  • 1. Data: 2006-04-28 16:57:07
    Temat: ŻYDZI / JUDE / Antysemityzm - Wczorajsza audycja w Radiostacji
    Od: "Ryszard P." <R...@n...spam.pl>

    Nie jest to OT, bo problem żydów w Polsce, w sejmie, na stanowiskach
    kierowniczych setek, tysiecy firm w Polsce dotyka
    nas wszystkich, biznesmenów tych dużych, małych, jak i miliony cienkich
    bolków...

    Wczoraj wieczorem była audycja w Radiosatcji (to to radio co bez przerwy
    atakuje partie PIS , i promuje lesbijki i "pedzi" oraz Platforme Obywatelską
    ....jakieś kompleksy ??)
    W audycji radiowej rozmawiano o antysemityźmie, o "uciskaniu" Żydków w
    Polsce. hłehłe, Jacy on biedni :)

    Ja jestem ciekaw którzy żydzi są "uciskani" i gnębieni przez Polaków ??!!
    Rokita ? Chłopaki z Unii Wolności ?? Czy inni posłowie z PO ??? Gronkowiec
    ?? Balcerek ??
    Wydaje mi się, że to Polacy dostają w dupe od żydków, którzy rządzą Polską i
    od tysiecy żydów na stanowiskach kierowniczych w firmach w całej Polsce. Czy
    nie mam racji ?

    Jak się coś złego powie na Żyda, to się mówi że to antysemityzm. A jak SLD
    atakowano, że rozkradło Polske, że współpracuje z przestępcami, że jest
    uwikłane w setki wielkich afer, itd. Zarzucano SLD, że to partia złodzieji,
    Sojusz Lewych Dochodów, itd. To czy to jest w porzadku ?? Jak to nazwać ?
    Bo jak się nabijasz z żydka to jesteś antysemita ! Coś tu nie tak ???

    Ja nie jestem Antysemitą !!! JA BARDZO LUBIE Żydów, ale tylko jak pracują
    uczciwie, np. przy sprzątaniu ulic, koszeniu trawy, wywożeniu śmieci czy
    zajmują się rolnictwem. Nie podobają mi się żydzi w rządzie ! W rządzie
    powinni być TYLKO Polacy !!! Najlepiej patrioci, a nie obce narodowości !
    Żydzi nie powinni też zajmować stanowisk kierowniczych w firmach !!! A
    jeśli chcą rządzić, to niech rządzą w Izraelu, w Polsce powinni tylko ścinać
    trawe, sprzątąć miasta i uprawiać ziemniaki...

    Czy Polak albo osoba innej narodowości ma szanse zostać posłem, ministrem
    albo prezydentem w Izraelu ?!? :)

    Pozdro, RYCHU

  • 2. Data: 2006-04-28 17:06:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Apr 2006 18:57:07 +0200, w
    <95c19$44524965$57cfd43e$14154@news.chello.pl>, "Ryszard P."
    <R...@n...spam.pl> napisał(-a):

> [...]
    > jeśli chcą rządzić, to niech rządzą w Izraelu, w Polsce powinni tylko ścinać
    > trawe, sprzątąć miasta i uprawiać ziemniaki...

    Pomijając cały bełkot -- skoro Żydzi są w rządzie, to zostali wybrani przez
    naród. Chcesz sprzeciwiać się woli narodu, który chce być rządzony przez Żydów?
    Nieładnie ;p.

  • 3. Data: 2006-04-28 17:09:37
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Ryszard P. wrote:
> [...]
    > jeśli chcą rządzić, to niech rządzą w Izraelu, w Polsce powinni tylko ścinać
    > trawe, sprzątąć miasta i uprawiać ziemniaki...

    Jesteś po prostu idiotą.

    > Czy Polak albo osoba innej narodowości ma szanse zostać posłem, ministrem
    > albo prezydentem w Izraelu ?!? :)

    Najpierw dowiedz się kto to jest Żyd, Polak i Izraelczyk a potem rób z
    siebie kretyna gdzie indziej.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2006-04-28 18:08:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ryszard P. napisał(a):
> [...]
    > kierowniczych setek, tysiecy firm w Polsce dotyka
    > nas wszystkich, biznesmenów tych dużych, małych, jak i miliony cienkich

    Spierdalaj.

    Wujek Dobra Rada

  • 5. Data: 2006-04-28 19:29:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Apr 2006 20:08:21 +0200, w <e2tlma$4bk$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Spierdalaj.

    Żyd! ;p

  • 6. Data: 2006-04-28 20:15:22
    Od: "...::: Mach :::..." <[ROT13] z...@b...cy [ROT13]>

    >Czy Polak albo osoba innej narodowości ma szanse zostać posłem, ministrem
    >albo prezydentem w Izraelu ?!? :)

    Nie! i na tym wlasnie polega ich sila!
    Masz z tym jakis problem?

    >A jeśli chcą rządzić, to niech rządzą w Izraelu, w Polsce powinni tylko
    >ścinać trawe, sprzątąć miasta i uprawiać ziemniaki...

    A moze kompleks?
    Czyzby tlo Froydowskie???

    >JA BARDZO LUBIE Żydów, ale tylko jak pracują uczciwie, np. przy sprzątaniu
    >ulic, koszeniu trawy, wywożeniu śmieci czy zajmują się rolnictwem. W
    >rządzie powinni być TYLKO Polacy !!!

    po czym poznac polaka, wg ciebie?

    a tak wogole - NIE KARMIC TROLA!!!!!

    spadaj na pl.misc.pregierz
    lub
    pl.faszyzm
    albo
    pl.spieprzajdziadu

    juz byl jeden taki co to sobie znalazl kozly ofiarne........

  • 7. Data: 2006-04-29 08:36:48
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Ryszard P. wrote:
    > Nie jest to OT, bo problem żydów w Polsce, w sejmie, na stanowiskach
    > kierowniczych setek, tysiecy firm w Polsce dotyka
    > nas wszystkich, biznesmenów tych dużych, małych, jak i miliony
    > cienkich bolków...

    Co za palant - dlaczego wówczas nie mówiło się o kontroli urodzeń?
    Dlaczego matka go nie wyskrobała? A może ma kopleks, bo odkrył, że
    dziadek był Żydem?
    r...@c...pl

    Leszek

  • 8. Data: 2006-04-29 12:01:44
    Od: Spider <...@...c>

    jest w tym duzo racji

    nie mozesz powiedziec NIC na Zydow, bo zaraz jestes antysemita
    nie mozesz powiedziec, ze banki sa w rekach Zydow, bo zaraz jestes
    antysemita, nie liczy sie to czy te banki sa, czy nie w rekach Zydow,
    liczy sie to, ze powiedziales cokolwiek o Zydach

    jeden gosc (bodajze jakis dr z Wroclawia) zakwestionowal kiedys liczbe
    Zydow zgladzonych w Oswiecimiu ... nie zakwestionowal holocaustu, ale
    podpierajac sie naukowymi obliczeniami, m.in. tym, ze komory gazowe nie
    mialy takiej "przepustowosci" (zle slowo), ani takiej szczelnosci
    (hitlerowcy tez by sie zagazowali), obliczyl, ze zginelo 2 mln Zydow, a
    nie 6 mln ... i co ... zadnej konstruktywnej odpowiedzi ... jedynie
    totalna nagonka, w tym ze strony gazety wyborczej (czytaj koszernej),
    ze antysemita, ze proces bedzie, znieslawienie, itd., itp., etc.

    no a ostatnio ... Droga Krzyzowa za bardzo antysemicka ... tak, to nie
    Zydzi ukrzyzowali Chrystusa, ale Murzyni, Arabowie i Polacy

    jest tez druga strona medalu ... Polacy nigdy nie potrafili rzadzic ...
    potrafili walczyc o niepodleglosci, a jak juz ta niepodleglosc
    odzyskali, to nie wiedzieli co z tym zrobic, dlatego byly "wasze ulice,
    nasze kamienice", dlatego Zydzi sa w rzadzie i bankach

    nie zmienia to postaci rzeczy, ze NIC nie mozesz na Zydow powiedziec, bo
    zaraz jestes antysemita, chocby to bylo tylko stwierdzenie faktow

    spid

  • 9. Data: 2006-04-29 15:19:52
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Spider wrote:
> [...]
    > antysemita, nie liczy sie to czy te banki sa, czy nie w rekach Zydow,
    > liczy sie to, ze powiedziales cokolwiek o Zydach

    Bo i po co w ogóle wskazywać jakiś naród. Rzecz w tym, że jeśli używa
    się już słowa Żyd, to w złym kontekście, a tak naprawdę narodowość ma
    dziś niewielkie znaczenie. Ktoś kto mówi Żyd chce podkreślić jakieś
    perioratywne skojarzenia. W takim wypadku automatycznie potwierdza, że
    godzi się z etykietkami, np takimi, że Polacy to nieroby, pijacy,
    złodzieje, a ostatnio również mordercy (w dodatku głupi, bo zabijają za
    odtwarzacz mp3 warty kilkaset zł). Uśmiecha się takie etykietowanie?
    Nie sądzę.
    Leszek

  • 10. Data: 2006-04-29 17:16:52
    Od: "...::: Mach :::..." <[ROT13] z...@b...cy [ROT13]>

    > Co za palant - dlaczego wówczas nie mówiło się o kontroli urodzeń?
    > Dlaczego matka go nie wyskrobała? A może ma kopleks, bo odkrył, że dziadek
    > był Żydem?

    Nie poprostu ma slaba, zle oplacana prace i tyle- pewnie tez jest leniem i
    juz!

    Stawianie takich zarzutow uwazam to za kompletna bzdure, bo:
    1 nie ma dowodow kto jest zydem a kto nie - chyba ze widziales go nago (choc
    to marny dowod - mogl zmienic wyznanie) lub wodujesz go regularnie w
    synagodze - co rzuca i na ciebie podejrzenie.
    2 rownie dobrze mozna powiedziec ze znowu jakis wysoki jest szefem banku,
    albo jakis blondyn jest w rzadzie - napewno to szajka bo kazdy pijak to
    zlodziej

    No chyba ze jestes sredniointeligentnym populista i jest wygodnie zwalic
    wszystko na cyklistow, bikiniarzy i pedalow.

    Pozdrawiam
    mach