  • 1. Data: 2009-03-10 10:16:11
    Temat: Zadłużenie w limicie na koncie ROR - informacja w BIK
    Od: "Zippo" <z...@o...eu>

    Czy zadłużenie na koncie ROR jest widoczne w BIK? Z tego co się dowiedziałem
    to w ING jest tak, jeżeli na koniec miesiąca jest saldo ujemne, to
    informacja zostaje wysłana do BIK. Piszę tutaj o sytuacji regularnego
    spłacania zadłużenia po wpływie wynagrodzenia oraz zakładam, że raz na
    jakiś czas na koniec miesiąca jest saldo ujemne na rachunku.

    Jak to jest w innych bankach?

    pozdrawiam

    zippo

  • 2. Data: 2009-03-10 19:05:01
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    % <z...@o...eu> had the courage to write:
> [...]
    > regularnego spłacania zadłużenia po wpływie wynagrodzenia oraz zakładam,
    > że raz na jakiś czas na koniec miesiąca jest saldo ujemne na

    Jeżeli saldo ujemne jest w ramach przyznanej linii kredytowej, to plus dla
    Ciebie: w BIK-u się pokaże, że masz dobrze prowadzony rachunek kredytowy
    (zwiększa wiarygodność kredytową, choć zmniejsza zdolność).

    k.