  • 11. Data: 2011-11-11 07:41:09
    Temat: Re: Zaczyna się..... (Grecy masowo wycofują depozyty)
    Od: " " <q...@g...pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> napisał(a):

    > W Grecji mieszkasz?

    A u nas to niby lepsza sytuacja jest?

  • 12. Data: 2011-11-11 10:04:28
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Lis, 23:56, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:

    > Też się da przerobić na spirytus?
    tak - idzie się z nią po spirytus do sąsiada...

    NMSP :-P

  • 13. Data: 2011-11-11 10:55:03
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    W dniu 2011-11-10 22:06, Bogdan B. pisze:

    > Polecam zakup konserw, sucharów i spirytusu.

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/2
    d5a20ec7de68730?hl=pl

    --
    Jacek Midura

  • 14. Data: 2011-11-11 11:52:49
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-11-11 11:55, Jacek Midura pisze:

    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/2
    d5a20ec7de68730?hl=pl

    Można namoczyć suchary w spirytusie i też będzie dobrze.

  • 15. Data: 2011-11-11 12:19:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    napisał(a) w wiadomości: ...

    >A u nas to niby lepsza sytuacja jest?

    Psychologicznie? Zdecydowanie!
    Faktycznie? To też zależy od psychologii tłumu... tzn. rynków finansowych.

    Arek

  • 16. Data: 2011-11-11 15:33:11
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-11 11:04, Krzysiek pisze:

    > tak - idzie się z nią po spirytus do sąsiada...
    >

    > NMSP :-P

    Skoro już wszyscy NMSP...

    Pociąg kolei transsyberyjskiej staje w środku tajgi i stoi trzeci dzień.
    Pasażerowie powołali komitet i wysłali do maszynisty, aby dowiedzieć się
    co się dzieje
    - spokojnie, zamieniamy lokomotywę...
    - na co?
    - na spirytus!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 17. Data: 2011-11-12 00:17:38
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > odblokują, albo ewakuacja na wieś do teściów - mają trochę ziemi,
    > chlewik i kurnik - kilka osób się wyżywi nawet na dłużej.

    przezyles juz jakies kryzysy? wiesz co mozna zrobic sobie z pieniedzmi, jak
    banki przestana dzialac, itd, mozna sobie nimi sciany powyklejac. Lepiej kup
    sobie pare paczek papierosow i zawekuj, potem palacz za 1 papierosa odda ci
    chleb czy cos do jedzenia, za pieniadze nic nie dostaniesz .
    jaki kryzys masz na mysli??? Mysle, ze za bardzo fantazjujesz z tymi
    depozytami

  • 18. Data: 2011-11-12 07:26:29
    Od: " " <q...@g...pl>

    W razie kryzysu właściciel niewiele wartych banknotów i tak będzie w
    *trochę* lepszej sytuacji niż posiadacz wirtualnych pieniędzy na koncie, z
    którymi nic nie będzie mógł zrobić. A na ciężkie czasy rzeczywiście
    najlepiej mieć realne dobra, ile warte są pieniądze można się było przekonać
    w 1989/1990.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-11-12 18:03:05
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    W dniu 11-11-12 01:17, Krzysztof pisze:

> [...]
    > dostaniesz .
    > jaki kryzys masz na mysli??? Mysle, ze za bardzo fantazjujesz z tymi

    Kryzys w Polsce z końca lat 80-tych znam z autopsji. Kryzys września
    1939 czy początku lat 20 ze szczegółowej lektury dzienników ludzi
    którzy ten czas przeżyli. Zarówno przedwojenny złoty polski, jak
    i waluty po zaborcach przez pewien czas funkcjonowały jeszcze w obiegu
    i były powszechnie akceptowane. Hiperinflacja rozkręca się w raczej
    okresie miesięcy niż godzin. Niemal na pewno osoba posiadająca w czasie
    niespodziewanego krachu ekonomicznego gotówkę będzie w stanie
    użyć jej do zakupu artykułów pierwszej potrzeby.

    Spirytus czy fajki mogą się stać "walutą" dopiero w dłuższym
    okresie czasu. Mi chodzi o zabezpieczenie się przed ewentualnością
    runu na banki, gdzie nagle bankomaty stają się ciemne, przed oddziałami
    banków stoją kilometrowej kolejki, a do tego wypłacane jest np. 300
    zł/osobę/tydzień.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 20. Data: 2011-11-12 18:45:15
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-12 19:03, Cubus pisze:
    > W dniu 11-11-12 01:17, Krzysztof pisze:

    Nie zapominajcie, że cena papierosów i spirytusu składa się głównie z
    podatków. Jeśli państwo p...nie, to ludzie zaczną robić sami jedno i
    drugie i będzie tanie i dobre.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.