  • 11. Data: 2009-04-03 12:17:25
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie...
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

    No dla mnie ten ruch w góre wygląda agresywanie.. (nawet chwili wytchnienia
    intra). Pic polega na tym że i u mnie "optymizmu" brak wiec moze dlatego
    odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na spuście...
    george

    Kupują agresywnie tak jak przez wiele miesięcy agresywnie wyprzedawali.
    Ale jest na razie o tyle bezpiecznie, że nabierając tak duże ilości akcji nie
    będa w stanie z nich szybko wyjść z odpowiednim zyskiem.
    Będą musieli zrobić inteligentną dystrybucję a to trochę potrwa.

  • 12. Data: 2009-04-03 12:22:57
    Od: sorden <s...@w...pl>

    XXL wrote:

    > Na pewno nadal wchodzą fundusze zagraniczne. Zobacz jakie mamy gigantyczne
    > obroty na GPW. Przed 14-tą jest już 1,4 mld zł.
    > To jednoznacznie wskazuje na wchodzenie krótkoterminowego ew.
    > średnioterminowego kapitału spekulacyjnego z zagranicy.

    Bawia sie na gieldzie za to co nakupili wczoraj. Dzisiaj juz nie dokupuja.
    Zlotowka sie nawet lekko oslabila.

    --
    in

  • 13. Data: 2009-04-03 12:26:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

    > no więc właśnie, podejrzewam że tak z palcami na spustach wszyscy czekają
    >
    > co oznacza że tak samo jak gwałtowie rośnie, tak jeszcze gwałtowniej zaraz
    > będzie spadać
    >
    > gra dla ludzi o mocnych nerwach i mocnych pęcherzach :-)
    > strach do wc wyjść bo można być w międzyczasie w plecy ;-)

    z tym WC dobre :)

  • 14. Data: 2009-04-03 13:20:40
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze dlatego odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na

    Tu masz odpowiedź.
    Enron to dyletanci.
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=1e64d855-ca
    6b-4475-8884-70527646784e&open=four

    --
    Gdy widzisz kogoś odpoczywającego, pomóż mu.

  • 15. Data: 2009-04-03 13:23:30
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjną?]
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w
    nadzieii na ta zwale.....
    No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej lub
    jeszcze wyzej.....-;)))

  • 16. Data: 2009-04-03 14:03:15
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Virck" <V...@v...net> pisze:

> [...]
    > nadzieii na ta zwale.....
    > No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej lub

    Reakcje *stadne* bardzo łatwo mogą zmienić kierunek.

    Wiec może nam objaśnisz jakie były *logiczne* powodu dzisiejszego
    wzrostu w Polsce ale już nie w Europie inne niż HGW czym uzasadniona
    krótkoterminowa spekulacja?

    Albo napisz wprost że robisz za naganiacza stada baranów które
    akurat pobiegło w kierunku który ci pasuje wiec czemu masz na
    tym nie skorzystać? ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Miłe słowa mogą otworzyć nawet żelazne drzwi

  • 17. Data: 2009-04-03 14:12:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tu masz odpowiedź.
    > Enron to dyletanci.
    > http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=1e64d855-ca
    6b-4475-8884-70527646784e&open=four

    może to FASB .. a może wystarczyły 3 dni słońca :).
    george

  • 18. Data: 2009-04-03 14:22:29
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Virck wrote:

    > No ale coz...Poki co patrzcie, w koncu wejdziecie.troche wyzej, ..wyzej
    > lub jeszcze wyzej.....-;)))

    A potem przyjda dane o '-' wzroscie PKB w wiekszosci krajow ;)

    --
    in

  • 19. Data: 2009-04-03 14:30:28
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > A potem przyjda dane o '-' wzroscie PKB w wiekszosci krajow ;)
    >
    > --
    > in

    No to przyjda....Liczysz na to, ze wtedy w koncu kupisz troche taniej?
    OK....Ja tez na to licze od miesiaca.....Ale na wielu miskach tego dolka z
    stycznia-lutego juz nie bedzie....Ale moze chociaz 20-30% taniej....

  • 20. Data: 2009-04-03 16:19:02
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:23, "Virck" <V...@v...net> wrote:

    > Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w
    > nadzieii na ta zwale.....

    Pięknie powiedziane