  • 101. Data: 2009-08-13 08:20:37
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jesli mówimy o biznesie - zastanawiam się, ile mieszkań może wynająć okazjonalnie
    jeden własciciel ;-))
    JaC

    -----

  • 102. Data: 2009-08-13 08:22:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Absolutnie nierealistycznie wysoka, chyba że na kancelarie.
    JaC

    -----

  • 103. Data: 2009-08-13 09:00:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Absolutnie nierealistycznie wysoka, chyba że na kancelarie.

    52 PLN za metr to jest normalna cena. 25-30 metrowe kawalerki można
    wynająć za 1500 PLN miesięcznie (taniej to albo slams, albo 17 metrów,
    albo brak umowy, albo ktoś ma spore szczęście), czyli wychodzi właśnie
    ok 50 PLN za metr.

    --
    Mithos

  • 104. Data: 2009-08-13 09:04:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kenny pisze:
    > No to teraz laskawie dodaj ile kosztuje wynajem 60m mieszkania w sensownej
    > czesci Wawy i jak sie ma do raty splaty cudownie wyliczonej przez Ciebie
    > sumy? Bo ja nie wiem.

    60 metrowe mieszkanie po kompletnym urządzeniu w sensownej lokalizacji*
    to jest koszt 600-800k PLN.

    To pewnie rata wyjdzie ponad 4k PLN miesięcznie + czynsz + inne opłaty.

    > Podalem przyklad z Krk, z polki cenowej w ktorej sie orientuje, obrazujacy,
    > ze to Ty bredzisz.

    Wynająć można spokojnie za 3k PLN (z czynszem).

    * - dla mnie sensowna lokalizacja to nie jest "apartament" na
    Białołęce/Tarchominie z codziennym dojazdem do pracy wynoszącym w jedną
    stronę 1.5h.

    --
    Mithos

  • 105. Data: 2009-08-13 10:39:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sie, 06:42, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:a1205e80-cca2-4eed-8510-8b5d05c097f3@
    s31g2000yqs.googlegroups.com...

    > Czekam na skan dowodu osobistego lub paszportu. Rzecz jasna, z
    > nazwiskiem i adresem.
    >
    > To ty sie chciałes uosiu swym limitem chwalic - a nie ja.   Wymiekasz?
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > sqlwysyn.blog.onet.pl

    Jeśli mam traktować sprawę poważnie, to musze wiedzieć, uosiu, ze ty
    to ty. Wymiękasz ?

  • 106. Data: 2009-08-13 14:57:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > SQLwysyn
    > sqlwysyn.blog.onet.pl

    Jeśli mam traktować sprawę poważnie, to musze wiedzieć, uosiu, ze ty

    Ja to ja - półgówku nie potrafiący ciąć sygnaturek i prawidłowo kodować
    posty na usenecie.
    Idz juz do swego kanalu i nie wracaj. Wpierw pokaz saldo byznesmanie w
    bialych skarpetkach.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 107. Data: 2009-08-13 15:25:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    SQLwysyn pisze:
    > Ja to ja - półgówku nie potrafiący ciąć sygnaturek i prawidłowo kodować
    > posty na usenecie.
    > Idz juz do swego kanalu i nie wracaj. Wpierw pokaz saldo byznesmanie w
    > bialych skarpetkach.

    Sam byś się nauczył poprawnie cytować, bo coś sobie z tym nie radzisz.

    --
    Mithos

  • 108. Data: 2009-08-13 17:27:03
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sie, 16:57, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Ja to ja - półgówku nie potrafiący ciąć sygnaturek i prawidłowo kodować
    > posty na usenecie.
    > Idz juz do swego kanalu i nie wracaj. Wpierw pokaz saldo byznesmanie w
    > bialych skarpetkach.

    Pozwolę sobie, sqlwysynu drogi, odnaleźć cię w świecie rzeczywistym.
    Popyskujesz sobie wtedy, ale już innym głosem.
    EOT.

  • 109. Data: 2009-08-14 03:38:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    >Pozwolę sobie, sqlwysynu drogi, odnaleźć cię w świecie rzeczywistym.
    >Popyskujesz sobie wtedy, ale już innym głosem.

    Pozwalasz sobie i tak za dużo. Pozwól sobie udowodnic swoje kłamliwe słowa.
    O wysokości limitu na karcie.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 110. Data: 2009-08-14 07:29:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 10:27:03 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Pozwolę sobie, sqlwysynu drogi, odnaleźć cię w świecie rzeczywistym.
    > Popyskujesz sobie wtedy, ale już innym głosem. EOT.

    86-49-n1.aster.pl > 85.222.86.49 czyli Warszawa. Swoją drogą to musi być
    jakiś straszny sqlwysyn, bo ten IP wisi na kilka DNSBLach i nawet to
    kilku honeypotów się załapał - słowem siedlisko robactwa czyżby "Jaki Pan
    taki kram"? :)

    Xenocide