  • 21. Data: 2005-04-04 14:29:49
    Temat: Re: ZŁODZIEJE (?) z wiadomej okazji...
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-04, T.Omasz <t...@f...pl> wrote:
    > Tak przy okazji, wracając do TG, dostałem rano odpowiedź od BPH:
    >
    >====================
    > Szanowny Panie,
    >
    > Bardzo dziękujemy za informację nadesłaną przez Pana na skrzynkę Banku .
    > Została ona przekazana do odpowiedniego Departamentu celem wyjaśnienia.
    >
    > (podpis)
    >====================
    > Ciekawe, co to może znaczyć realnie i jak bank może zareagować.
    <mode tłumaczenie=on>
    Nie wiem po co nam mówisz o rzeczach które wiemy, ale skoro już się
    skarżysz to masz odpowiedz. Przekazaliśmy twoje marudzenie do
    Departamentu "Może się nie odezwie i zapomni".
    Jak się odezwie będziemy myśleć ..

    <mode tłumaczenie=off>

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 22. Data: 2005-04-19 08:45:19
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nie nie DLATEGO otrzymał wybaczenie. Wybaczenie nie jest transakcją - jak
    > Ty
    > się przyznasz to ja Ci wybaczę. Wybaczenie dokonuje się nawet POMIMO braku
    > sprawiedliwości, czy uznania się sprawcy za winnego. I dlatego jest takie
    > trudne :-( .

    Jedynie za sprawą dobrej woli pokrzywdzonego - jeśli winny "idzie w
    zaparte", to wybaczenie mu jest cnotą, a brak wybaczenia - nie musi być
    winą. Oczywiście, kiedy winny przyzna się, pokaja i zadośćuczyni, wtedy
    niewybaczenie mu jest grzechem.

    T.