  • 11. Data: 2002-05-14 13:06:26
    Temat: Re: Zagraniczne e-banki
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

    > ktore wejdzie od pazdziernika nie bedzie dotyczylo mozliwosci otwierania
    > kont "tylko" w panstwach Unii Europejskiej?

    A tego to nie wiem? To zależy od fantazji twórców ustawy.
    Czesi i Słowacy juz mogą w tym banku otwierać konta.

    Pzdr Krzysiek

  • 12. Data: 2002-05-15 16:57:59
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...fm>, Tomasz Staszewski wrote:

    > To już na całym świecie będzie nam wolno miec konta? Czy tylko w UE?
    > Bo Szwajcaria to nawet do ONZ nie należy:-)

    Po ostanich rewelacjach, iz to wlasnie rzad bedziekontrolowal kurs
    walutkowy, to watpie czy te wczesniejsze zamary zostana zrealizowane i
    bedze mozna zabranica zakladac konta :(((

  • 13. Data: 2002-05-15 17:12:02
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <3...@p...fm>, t...@p...fm says...

    > To już na całym świecie będzie nam wolno miec konta? Czy tylko w UE?
    > Bo Szwajcaria to nawet do ONZ nie należy:-)
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    Tylko w krajach OECD.

    Leszek