  • 11. Data: 2007-02-09 16:40:56
    Temat: Re: Zaginiony przelew
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Feb 2007 09:23:01 +0100, RobertS <r...@x...pl>
    wklepał(-a):

    >> I negatywa mu, negatywa! ;)
    >a on w zamian to samo...;-((

    Trudno, może inni zauważą, że to jednak nie jest jednak taki "super" sprzedawca.

  • 12. Data: 2007-02-09 16:41:41
    Temat: Re: Zaginiony przelew - eot
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Feb 2007 16:57:58 +0100, zanies <n...@z...pl> wklepał(-a):

    >zanies napisał(a):
    >
    >Dziekuje wszystkim za rady, zrobilem tak jak mi wskazaliscie -
    >zadzwonilem i poprosilem o napisanie oswiadczenia, ze nie otrzymal
    >przelewu.. Po jakiejs godzinie otrzymalem email od sprzedawcy, ktory
    >zaczynal sie tak:
    >"Witam przelew sie odnalazl.." - cudownym magicznym sposobem, komentowac
    >sie nie chce.

    Komentuj - przynajmniej neutralny komentarz albo negatyw. :)

  • 13. Data: 2007-02-10 09:36:57
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    zanies zapodał(-a):
    > Witam,
    > Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150 PLN. Tego
    samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO
    > Inteligo.
    > Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim rachunku i
    pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    > skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie
    > otrzymal. Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie
    [...]

    Widzę, że problem się rozwiązał; miałem podobny problem (też zakup na allegro).
    Po tygodniu od przelewu (mBank-->mBank) piszę do Pani-supersprzedawcy, kiedy
    ta przesyłka priorytetowa... Pani odpowiedziała, że czeka na przelew... Kazałem
    sprawdzić,
    nadal twierdziła że nie dostała. Prosiłem po dacie, godzienie...

    W momencie, jak powiedziałem jak to dokładnie sprawdzić (wpisać dokładnie kwotę,
    przelewy przychodzące, data) Pani stwierdziła, że nie ma takich funkcji...

    Kto zgadnie, o co chodziło?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 14. Data: 2007-02-11 20:22:37
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    DooMiniK wrote:
    > W momencie, jak powiedziałem jak to dokładnie sprawdzić (wpisać
    > dokładnie kwotę, przelewy przychodzące, data) Pani stwierdziła, że
    > nie ma takich funkcji...
    > Kto zgadnie, o co chodziło?

    Sprawdzała na swoim koncie w innym banku?

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 15. Data: 2007-02-11 20:31:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Artur Orlowski zapodał(-a):
    > Sprawdzała na swoim koncie w innym banku?

    Miała jakiś magiczny soft łączący się z kontem bankowym; mój
    przelew nie został tam uwzględniony...

  • 16. Data: 2007-02-11 22:55:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 11 Feb 2007 21:31:16 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Miała jakiś magiczny soft łączący się z kontem bankowym; mój
    > przelew nie został tam uwzględniony...

    Raczej sądzę, ze pani miała włączony jakiś filtr, który odfiltrował
    część transakcji, a jej potem głupio było sie do tego przyznać i
    wszystko zwaliła na software.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2007-02-12 08:18:31
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Chris napisał(a):

    > Raczej sądzę, ze pani miała włączony jakiś filtr, który odfiltrował
    > część transakcji, a jej potem głupio było sie do tego przyznać i
    > wszystko zwaliła na software.

    Do końca zeszłego roku miałem konto firmowe w BPH. Dość rzadko używane,
    bo główne miałem gdzie indziej i jak na stronie po zalogowaniu się po
    paru dniach wybrałem historię, np. 10 ostatnich operacji, to widziałem
    10, ale bez ostanich np. czterech. Wiedziałem że powinny być, bo np.
    poprzedniego dnia byłem w banku i je zlecałem, stan konta też zresztą
    był ok, tylko na liście ich nie było. Po kolejnym wybraniu 10 ostatnich
    operacji pojawiała się jedna więcej. Potem jeszcze raz i jeszcze raz i w
    końcu widać było wszystko. Nie wiem, czy inni mają podobne doświadczenia
    z BPH, ale jak klient upiera się, że przelew wysłał, to polecam
    kilkakrotne wyświetlenie historii :)
    Andrzej

  • 18. Data: 2007-02-12 17:48:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 12 Feb 2007 09:18:31 +0100, ajt napisał(a):

> [...]
    > bo główne miałem gdzie indziej i jak na stronie po zalogowaniu się po
    > paru dniach wybrałem historię, np. 10 ostatnich operacji, to widziałem

    Mam bądź miałem konta w kilku bankach z dostępem przez Internet, ale
    takich jaj to nie widziałem w żadnym!
    Dopiero teraz widzę ile straciłem, zamykając kilka lat temu konto w BPH
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof