  • 21. Data: 2012-07-20 11:14:48
    Temat: Re: Żabka przelew z KK na konto
    Od: disnej <d...@g...com>

    > zad�� si� na 5k i sp�a� to jednak 20z� trzeba wyda�
    > jaki� to ma wog�le sens?

    jak sie dostanie 50zl MoneyBacka to ma

  • 22. Data: 2012-07-20 15:41:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lolekanabolek pisze:

    > no ta, z cashbackiem, ale będzie nadal aktywnie wykorzystywana w
    > następnym miesiącu ;-))

    A kto powiedział, że kartę można spłacić tylko raz w miesiącu? :-)

    --
    MiCHA

  • 23. Data: 2012-07-21 10:36:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Zaciekawiło mnie to. Jeśli takie manewry można by robić nie tylko kredytówkami to
    spore możliwości się otwierają

  • 24. Data: 2012-07-21 16:34:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 15:41, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > A kto powiedział, że kartę można spłacić tylko raz w miesiącu? :-)

    ale weź pod uwagę, że zadłużenie na KK praktycznie się nie spłaca nawet
    jeśli parę w miesiącu ją się spłaci

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 25. Data: 2012-08-06 10:37:24
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Wczoraj naliczyli 3%MB na szarytce. Uznali przelew "żabkowy"?