-)

    To chyba trzeba go nakleic na szybie, jak bilet parkingowy ;)

    Przy okazji - moja Moneypl to gold w przebraniu, bo limit maksymalny
    moze miec jak Goldy :))

    http://direct.money.pl/kartykredytowe/porownanie-kar
    t-kredytowych/1/

  • 18. Data: 2008-01-29 23:05:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl> writes:

    > Hmmm... nie domyślasz się co miał na myśli? :D

    Nie, a co mial na mysli?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2008-01-30 00:19:37
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:fno9c7$dbe$2@inews.gazeta.pl...

    > Coś mi się kojarzy, że kilka dobrych lat temu ktoś pisał na grupie,
    > Ĺźe
    > jakiś klub golfowy wpuszcza tylko z Dajnersami. No ale Dajners nie ma
    > kolorĂłw ;-).

    Jesli mowa o tym polu golfowym niedaleko Krakowa, to bzdura. Wpuszcza
    kazdego, kto chce tam wydac kase.

    Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego jak ocenianie klienta po
    wariancie posiadanej karty. To juz jakas giga-obora.

    marekz

  • 20. Data: 2008-01-30 00:21:35
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > Ĺźe
    > jakiś klub golfowy wpuszcza tylko z Dajnersami. No ale Dajners nie ma

    Ciekawe co autor poprzedniego postu mial na mysli. Jesli mowa o tym polu
    golfowym niedaleko Krakowa, to bzdura. Wpuszcza kazdego, kto chce tam wydac
    kase.

    Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego jak ocenianie klienta po
    wariancie posiadanej karty. To juz jakas giga-obora. I tyle ma wspolnego z
    rzeczywistoscia, co ocenianie po kolorze majtek.

    marekz