  • 21. Data: 2009-04-08 20:11:48
    Temat: Re: Zajęcie komornicze a KK
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Mbank nie podaje numeru konta karty.
    > Karta jest podpięta do ekonta.
    > Tylko z ekonta może być spłacana.

    Nie ma takiej mozliwosci. Zawsze mozna przyjsc do siedziby banku
    i zaplacic gotowka (wyjatek - firmy i limity). Alternatywnie mozna
    zazadac podania numeru konta i zaplacic przelewem. Banki generalnie nie
    chca by ludzie tak robili, bo to wymaga pozniej recznej pracy, ale jesli
    sie nie da inaczej to tak musi sie dac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-04-08 20:14:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > zazadac podania numeru konta i zaplacic przelewem. Banki generalnie nie
    > chca by ludzie tak robili, bo to wymaga pozniej recznej pracy, ale jesli

    Zgodnie z regulaminem używania kart kredytowych w mbanku kartę taką
    można spłacić wyłącznie w następujący sposób:

    11. Spłata, o której mowa w ust. 9 może byc dokonana w formie:
    1. automatycznej spłaty z rachunku oszczednosciowo - rozliczeniowego,
    ustanowionej
    na podstawie dyspozycji Posiadacza rachunku lub
    2. jednorazowego przelewu z rachunku oszczednosciowo- rozliczeniowego,
    jeżeli
    Posiadacz rachunku nie złozył dyspozycji automatycznej spłaty,

    Innych możliwości nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-04-08 20:55:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
> [...]
    > zazadac podania numeru konta i zaplacic przelewem. Banki generalnie nie
    > chca by ludzie tak robili, bo to wymaga pozniej recznej pracy, ale jesli

    A gdzie masz oddziały mBanku ? Bo jedyna ich siedziba to jest chyba w
    Łodzi, a i to nie wiem czy można tam wpłacać cokolwiek.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-04-08 21:26:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Zgodnie z regulaminem używania kart kredytowych w mbanku kartę taką
    > można spłacić wyłącznie w następujący sposób:

    To nieistotne, Kodeks Cywilny jest nieco wazniejszy w tym przypadku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-04-08 21:32:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > A gdzie masz oddziały mBanku ?

    mBank nie ma oddzialow, nie pisalem o oddzialach.

    > Bo jedyna ich siedziba to jest chyba w
    > Łodzi, a i to nie wiem czy można tam wpłacać cokolwiek.

    Nie, siedziba jest akurat w Warszawie przy Senatorskiej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2009-04-08 22:27:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > mBank nie ma oddzialow, nie pisalem o oddzialach.

    A o czym ? O siedzibie banku ? To gdzie chcesz to wpłacać ?
    Recepcjonistce czy ochronie ? Bo dalej to raczej nie przejdziesz.

    > Nie, siedziba jest akurat w Warszawie przy Senatorskiej.

    Wobec tego to mnie zmyliło :

    mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
    Wydział Obsługi Klientów
    Skrytka Pocztowa 2108
    90-959 Łódź 2

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-04-08 23:05:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Kois pisze:

    > A ja będę miły :).
> [...]

    Ja splacam kartę przelewami z innego banku na konto karty. Numer konta
    swojej karty mam zapisany w zeszycie z potrzebnymi notatkami.
    Będąc w poniedziałak w banku pani w okienku zażądała ode mnie karty
    kredytowej, a ja jej zapomniełam wziąć.
    Poprosiłam o udostępnienie mi komputera, Zrobił to za mnie jeden
    pracownik. Zapisał mój numer karty na kartce i miła przyjęła mi 8,50,
    które chciałam wpłacić.

    --
    animka

  • 28. Data: 2009-04-08 23:08:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > Karta w mBanku nie ma wyodrębnionego numeru rachunku (konta). Połączona
    > jest ze zwykłym rachunkiem (eKonto), który został zajęty przez komornika
    > i nic z tym rachunkiem nie można zrobić. Innymi słowy pozamiatane.

    Chyba, że tak. Ja mam w Polbanku oddzielnie kartę kredytową (i jej numer
    rachunku) i oddzielnie konto osobiste.

    --
    animka

  • 29. Data: 2009-04-08 23:09:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mithos pisze:

    > A gdzie masz oddziały mBanku ? Bo jedyna ich siedziba to jest chyba w
    > Łodzi, a i to nie wiem czy można tam wpłacać cokolwiek.

    Na Placu Konstytucji u nas. Obok Orange.

    --
    animka

  • 30. Data: 2009-04-08 23:10:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > mBank nie ma oddzialow, nie pisalem o oddzialach.

    > Nie, siedziba jest akurat w Warszawie przy Senatorskiej.

    Prawie na każdej ulicy te mbanki niedługo będą. "Potykam się o nie po drodze".

    --
    animka