  • 1. Data: 2002-10-21 08:03:05
    Temat: Zakup mieszkania na kredyt-Warszawa
    Od: a...@p...onet.pl

    Witajcie - mam prośbę - szukam informacji na temat co jest bardziej opłacalne
    zakup mieszkania na rynku pierwotnym na kredyt, czy tez zakup mieszkania na
    rynku wtórnym za kredyt (Warszawa) - czyli do jakiej kwoty opłaca się mi kupić
    mieszkanie na rynku wtórnym - w porównaniu z odliczeniem odsetek od kredytu -
    od podatku - może ktos wie jak to obliczyć.

    Szukam także informacji gdzie moge znaleć dobrerankingo dotyczące kredytów
    mieskzaniowych - który obecnie kredyt i w którym banku jest opłacalny - czy w
    PLN, czy tez w walucie i w jakiej.

    A może ktos z Warszawy ma sprawdzone nowe mieszkania które mógłby polecić -
    dobra loklizacja, firma budująca oraz cena.

    Z pozdrowieniam.

  • 2. Data: 2002-10-21 08:18:51
    Temat: Re: Zakup mieszkania na kredyt-Warszawa
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    opłacalne
    > zakup mieszkania na rynku pierwotnym na kredyt, czy tez zakup mieszkania
    [...........]
    > A może ktos z Warszawy ma sprawdzone nowe mieszkania które mógłby
    polecić -
    > dobra loklizacja, firma budująca oraz cena.
    [...........]

    przede wszystkim na nowe mieszkanie czekasz .... i nie wiadomo czy skończą
    na czas
    no chyba, że kupujesz w miejscu gdzie nikt nie kupuje - to dostajesz nowe od
    ręki - np na kabatach, ul Braci Stryjeńskich

    a na rynku wtórnym masz od ręki mieszkanie - tyle, że nie odliczysz sobie
    odsetek od kredytu

    w nowe zwykle musisz włożyć duuużo pieniędzy na wykończenie

    a więc jeśli masz na wykończenie i znajdziesz nowe od ręki to kupuj -
    odliczysz odsetki od kredytu i ulga remontowa

    a jeśli nie chcesz czekać to kup "używane" - tracisz ulgę z tytułu odsetek,
    ale masz gdzie mieszkać i kupujesz tam gdzie ci się podoba, a nie tam gdzie
    są akurat wolne

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-21 10:41:28
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

> [...]
    od
    > ręki - np na kabatach, ul Braci Stryjeńskich

    Z co to za inwestycja? Akurat poszukuje jakiegos mieszkanka ok. 60-70m na
    Ursynowie/Kabatach po szybkiego zamieszkania, moze cos bys polecil?

    mario

  • 4. Data: 2002-10-21 11:12:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "m@rio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Z co to za inwestycja? Akurat poszukuje jakiegos mieszkanka ok. 60-70m na
    > Ursynowie/Kabatach po szybkiego zamieszkania, moze cos bys polecil?

    ul Braci stryjeńskich - na bloku wiszą oferty
    jedź i zobacz
    ja rzadko bywam w tamtych okolicach, ale widziałem tam ogłoszenie, że są
    mieszkania do sprzedania
    zresztą gdzieś w sieci też widziałem ogłoszenia spółdzielni, która tam
    budowała

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-21 11:35:03
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    Użytkownik "m@rio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > od
    >
    > Z co to za inwestycja? Akurat poszukuje jakiegos mieszkanka ok. 60-70m na
    > Ursynowie/Kabatach po szybkiego zamieszkania, moze cos bys polecil?

    Poszukaj na www.tabelaofert.pl
    Jest bardzo dużo ogłoszeń.

    Januisz

  • 6. Data: 2002-10-23 08:10:03
    Od: a...@p...onet.pl

    Dzięki - ale wracając do mojego pytania, czy ktoś może mi powiedzieć co jest
    bardziej opłacalne
    zakup mieszkania na rynku pierwotnym na kredyt, czy tez zakup mieszkania na
    rynku wtórnym na kredyt (Warszawa) - czyli do jakiej kwoty opłaca się mi kupić
    mieszkanie na rynku wtórnym - w porównaniu z odliczeniem odsetek od kredytu -
    od podatku - może ktos wie jak to obliczyć.

    Szukam także informacji gdzie moge znaleć dobre rankingi dotyczące kredytów

  • 7. Data: 2002-10-23 10:23:25
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    kredytu -
    > od podatku - może ktos wie jak to obliczyć.

    musisz policzyć ile zarabiasz , ile płacisz podatku
    później policz ile rocznie zapłacisz podatku od kredytu
    jeśli będzie to nowe mieszkanie to możesz całe odsetki odliczyć od podatku -
    jeśli kwota odliczeń powiększona o dodatkowy wydatek z tytułu kupna nowego
    mieszkania jest niższa lub równa podatkowi należnemu to ci się to opłaci
    jeśli nie to raczej kup tańsze używane

    jak kupisz używane to i tak masz ulgę remontową

    kiedyś w muratorze była symulacja - ale i tak zawsze trzeba to liczyć dla
    indywidualnego przypadku, przyzwyczajeń, sposobu oszczędzania, skłonności do
    ryzyka, stabilności zatrudnienia itp

> [...]
    kredytów
    > mieskzaniowych - który obecnie kredyt i w którym banku jest opłacalny -

    mogę ci napisać, że najlepiej brać w złotówkach w PKOBP, bo uważam, że jest
    to obecnie najciekawsza propozycja na rynku ...ale ..
    ale i tak zawsze trzeba to liczyć dla indywidualnego przypadku,
    przyzwyczajeń, sposobu oszczędzania, skłonności do ryzyka, stabilności
    zatrudnienia, umiejętności komunikacji z pracownikami banku itp :)))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 8. Data: 2002-10-24 07:21:37
    Od: a...@p...onet.pl