  • 41. Data: 2019-12-09 15:18:17
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 12:38, z pisze:

    > Z czym masz jeszcze problem oprócz wrotek?

    To nie jest żaden problem. Nie rozumiesz, że nie jest koniecznością
    komentowanie
    pierwotnego wpisu? Ty napisałeś o "bagatelizowaniu, zmienianiu tematu,
    odwracaniu kota ogonem" i u mnie ten post widoczny jest jako odniesienie
    do dyskusji, w której ktoś w kolejnym poście zachęca do robienia dzieci,
    więc to właśnie skomentowałem.
    Gdybyś chciał się odnieść do tego, to proszę.
    W zasadzie po bliższym przyjrzeniu się nickowi nie mam już takiej potrzeby.

  • 42. Data: 2019-12-09 15:21:35
    Od: z <...@...pl>

    Takiego tłumaczenia się nasłuchałem przez wiele lat.

    Ostatnio nawet Kidawa co jest niewolniczką promptera wychwalała w
    debacie lata rządów PO.

    Bujać to nie nas.

    SPRZEDALIŚMY SIĘ ZA TANIO. Jak już musieliśmy się sprzedawać.

    A omawiany tu artykuł potwierdza że Polacy dobrze diagnozują
    rzeczywistość i widzą te "zasługi" SPRZEDAWCZYKÓW.

  • 43. Data: 2019-12-09 15:25:20
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 11:21:39 PM UTC+9, z wrote:
> [...]
    >
    > A omawiany tu artykuł potwierdza że Polacy dobrze diagnozują
    > rzeczywistość i widzą te "zasługi" SPRZEDAWCZYKÓW.

    Napij się wody strukturyzowanej od znachora, którego tu niedawno polecałeś - bo
    widzę, że się pogorszyło.

  • 44. Data: 2019-12-09 15:26:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 13:12, J.F. pisze:
    > Gdybac mozna, co by bylo, gdyby dalej bylo...

    O widzisz. Bank światowy zrewidował swoje zalecenia co do państw
    rozwijających się. Oni już wiedzą że trzeba było inaczej. Dzisiaj
    reforma Balcerowicza byłaby uznana za oszołomskie faszystowskie metody.

  • 45. Data: 2019-12-09 15:28:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 15:25, j...@j...org pisze:

    > Napij się wody strukturyzowanej od znachora, którego tu niedawno polecałeś - bo
    widzę, że się pogorszyło.

    Lepiej zjedz jajko. Jest już smaczne i zdrowe w przeciwieństwie do
    balcerowiczowskiej grandy. Pacz jak ten świat się zmienia ;-)

  • 46. Data: 2019-12-09 15:33:03
    Od: z <...@...pl>

    Ja nie mam problemu z identyfikacją na który post odpowiadam.
    Mamy XXI wiek. Użyj odpowiedniego narzędzia ;-)

  • 47. Data: 2019-12-09 15:39:39
    Od: j...@j...org

    On Monday, December 9, 2019 at 11:27:03 PM UTC+9, z wrote:

    > O widzisz. Bank światowy zrewidował swoje zalecenia co do państw
    > rozwijających się. Oni już wiedzą że trzeba było inaczej. Dzisiaj
    > reforma Balcerowicza byłaby uznana za oszołomskie faszystowskie metody.

    Ano. W 1990 Polska, Białoruś i Ukraina były na tym samym poziomie rozwoju i dochodzie
    na obywatela.
    Ty zdaje się sugerujesz, że korzystniejszy dla Polski byłby rozwój w modelu
    białorusko-ukraińskim.

  • 48. Data: 2019-12-09 17:12:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 15:33, z pisze:
    > Ja nie mam problemu z identyfikacją na który post odpowiadam.
    > Mamy XXI wiek. Użyj odpowiedniego narzędzia ;-)

    Narzędzie przydało by się lepsze, to prawda.
    Ale dałeś taki uniwersalny komentarz, że
    pasował do wszystkiego - pogratulować tylko ;-)

  • 49. Data: 2019-12-09 18:29:18

    W dniu 2019-12-09 o 17:12, cef pisze:
    > pasował do wszystkiego - pogratulować tylko ;-)

    Chyba już 20 lat używam Thunderbirda.
    Wybacz ale Twoje problemy są dla mnie śmieszne ;-)

  • 50. Data: 2019-12-09 18:35:24

    Wróć! Tylko 17 lat ;-)