  • 11. Data: 2010-11-17 12:13:22
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.11.2010 12:16, Michal wrote:

    > A tak poważnie:
    > - Nie ma obowiązku i przymusu posiadania karty w Inteligo, ba, nawet nie
    > ma obowiązku posiadania tam rachunków
    > - Na rynku jest conajmniej kilka banków wirtualnych oferujących karty
    > debetowe za darmo bez warunków lub zwalniające z opłaty przy korzystaniu
    > z bankomatu raz w miesiącu.

    Problem w tym, ze zmiana numeru konta jest zazwyczaj dosc uciazliwa -
    powiadomic tego, poinformowac tamtego, zmienic jeszcze cos innego.

    A na dodatek nie ma gwarancji, ze nowy bank nie wymysli czegos nowego ku
    krotkoterminowej uciesze akcjonariuszy i rozpaczy klientow ("no tak,
    teraz jest mniej korzystnie, ale nie bede z tego powodu przechodzic
    przez papierkologie zakladania nowego konta").

    Idealem bylaby mozliwosc przeniesienia numeru konta do innego banku,
    podobnie jak da sie to zrobic z numerem telefonu, czy z domena
    internetowa, ktora mozna przeniesc do innego rejestratora.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-11-17 12:20:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.11.2010 00:24, b...@o...pl wrote:

    > doradźcie, jakie produkty i usługi kupować aby składać
    > swobodnie takie reklamacje przy czym chciałbym aby
    > działanie było legalne, ale sytuacja na tyle uznaniowa
    > aby dochodziło do zwrotu pieniędzy.

    Wplacic 1 mln zl na konto, wykupic usluge "Bankomaty bez granic",
    pojechac do kraju, w ktorym da sie wybrac z bankomatu rownowartosc np. 2
    zl, i wykonac 500 tys. tego typu operacji.
    Bank powinen stracic wiecej niz ty.

    Tanszym sposobem "zemsty" bedzie rezygnacja z tego konta.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 13. Data: 2010-11-17 12:29:01
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 17.11.2010 09:55, Jan Werbinski pisze:
    > Ja zrezygnowałem z kart Inteligo jeszcze jak były za 1 zł. Nie są
    > potrzebne. W razie czego mogę chyba wypłacić w kasie,[...]

    Gdybym musial przy koncie w Inteligo bywac w tych koszmarnych oddzialach
    PKO to po pierwszej wizycie bym zrezygnowal :)

    --
    Biafra

  • 14. Data: 2010-11-17 12:34:14
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 17.11.2010 13:13, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Problem w tym, ze zmiana numeru konta jest zazwyczaj dosc uciazliwa -
    > powiadomic tego, poinformowac tamtego, zmienic jeszcze cos innego.

    Zgadza się- "dość" uciążliwa dla tzw. osoby fizycznej pracującej na
    etat, a dla przedsiębiorcy posiadającego duuużo współpracujących
    podmiotów- prawie niemożliwa bez szwanku.

    Z tym, że tutaj autor piekli się o opłatę za kartę debetową a nie za
    prowadzenie rachunku.

> [...]
    > teraz jest mniej korzystnie, ale nie bede z tego powodu przechodzic
    > przez papierkologie zakladania nowego konta").

    Raczej darmowe rachunki + przelewy to praktycznie standard jak na dziś.
    A na pewno w Inteligo- nie ma powodu, dla którego autor nie mógłby z
    debetówką uciec do np. MBanku pozostawiając rachunek w Inteligo. I by o
    "przemocy" nie musiał pisać.

    > Idealem bylaby mozliwosc przeniesienia numeru konta do innego banku,

    Zgadza się, tylko zapewne banki broniłyby się przed tym ręcyma i
    nogoma... ;)

    Michał

  • 15. Data: 2010-11-17 13:05:45
    Od: "Michał Witkowski" <m...@g...pl>

    W sklepie koło mnie podrożały ziemniaki. Nie ważne, że w sklepie obok są dwa
    razy tańsze, a w sklepie za rogiem rozdają je za darmo. Ja uparłem się, że
    muszę kupować w tym sklepie, w którym podrożały.

    Nie ma chyba obowiązku posiadania karty w Inteligo. Jeżeli komuś nie
    odpowiadają zasady tam panujące, to zamyka kartę, albo najlepiej całe konto i
    przenosi się do gdzie indziej.

    A zachowanie o którym pisze autor wątku, jeśli nie jest oznaką choroby
    psychicznej, to na pewno jest mocno dziecinne.

  • 16. Data: 2010-11-17 16:32:58
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > bank inteligo przemocą zmusza mnie do płacenia kartą

    To pierwszy chyba taki bank! A jak zmusza? Karta się przystawia do
    gardła i żąda, by nią zapłacono? Czy konsultant łapie na ulicy i siłą
    ciągnie do punktu płacenia kartą?

    > skoro oni stosują przemoc, odpłaćmy i pięknym za nadobne

    A twoja wypowiedź powinna się kończyć "i dlatego wypowiadam umowę"...

    > poza Bardzo Pazernymi Hienami (BPH) nie spotkałem sie
    > jeszcze w bankowości polskiej z tak wielką dozą wredności
    > jaka dzisiaj dotknęła mnie przez inteligo. To wymaga pomsty!

    ... i jest to najlepsza pomsta! I chyba jedyna sensowna do przeprowadzenia.

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2010-11-17 21:22:40
    Temat: Re: ZA CO p&#179;aci&#230; kart&#177; inteligo w sklepie aby maksymalnie zem&#182;ci&#230; siefinansowo na banku inteligo?
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    > bank inteligo przemoc&#177; zmusza mnie do p&#179;acenia kart&#177;
    > co wi&#234;cej do p&#179;acenia ni&#177; w kasach sklepowych bo
    > nie zadowala si&#234; rozliczeniem prowizji allegro
    > przez p&#179;atno&#182;ci.pl
    >
    > s&#179;ysza&#179;em &#191;e w przypadku p&#179;acenia kart&#177; mo&#191;na
    sk&#179;ada&#230;
    > reklamacje u akceptanta i w razie niewykonania us&#179;ugi
    > albo wadliwego wykonania - transakcje s&#177; anulowane
    > a kwota wraca na konto p&#179;ac&#177;cego.

    w sklepach typu castorama można łatwo oddawać towar ale nie wiem czy to
    uciążliwe dla banku jest

    PS ciekawe jak to będzie z inteligentną kartę która lada chwilę ma sie pojawić i
    ma sama wiedzieć czy robić za kredytówkę czy debetówkę tzn jak wówczas będzie z
    opłatą

  • 18. Data: 2010-11-17 21:26:16
    Od: t...@p...onet.pl

    > PS ciekawe jak to b&#234;dzie z inteligentn&#177; kart&#234; która lada chwil&#234;
    ma sie pojawi&#230; i
    > ma sama wiedzie&#230; czy robi&#230; za kredytówk&#234; czy debetówk&#234; tzn jak
    wówczas b&#234;dzie z
    > op&#179;at&#177;

    sorry widze że jest to już opisane na stronie

  • 19. Data: 2010-11-18 03:01:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michał Witkowski" ic0jv8$fi0$...@i...gazeta.pl...

    > A zachowanie o którym pisze autor wątku, jeśli nie jest
    > oznaką choroby psychicznej, to na pewno jest mocno dziecinne.

    Wątkotwórca jest KLIENTEM, nie dzieckiem do bicia.
    Wprawdzie Jan Paweł II nauczył braku szacunku do ludzi,
    ale on zmarł, i jego nauka też odeszła z tego świata.

    Wątkotwórca (z jakiegoś powodu -- nie jest istotne, z jakiego)
    chce być klientem Inteligo, ale nie chce mieć tam karty
    debetowej. IMHO ma do tego prawo.

    BTW... Ja też tam mam konto -- martwe od lat.
    Ciekawe, czy mnie skasują za kartę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-11-18 06:42:45
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 18.11.2010 04:01, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Michał Witkowski" ic0jv8$fi0$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Wprawdzie Jan Paweł II nauczył braku szacunku do ludzi,

    Jakieś dowody na to twierdzenie, Leszku, czy należy to uznać za kolejne
    psychotyczne wywody?

    Michał