  • 1. Data: 2010-05-11 19:45:09
    Temat: Zakładnie lokat OF
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problem
    A mianowicie opiszę 4 przypadki:

    1) Zakładanie lokaty z menu "Twój portfel" przycisk
    "Załóż" https://secure.openonline.pl/deposits/newDeposit/447
    28
    opcja Zwróć środki na rachunek z którego dokonano wpłaty
    Otwiera się niby normalne okno do zakładania lokaty, po wypełnieniu i
    zatwierdzeniu "Dalej" pojawia się podsumowanie, kolejny przycisk
    "Załóż" po czym nic się nie dzieje.
    Nie dostaje się żadnej informacji o założeniu lokaty.
    Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty.

    2) Zakładanie lokaty z menu "Twój portfel" przycisk
    "Załóż" https://secure.openonline.pl/deposits/newDeposit/447
    28
    opcja Zwróć środki na inny rachunek

    Podobnie jak poprzednio z tym że przychodzi SMS z hasłem którego nie
    ma gdzie wpisać. Żadna lokata się nie zakłada.
    NIE ma żadnego potwierdzenia na e-mail

    3) Zakładanie lokaty z menu Lokaty/TWOJE LOKATY
    opcja Zwróć środki na rachunek z którego dokonano wpłaty

    lokaty zakładają się 100 % prawidłowo dostaję się komunikat:
    Wniosek o lokatę złożony pomyślnie
    Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty.

    4) Zakładanie lokaty z menu Lokaty/TWOJE LOKATY
    opcja Zwróć środki na inny rachunek

    lokaty zakładają się 99 % prawidłowo , przychodzi SMS z hasłem i jest
    nawet gdzie go wpisać ale nie dostaje się żadnego potwierdzenia na
    stronie, tylko system czeka na niewiadomo co:
    Wpisz kod SMS do transakcji z dnia

    Sprawdź czy treść wiadomości SMS jest zgodna z wykonywaną operacją
    Jeśli nie otrzymałeś kodu SMS nacisnij ten przycisk :

    Na e-mail przychodzi informacja o założeniu lokaty.

    Może ktos to sprawdzić czy to tylko u mnie czy jakiś problem w ich
    systemie

    Damian

  • 2. Data: 2010-05-11 19:50:43
    Temat: Re: Zakładnie lokat OF
    Od: " " <a...@g...pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Przy zakładaniu lokat zauważyłem pewien problem
    > [cut] Może ktos to sprawdzić czy to tylko u mnie czy jakiś problem w ich
    > systemie

    Chyba wszyscy rzucili się, by to sprawdzić, bo system im nie chce działać... :(

  • 3. Data: 2010-05-12 05:53:05
    Od: "KNS" <n...@o...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba wszyscy rzucili się, by to sprawdzić, bo system im nie chce
    > działać... :(

    Open Finance to jeden wielki syf i burdelarze.

    NIGDY nie prosiłem o papierowe potwierdzenia załozonych lokat, a co
    druga lub co trzecia lokata tak zostaje mi potwierdzona: listem
    priorytetowym.

    To jest jakiś bank kretynów.

  • 4. Data: 2010-05-12 06:03:33
    Od: "KNS" <n...@o...pl>

    Użytkownik "KNS" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > NIGDY nie prosiłem o papierowe potwierdzenia załozonych lokat, a co
    > druga lub co trzecia lokata tak zostaje mi potwierdzona: listem

    przykład:

    piszę reklamację - "szanowni panstwo, nie otrzymałem 1 @-potwierdzenia
    z czterech załozonych lokat dnia xx"

    odpowiedz banku:

    "podczas zakładania lokaty może pan wybrac na stronie rodzaj
    powtierdzenia, elektroniczne lub tradycyjne papierowe"

    potwierdzenia oczywiście nie otrzymałem.

    ręce oDpadaja

  • 5. Data: 2010-05-12 07:30:33

    U mnie wciąż nic nie działa. Z menu "Twój Portfel" nie mogę złożyć wniosków:
    nie mam przycisku załóż (tylko informacje o posiadanych dotychczas lokatach).
    Z menu lokaty niby da się założyć, ale po założeniu przechodzę na stronę z
    komunikatem: "Przepraszamy strona chwilowo niedostępna Powrót na stronę
    główną". Nie dostaje się żadnej informacji o założeniu lokaty, na mail nic nie
    przychodzi, o żadnych SMSach mowy nie ma.

    Chyba już nie chcą moich pieniędzy. :( Nie to nie, pójdę do innego banku :P