  • 11. Data: 2003-09-08 08:17:07
    Temat: Re: Zakochalem sie w operatorce mBanku.
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

  • 12. Data: 2003-09-16 10:41:51
    Od: "Michał" <r...@W...onet.pl>

    Przypomniała mi się zabawna historyjka, której byłem świadkiem. Mianowicie mój
    przyjaciel, pan po sześćdziesiątce, namówiony przeze mnie na eKonto, rozmawiał
    z panią na mLini i po pewnym czasie zadał jej pytanie:
    - Przepraszam, a czy ja rozmawiam z osobą fizyczną (!!!) czy z automatyczną
    sekretarką?
    po czym widząc mnie nie mogącego powstrzymać się od śmiechu dodał
    przepraszająco "Bo ona tak szybko mówi"...

    :-))

    Pozdrawiam wszystkich teleoperatorów we wszystkich bankach! Naprawdę, macie
    ciężki kawałek chleba z nami, upierdliwymi klientami, oraz z Waszymi
    wewnętrznymi, częstokroć wewnętrznie sprzecznymi, regulaminami.

    :-)

  • 13. Data: 2003-09-16 11:47:02
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Zobaczyliśmy się raz i więcej nikt się do nikogo nie odezwał, no cóż,
    > wyobraźnia zrobiła swoje. :-)

    Eeee... Miałeś pecha... :^)
    Byłem na spotkaniu z mBankiem w Wawie i były tam 2 mLinki na prawdę warte
    grzechu. A pan z mLinii, ten o nerwowej mowie ciała, twardo twierdził, że
    WSZYSTKIE mLinki wyglądają TAK... :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 14. Data: 2003-09-16 13:57:03
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@N...gazeta.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> napisał(a):

    > Siedzibe maja. Mickiewicza 10 w Lodzi. Taki pomaranczowy budynek z reklama
    > Multibanku na szczycie,blisko szpitala WAM na Zeromskiego.

    Mylisz sie i to bardzo. Siedza 4 pietra pode mna :D lub w biurowcu obok :-)

    > Jak do niej
    > dzwonisz to musi podac imie i nazwisko. Potem stan przy portierni. Oni tam
    > wszyscy nosza identyfikatory wiec napewno ja spotkasz. Powodzenia:)

    ;)
    A tak generalanie to maja teraz pewnie niezla zgrzewke z Darka :/

    JS.