  • 1. Data: 2002-01-21 22:52:27
    Temat: ZUS a mBank
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@s...com.pl>

    Witam
    Czy mogę opłacić ZUS (zdrowotne) przelewem z mBank na konto ZUSu (mam
    spółkę)? A jesli tak, to co mam wpisać w treści ? Tego jest za dużo ?!
    typ-"S" , deklaracja "200112" , nrdeklaracji "01", mój NIP, Typ ID uzup.
    Identyfikator uzupełn. podatnika (mój pesel) .

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , r...@s...com.pl

  • 2. Data: 2002-01-21 23:45:01
    Temat: Re: ZUS a mBank
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan"
    <X...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Czy mogę opłacić ZUS (zdrowotne) przelewem z
    mBank na konto ZUSu

    NIE (pracują nad kontem dla firm)

    > (mam spółkę)

    Hmm ... no nie wiem jak to będzie, może s.c. - tak
    ale z o.o. to chyba jednak nie

    Z podobnych to Inteligo

    Sark