  • 1. Data: 2012-03-15 13:29:58
    Temat: ZUS z KK mBanku - dziekuje bardzo
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Probowalem zaplacic dzis ZUS z KK mBanku. Dobrze, ze zdazylem anulowac i
    puscic tradycyjnie z mBiznes Konta.

    Za kazdy przelew (spoleczne, zdrowotne, FP) prowizja - jedna 7 zl (za
    FP, bo najnizsza kwota), druga cos kolo 9, a trzecia cos kolo 20 zl).

    Dziękuję bardzo mBankowi za takie "udogodnienie" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2012-03-15 13:46:35
    Temat: Re: ZUS z KK mBanku - dziekuje bardzo
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > najnizsza kwota), druga cos kolo 9, a trzecia cos kolo 20 zl).
    >
    > Dziękuję bardzo mBankowi za takie "udogodnienie" :)

    Udogodnienia kosztuja ;)
    - jednak gdybys nie mial kasy, a musial zaplacic w terminie ...
    czy bardziej sie oplaca zassac gotowke z KK ?

  • 3. Data: 2012-03-15 13:54:18
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Waldek pisze:
    > czy bardziej sie oplaca zassac gotowke z KK ?

    Zbytnio sie zasugerowalem wypowiedziami na grupie - a to dopiero od
    kwietnia ma byc za free :)

    W kazdym razie moze ktos, kogo termin platnosci jest dzisiaj, tez sobie
    zaplaci, to niech lepiej anuluje - do 16:50 pewnie ma czas :)

    A od kwietnia ma byc podobno za free. Tylko sie zastanawiam, czy placac
    skladki nie tylko za siebie (mam jeszcze zleceniobiorce) bede mogl
    spokojnie placic z "osobistej" KK - bo w firmowym MC ni ema wogole opcji
    przelewow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-03-15 15:06:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" jjssac$5hd$...@i...gazeta.pl

    > A od kwietnia ma byc podobno za free. Tylko sie zastanawiam, czy placac

    Ale te transakcje niekoniecznie będą zaliczane do bezgotówkowych.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-15 17:02:09
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "SDD" jjssac$5hd$...@i...gazeta.pl

    > Ale te transakcje niekoniecznie będą zaliczane do bezgotówkowych.

    Na "blogu" gadają, że tak. Jeśli tak, to spokojnie utylizując staruszkow
    (czyli wspierając piramidę) wyrobię na zwolnienie z oplat.

    PS. U mnie w inspektoracie ZUS, ktory rzadko odwiedzam, gdyz mam podpis
    elektroniczny, w Radomsku, 50-tysiecznym miescie, sobie zainstalowali
    system obslugi kolejek z "numerkami"... - to na to kaza nam pracowac i
    placic do usranej smierci?
    Ciekawe ile system kosztowal, i ile z tej kwoty trafilo do kieszeni
    prezesow i dyrektorow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2012-03-15 21:51:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" jjt7ai$1h8$...@i...gazeta.pl

    > Na "blogu" gadają, że tak. Jeśli tak, to spokojnie utylizując staruszkow (czyli
    wspierając piramidę) wyrobię na zwolnienie z
    > oplat.

    Do telefonicznych minut nie będą wliczane, więc sugeruję ostrożność.

> [...]
    i placic do usranej smierci?
    > Ciekawe ile system kosztowal, i ile z tej kwoty trafilo do kieszeni prezesow i

    I ile ci prezesi czy dyrektorzy musieli oddać z tego zysku
    Kościołowi w podzięce za cud, jakim było to zlecenie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-03-16 11:40:43
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

> [...]
    > placic do usranej smierci?
    > Ciekawe ile system kosztowal, i ile z tej kwoty trafilo do kieszeni

    U mnie (mieścina niecałe 20k ludności) też to jest :) Znajoma
    opowiadała, że weszła do pustego ZUS, gdzie panie z nudów
    dłubały w nosie i została odesłana sprzed okienka do tej
    machiny kolejkującej.

    Ponieważ byl to jej 1-szy kontakt z w.w. urządzeniem, przez
    dobrych kilka minut męczyła się, zanim odnalazła kombinację
    pytań i odpowiedzi właściwą dla sprawy, z którą przyszła
    - i mogła otrzymać swój numerek.

    W tym czasie, ZUSowe panie obserwowały ją znudzonym
    wzrokiem. Nowoczesność! :)

  • 8. Data: 2012-03-16 13:35:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ikarek" jjv8rr$b4a$...@i...gazeta.pl

    > W tym czasie, ZUSowe panie obserwowały ją znudzonym
    > wzrokiem. Nowoczesność! :)

    Tak! A tuż za nią wchodzi kontakt internetowy...

    Jak to jest -- że można sądzić człowieka za to, iż naraził własną
    firmę na straty finansowe, a nie można sądzić urzędnika za to, że
    naraził społeczną firmę na straty finansowe? Ano proste -- Alot był
    człowiekiem politycznie zasłużonym dla Solidarniści. Jedna komuna
    (PZPR) ustąpiła miejsca kolejnej komunie (Solidarności, Kościołowi
    itp. -- aby było jasne, nowa komuna, Balcerowicz na przykład to
    dawna komuna, czyli PZPR)

    Skoro Alota trzeba było wybielać, można wybielać jego następców. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'