  • 1. Data: 2011-11-10 19:48:22
    Temat: Zaczyna się..... (Grecy masowo wycofują depozyty)
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    http://forsal.pl/artykuly/564580,kryzys_w_grecji_gre
    cy_masowo_wycofuja_depozyty_z_bankow.html

    Jeśli wycofali już 3% depozytów to za chwilę bankom skończy się gotówka....

    Run na banki w Grecji podlany odpowiednim sosem medialnym i relacjami
    na żywo z kolejek przed bankami to może być iskra w beczce prochu.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 2. Data: 2011-11-10 20:43:51
    Temat: Re: Zaczyna się..... (Grecy masowo wycofują depozyty)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/10/2011 1:48 PM, Cubus wrote:
> [...]
    >
    > Run na banki w Grecji podlany odpowiednim sosem medialnym i relacjami
    > na żywo z kolejek przed bankami to może być iskra w beczce prochu.

    po pierwsze, wreszcie ten sztuczny twór w postaci euro musi sie
    rozleciec, wiec im szybciej tym lepiej.
    Jak narazie to przypomina mi to trzymanie wspólnej kasy z ex-małożonkiem
    po rozwodzie.
    Kasa wspolna, ale zarzadzanie kazdy sobie.
    To nie może działać.

    po drugie, jak zabraknie kasy to sie gotówki nie wypłaci i cześć.
    Nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi.
    Zapisy ksiegowe zostaną, najwyżej wartość depozytów szlag trafi. Trochę
    ludzi wyjdzie na ulice i na tym sie skonczy.

    Zdaje sie ameryka południopwa przerabia takie numery na codzien

  • 3. Data: 2011-11-10 20:57:53
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 11-11-10 21:43, witek pisze:

    > Zapisy ksiegowe zostaną, najwyżej wartość depozytów szlag trafi. Trochę
    > ludzi wyjdzie na ulice i na tym sie skonczy.

    W każdym bądź razie ja już od dłuższego czasu trzymam w domu - w gotówce
    - mniej więcej kwotę pozwalającą przeżyć ze 3 miesiące. Wiem, że
    inflacja trochę to zjada, ale jakby co to nie powiem dzieciakowi, że nie
    będzie obiadu bo taty kasa stała się "zapisami księgowymi".

    W tym czasie zakładam, że albo się sytuacja uspokoi i depozyty się
    odblokują, albo ewakuacja na wieś do teściów - mają trochę ziemi,
    chlewik i kurnik - kilka osób się wyżywi nawet na dłużej.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 4. Data: 2011-11-10 21:06:08
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-10 21:57, Cubus pisze:

> [...]
    > inflacja trochę to zjada, ale jakby co to nie powiem dzieciakowi, że nie
    > będzie obiadu bo taty kasa stała się "zapisami księgowymi".

    Polecam zakup konserw, sucharów i spirytusu.
    Zwłaszcza spirytus nie ulega inflacji i w dodatku sam się konserwuje.

  • 5. Data: 2011-11-10 21:07:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-10 22:06, Bogdan B. pisze:

    > Polecam zakup konserw, sucharów i spirytusu.
    > Zwłaszcza spirytus nie ulega inflacji i w dodatku sam się konserwuje.

    i cukier! Trza kupować cukier!
    No i zawsze można go przetworzyć na spirytus.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-11-10 21:26:08
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 11-11-10 22:06, Bogdan B. pisze:

    > Polecam zakup konserw, sucharów i spirytusu.
    > Zwłaszcza spirytus nie ulega inflacji i w dodatku sam się konserwuje.

    Moja Ś.P. Babcia (rocznik mocno przedwojenny) do końca życia zawsze
    miała w komórce wór cebuli, gar słoniny i ze 100 kg ziemniaków.
    Często na wiosnę lądowało to w śmieciach, ale Babcia zawsze wspominając
    lato 1939 i sąsiadów* mówiących, że przecież "nic nie będzie, a jeśli
    to w końcu żyjemy w cywilizowanych czasach" robiła swoje.

    (*) Babcia z Dziadkiem przeżyli zimę 39/40 z trudem ale cali,
    sąsiedzi różnie...

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 7. Data: 2011-11-10 22:04:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 10.11.2011 21:57, Cubus wrote:

> [...]
    > odblokują, albo ewakuacja na wieś do teściów - mają trochę ziemi,
    > chlewik i kurnik - kilka osób się wyżywi nawet na dłużej.

    W Grecji mieszkasz?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2011-11-10 22:05:12
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 11-11-10 23:04, Tomasz Chmielewski pisze:

    > W Grecji mieszkasz?

    Skąd! Na Zielonej Wyspie!

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 9. Data: 2011-11-10 22:08:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > i cukier! Trza kupować cukier!
    > No i zawsze można go przetworzyć na spirytus.

    A strzelba?

    Nie zapominajcie o strzelbie!

  • 10. Data: 2011-11-10 22:56:49
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>