  • 31. Data: 2020-03-02 17:54:28
    Temat: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:
    > Ale to RRSO prawie nie zmieni.

    Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...

    59 x 30 zł = 1770 zł

    A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł

    Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

  • 32. Data: 2020-03-02 17:56:06
    Od: z <...@...pl>

    A Twoje selfi z RRSO gdzie można zobaczyć?

    Dla mnie to nie problem przyznać się że głosuję na Korwina Konfederację,
    Bosaka. Wstyd to kraść ;-)

  • 33. Data: 2020-03-02 18:01:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Cyferki w ofercie banku nie zmieni ale...
    >59 x 30 zł = 1770 zł

    Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

    >A przypominam że bank na mnie zarobi 2000 zł
    >Co mi po RRSO kiedy nie oddaje faktycznego kosztu takiego kredytu?

    Np mozesz pojsc do sadu i wygrac wszystkie odsetki :-)

    Po to jest RRSO, zeby pokazywalo "faktyczny koszt".
    A ze beda probowali omijac ... jasna sprawa.

    Ale czy omijaja ? Nawet jak nie sad, to UOKiK czeka :-)

    J.

  • 34. Data: 2020-03-02 18:14:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5e5c1a2f$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > będę awanturował i w każdym sadzie wygram.

    biegła okulistka:
    - plus jest minusem
    (chodzi o dioptrie, nie zaś o nieznaczne różnice;
    nie trzeba okulisty, by wiedzieć, że 4 dioptrie
    różnicy to bardzo dużo)
    - zez zbieżny jest zezem rozbieżnym

    biegła neurolog:
    - rezonans magnetyczny jest bezwartościowy wobec badania młotkiem
    - kręgosłup stojącego człowieka jest ułożony poziomo
    (nie chodzi o przejęzyczenie!!!)

    biegła pulmonolog:
    - woda w opłucnej to rak oskrzela
    (człowiek niemal umarł w męczarniach
    z powodu tej błędnej diagnozy)
    - wykresy spirometrów nie są istotne
    - miernik kupiony ,,za dychę'' jest podstawą badania
    (brak: jakichkolwiek homologacji, numerów seryjnych,
    kalibracji itd...)

    Sąd Apelacyjny:
    - nie wolno brać pod uwagę innych spraw w danej sprawie
    i jednocześnie należy brać pod uwagę inne sprawy
    w danej sprawie (jednocześnie -- czyli podczas tej
    samej rozprawy sądowej)
    - jeśli jakiś dowód w sprawie pozyskany został ukradkiem,
    należy odrzucić ten dowód razem z innymi dowodami, choć
    te inne dowody nie zostały pozyskane ukradkiem
    - nie można pozyskiwać dowodów ukradkiem, ale
    jednocześnie można pozyskiwać dowody ukradkiem
    (jednocześnie -- czyli podczas tej samej rozprawy sądowej)

    biegły neurolog:
    - leki nie są lekami

    BTW -- poniżej jest oficjalny rejestr polskich leków:
    https://pub.rejestrymedyczne.csioz.gov.pl

    Sad Rejonowy:
    - wypuklina to skolioza

    -=-

    To tylko część kFiatkUF zebranych przeze mnie w białostockich
    sądach... Każdy jest udokumentowany! -- zero oczerniania, ale
    'wypuklina' to 'skolioza'
    jest nagrane przeze mnie i nie ma potwierdzenia w oficjalnym
    nagraniu audio-video poczynionym przez sąd, jako że wówczas
    polskie sądy niekoniecznie rejestrowały przebiegi rozpraw
    sądowych na nośnikach audio lub audio-video.

    Nie śpiewam, ;) że każdy polski sędzia jest taki sam
    (nawet przytaczam sędzię odmienną) ale twierdzę, że
    Twa wygrana placem na wodzie jest napisana. ;)

    http://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-23-2/opinie-numer
    -23/roztropnie-z-bieglymi.html

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 35. Data: 2020-03-02 18:36:21
    Od: z <...@...pl>

    > Nie śpiewam, ;) że każdy polski sędzia jest taki sam
    > (nawet przytaczam sędzię odmienną) ale twierdzę, że
    > Twa wygrana placem na wodzie jest napisana. ;)

    Przyjacielu! Też jesteś za reformą sądownictwa ;-)

  • 36. Data: 2020-03-02 18:38:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 18:01, J.F. pisze:
    > Mowie o jednym 30zl, a nie co miesiac.

    Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
    Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

  • 37. Data: 2020-03-02 20:58:57
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > O, a tu Ci wyszło tak, jak podaje bank.
    > Jak to możliwe, że przy spłacie 12k RRSO jest 7,68% - a przy spłacie 12030zł jest
    RRSO 7,53%?

    mam narzędzia, aby to policzyć, ale nie miałem czasu ani okazji żeby
    grzebać w algorytmie, kojarzę z ustawy, że jest mocno skomplikowany

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 38. Data: 2020-03-02 21:02:59
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > Ubezpieczenie - 0,3% MIESIĘCZNIE od sumy WYPŁATY NA KONTO (a nie od kapitału
    pozostałego do spłaty).
    > Z nominalnym 6,34% daje to RRSO 14,35%.

    aby ocenić ofertę:
    jaka prowizja?
    marża?
    koszty dodatkowe m.in. ubezpieczenia (bo nie zawsze to wszystko)

    > Ale tak to jest jak się chodzi do oddziału do ładnej pani (i nawet nie powiedział,
    który to oddział ;), myśli się wtedy czymś innym niż mózgiem i "z" dał się pani
    wrobić w ubezpieczenie - no, również dlatego, że "niższe oprocentowanie" ;>
    > Na to, że faceci mają za mało krwi, żadna unia ani żadne RRSO nie pomogą ;>

    no to 30 zł tylko raz (co byłoby mocno dziwne) czy może jednak 30 zł
    miesięcznie lub jw?

    RRSO >14% to mocno średnia oferta, dobra lub bdb to taka w okolicy
    8...chociaż oferty z wartościami powyżej 30% też nie są rzadkie

    zamiast dać się tak zrobić w balona wystarczy zapytać kogoś kto ma pełną
    ofertę (no prawie), co prawda głównie zajmuję się hipotekami ale dobrą
    (dla klienta) gotówkę też potrafię zrobić ;-)

  • 39. Data: 2020-03-02 21:04:17
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 17:41, J.F. pisze:

    > No chyba, zeby tak bank oferowal calkowicie dobrowolne ubezpieczenie nie
    > wliczone od poczatku w kredyt.
    >
    > J.

    ustawa o kredycie konsumenckim jasno mówi: wszystkie koszty wliczamy do
    RRSO, jeżeli ktoś skorzystał z oferty z ubezpieczeniem (zwykle
    "promocja") to jego koszt będzie ujęty

  • 40. Data: 2020-03-02 21:04:57
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 18:38, z pisze:

    > Ale umowa była podpisana razem z ubezpieczeniem.
    > Ale udało się to ubezpieczenie wyłączyć i zyskać 59*30 zł

    i jesteś pewnie, że nie będzie żadnych negatywnych skutków?

    która to oferta? z którego banku?