  • 1. Data: 2007-05-07 05:16:08
    Temat: Zagraniczne zakupy
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Witajcie,

    Czy któreś banki odważają się kredytować zakupy osób fizycznych za granicą?
    Np samochód czy mieszkanie?

    R.

  • 2. Data: 2007-05-07 18:10:28
    Temat: Re: Zagraniczne zakupy
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Czy któreś banki odważają się kredytować zakupy osób fizycznych za granicą?
    > Np samochód czy mieszkanie?

    PKO BP chce otworzyc odzial w Londynie, wiec kto wie ...
    http://wiadomosci.onet.pl/1530906,28350,wiadomosceu.
    html

    Robert

  • 3. Data: 2007-05-08 02:58:26
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Robert"
    <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> napisał w
    wiadomości news:f1nq2k$ad0$2@inews.gazeta.pl...
    > PKO BP chce otworzyc odzial w Londynie, wiec kto wie ...
    > http://wiadomosci.onet.pl/1530906,28350,wiadomosceu.
    html
    > Robert

    Ja raczej w drugim kierunku szukam opcji :)
    Na razie znalazłem kredytowanie pod hipotekę istniejącej nieruchomości...
    ale to nie rewelacja :(

    R.