  • 21. Data: 2009-04-03 16:31:00
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjn??]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    macieks <m...@g...com> pisze:

    > Pięknie powiedziane

    Każdy obstawia scenariusz jaki chce i czeka na konsekwencje (*finansowe*).

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Tylko kłamca się spieszy. Weź sobie stołek i usiądź.

  • 22. Data: 2009-04-03 16:32:47
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie... [Kiedy faza maniakalna przejdzie w depresyjną?]
    Od: macieks <m...@g...com>

    Nie mam bladego pojęcia jak skończy dziś USA, ale jakby SP500 doszedł
    do 850, to część z was by się chyba pochlastała :))
    Nawet nie posiadając akcji czy pozycji :))
    Czysta ludzka zawiść.

  • 23. Data: 2009-04-03 17:03:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    macieks wrote:

    > Nie mam bladego pojęcia jak skończy dziś USA, ale jakby SP500 doszedł
    > do 850, to część z was by się chyba pochlastała :))
    > Nawet nie posiadając akcji czy pozycji :))

    Podniecacie sie kolejna korekta ;)
    Jak czesto hossa zaczynala sie na poczatku glebokiej recesji ?

    --
    in

  • 24. Data: 2009-04-03 18:29:39
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 19:03, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Podniecacie sie kolejna korekta ;)
    > Jak czesto hossa zaczynala sie na poczatku glebokiej recesji ?
    >
    > --
    > in

    Nawet jeśli to korekta, to ma już ok 30%, nie można przejść wobec tego
    ruchu obojętnie.
    Kto jest dobry złapał połowę albo i więcej tego ruchu.

    Co do podniety, gram na kontraktach, nie ważny kierunek, ważne czy
    jesteś z nim.
    Co najwyżej mogę być wpieniony na siebie, że za późno zmieniłem
    kierunek zajmowanych pozycji :)

  • 25. Data: 2009-04-03 18:32:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    macieks wrote:

    > Nawet jeśli to korekta, to ma już ok 30%, nie można przejść wobec tego
    > ruchu obojętnie.

    Pewnie, ze nie mozna. Jednak na sztandary z napisem 'hossa' jest jeszcze -
    moim zdniem - za wczesnie.

    --
    in

  • 26. Data: 2009-04-03 19:11:59
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 20:32, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > Pewnie, ze nie mozna. Jednak na sztandary z napisem 'hossa' jest jeszcze -
    > moim zdniem - za wczesnie.
    >
    > --
    > in

    No ba, tu 100% mojego poparcia odnośnie tego twierdzenia.

    Nawet jeżeli dołki lutowe nie będą pogłębione, do hossy jeszcze kawał
    czasu.

    Ja mam prosty wskaźnik hossa - bessa. Wykres dzienny, średnia 300,
    wyżej lub niżej :)

  • 27. Data: 2009-04-03 19:19:01
    Od: sorden <s...@w...pl>

    macieks wrote:

    > Nawet jeżeli dołki lutowe nie będą pogłębione,  do hossy jeszcze kawał
    > czasu.

    Wedlug mnie o hossie bedzie mozna mowic, kiedy wskazniki ekonomiczne zaczna
    byc rewidowane w gore. Obecnie jest zupelnie odwrotnie.

    --
    in

  • 28. Data: 2009-04-03 22:35:42
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "macieks" <m...@g...com> wrote in message
    googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 20:32, sorden <s...@w...pl> wrote:
    >Ja mam prosty wskaźnik hossa - bessa. Wykres dzienny, średnia 300,
    >wyżej lub niżej :)

    A ja chce aby 40% akcji przez ostatni rok wzroslo. Mialem gdzies equity tej
    metody, nie chce mi sie szukac, ale zarabia.

  • 29. Data: 2009-04-03 23:02:58
    Temat: Re: Za chwile akcji zabraknie...
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wytchnienia
    > intra). Pic polega na tym że i u mnie "optymizmu" brak wiec moze dlatego
    > odbieram to jako "podejrzanie" agresywne i czekam z palcem na spuście...
    > george
    >
    > Kupują agresywnie tak jak przez wiele miesięcy agresywnie wyprzedawali.
    > Ale jest na razie o tyle bezpiecznie, że nabierając tak duże ilości akcji
    > nie
    > będa w stanie z nich szybko wyjść z odpowiednim zyskiem.
    > Będą musieli zrobić inteligentną dystrybucję a to trochę potrwa.

    akcje
    kontrakty
    proporcje
    później sypiesz akcje, spada, a zarabiasz
    takie cuda na kiju

  • 30. Data: 2009-04-06 07:06:03
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "macieks" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 3 Kwi, 15:23, "Virck" <V...@v...net> wrote:

    > Widze, ze juz nie wiele wam brakuje aby odmowic wspolna modlitwe Polaka w
    > nadzieii na ta zwale.....

    Pięknie powiedziane

    Wyglada na to, ze dzis ta modlitwa bedzie coraz glosniejsza.....