  • 11. Data: 2007-06-28 15:51:10
    Temat: Re: Zabezpieczenia w Millenium Net
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał(a):

    > Potwierdzam, że posiadacze jedynie KK nie mogą zmienić tego okresu, tak
    > samo jak nie mogą zamówić sobie np. wyciągu on-line, czy zmienić danych
    > korespondencyjnych (w tym adresu e-mail i numeru telefonu) w Millenecie.

    A jakie operacje mogą poza podglądem stanu karty wykonywać ich posiadacze
    nie posiadający rachunku aby wymagana była zmiana hasła itp?
    Ustawienie milesms, zmina limitów? Pytam się bo mam jedno i drugie i tutaj
    poziom bezp. jest faktycznie tragiczny.
    darek

  • 12. Data: 2007-06-28 16:52:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lechu napisał(a):
    > Co wy na to? Może źle rozumiem ich zasady?

    Ja w Millenium mam tylko KK, ale zawsze jak sie musze zalogowac online
    to mnie cos trafia. Nie dosyc, ze musze podac ich dziwny ID, haslo, to
    jeszcze jakies losowe cyfyr/litery z roznych dokumentow. Imo dobre
    zabezpieczenie :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-06-28 17:23:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > to mnie cos trafia. Nie dosyc, ze musze podac ich dziwny ID, haslo, to
    > jeszcze jakies losowe cyfyr/litery z roznych dokumentow. Imo dobre

    dobre choiciaz nieco uciazliwe, bo chwile mi zajmuje to wybranie
    wlasciwych cyfr z numeru pesel

    poza tym niefajne jest to, ze nie mozna sobie zestawienia transakcji
    wydrukowac

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2007-06-28 17:34:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > dobre choiciaz nieco uciazliwe, bo chwile mi zajmuje to wybranie
    > wlasciwych cyfr z numeru pesel

    Ja sie juz na pamiec nauczylem :)

    > poza tym niefajne jest to, ze nie mozna sobie zestawienia transakcji
    > wydrukowac

    Ale ogolnie ich system online nie jest zly. Mi odpowiada (wiadomo ze to
    nie mBank/Multi ale jest przyzwoicie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 15. Data: 2007-06-28 19:32:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja sie juz na pamiec nauczylem :)
    tez znam na pamiec, ale jak mam wybrac 3 i 9 cyfre to sie chwile zastanawiam

    > Ale ogolnie ich system online nie jest zly. Mi odpowiada (wiadomo ze to
    > nie mBank/Multi ale jest przyzwoicie).

    dramatycznie oczywiscie nie jest, fajny jest licznik czasu do wylogowania

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-06-29 16:04:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    darek napisał(a):

    > A jakie operacje mogą poza podglądem stanu karty wykonywać ich posiadacze
    > nie posiadający rachunku aby wymagana była zmiana hasła itp?
    > Ustawienie milesms, zmina limitów?

    Posiadacze jedynie KK w ogóle nie mają MilleSMSów, limitów dla KK nie
    można zmieniać przez Millenet (nie mogą tego robić także
    "pełnowartościowi" klienci dla swoich KK).

    De facto dostęp jak najbardziej pasywny. Chociaż nie - wiadomości do
    banku można wysyłać. ;-)

    WN

  • 17. Data: 2007-06-29 16:06:02
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > De facto dostęp jak najbardziej pasywny. Chociaż nie - wiadomości do
    > banku można wysyłać. ;-)

    PIN do karty da się zmienić, i procent "stałej spłaty", ale to tylko
    kosmetyka w tabelkach, bo nie ma się z czego spłacać. ;-)

  • 18. Data: 2007-06-30 14:16:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-28, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ale ogolnie ich system online nie jest zly. Mi odpowiada (wiadomo ze to
    > nie mBank/Multi ale jest przyzwoicie).

    Ja mam po lewej menu, a z poszczególnych punktów tego menu rozwijają
    się podmenu w postaci tabelki na prawo od głównego menu. Trafienie w
    odpowiednią linię i kliknięcie jej przed zniknięciem tego podmenu
    wymaga niezwykłej sprawności i udaje się średnio raz na 10 prób. Też
    tak macie? Tak to normalnie działa, czy tylko pod moim
    oprogramowaniem?

    I a propos Millennium, okazało się, że nie mogę w Mille spłacać kk z
    BPH za pomocą pz, bo nie mają takiej umowy podpisanej, czy coś. Prawda
    to aby na pewno? Bardzo mi to pokrzyżowało plany i szukam banku, w
    którym mogłabym spłacać tę kk BPH, albo otworzę konto w bph po to
    tylko, żeby spłacało automatycznie kk. Warte jest takie konto
    otwierania? Jak obsługa przez internet na Fedorze i w FF?

    Renata

  • 19. Data: 2007-06-30 15:14:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 16:16:02 +0200,
    osoba podpisana: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    napisała:
    [...]
    > tak macie? Tak to normalnie działa, czy tylko pod moim
    > oprogramowaniem?

    My myslimy, mając w pamięci Twoje problemy z ING, a teraz z millennium,
    ze masz coś nie tak z softem
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 20. Data: 2007-06-30 15:38:53
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > tylko, żeby spłacało automatycznie kk. Warte jest takie konto
    > otwierania? Jak obsługa przez internet na Fedorze i w FF?
    >
    > Renata

    Pod Opera i w Debianie OK - trzeba tylko miec jave zainstalowana.