  • 1. Data: 2011-04-14 23:35:29
    Temat: Za gapowe się płaci, czyli zmiana PIN-u do karty mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Miałem ostatnio taką sytuację, że z bankomatu BZ WBK chciałem wyciągnąć
    kasę chipową kartą mBanku, by zapłacić w sklepie, który nie ma
    terminala. Wpisuję PIN, bankomat sprawdza chip i pisze, że PIN zły,
    wpisuję inny PIN, bo nie wiem, czy się nie pomyliłem za pierwszym razem,
    czy to bankomat zwariował - też zły. Trzeciego razu nie było, bo bałem
    się, że ATM zeżre mi kartę i będę musiał w oddziale ją odbierać.
    Wróciłem więc do domu i przez Internet zmieniłem sobie PIN, na taki,
    który mi się "od zawsze" kojarzył z tą mBankową kartą. Zakupy w sklepie
    przełożyłem na następny dzień. Teraz widzę,że obciążyli mi konto opłatą
    2 złote za zmianę PIN-u. Trochę to - za przeproszenie ch..wo - bo jak
    wiemy, ze ktoś nam PIN podejrzał (np. żona ;)) i chcemy sobie go
    zmienić, to jeszcze za to płacić musimy. Ech, mBank.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-04-15 04:37:39
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    >zmienić, to jeszcze za to płacić musimy. Ech, mBank.

    pszejdz do VW banku

    jk

  • 3. Data: 2011-04-15 05:09:36
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >pszejdz do VW banku

    Dawno nieaktualne, obydwa II liga.
    Zaliczyłem taką ścieżkę przed laty. Teraz kasa w mB -16 400 (*winien*), w VB
    +1 (*ma*) PLN.

  • 4. Data: 2011-04-15 06:32:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 01:35, Krystek pisze:
> [...]
    > wiemy, ze ktoś nam PIN podejrzał (np. żona ;)) i chcemy sobie go
    > zmienić, to jeszcze za to płacić musimy. Ech, mBank.

    Widzisz, opłata za zmianę PINu najczęściej nie jest cechą, którą
    statystyczny człowiek analizuje przy wyborze banku, zatem ukryć takie
    opłaty w takich pozycjach jest o wiele łatwiej (podobnie jak np.
    kilkudziesięciozłotowe opłaty za przelew na rzecz komornika itp.).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-04-15 06:47:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 15.04.2011 01:35, Krystek wrote:
> [...]
    > wiemy, ze ktoś nam PIN podejrzał (np. żona ;)) i chcemy sobie go
    > zmienić, to jeszcze za to płacić musimy. Ech, mBank.

    zobacz ile taka zmiana kosztuje w ING :)
    Marx

  • 6. Data: 2011-04-15 07:45:12
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-15 08:47, Marx pisze:
    > zobacz ile taka zmiana kosztuje w ING :)
    A jest w ogóle możliwa zmiana pin przez www (dawno temu obiecywali że
    zrobią, ale nie było jak ostatnio sprawdzałem)? Czy tylko poprzez (grubo
    płatne) wydanie nowej karty?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2011-04-15 13:43:12
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 15 Kwi, 01:35, Krystek <s...@k...art.pl> wrote:
> [...]
    > wiemy, ze ktoś nam PIN podejrzał (np. żona ;)) i chcemy sobie go
    > zmienić, to jeszcze za to płacić musimy. Ech, mBank.

    A jakbyś zgłosił kradzież karty i zamówił nową?

  • 8. Data: 2011-04-15 14:01:25
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-15 15:43, Pr0NET pisze:
    > A jakbyś zgłosił kradzież karty
    Czyli poświadczył nieprawdę? A gdzie zgłoszenie na policję? Robienie
    sobie większego problemu niż ta karta warta.

    > i zamówił nową?
    I dostał nową kartę z adnotacją "pin taki sam jak był do starej karty"

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2011-04-15 14:43:46
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Krystek nadaje:
    > Wpisuję PIN, bankomat sprawdza chip i pisze, że PIN zły,

    Bo PIN trzeba mieć zanotowny na karcie, tak jak mam ja i jak miał
    śp. Andrzej Przewoźnik.

  • 10. Data: 2011-04-15 16:23:16
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-15 16:43, JanKo pisze:
    > Agent Krystek nadaje:
    >
    > Bo PIN trzeba mieć zanotowny na karcie, tak jak mam ja i jak miał
    > śp. Andrzej Przewoźnik.

    Jeszcze zapomniałeś dodać, że najlepiej na karcie. Ja tak mam. Wyryty
    rylcem widiowym i pociągnięty mazakiem.
    (Oczywiście zaszyfrowany, ale to drobny szczegół)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.