  • 1. Data: 2009-05-22 17:03:01
    Temat: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Gorzkie żale w co drugim wątku że mBank nie ma lokat na 10% i że inni
    dają więcej. Skąd te rozpaczliwe łkania i głosy przepełnione żalem?

    Mam nieodparte wrażenie że ci którzy narzekają na wysokość depozytów w
    mBanku mają jakieś straszliwe kłopoty z podstawami obsługi klawiatury i
    z wykonaniem przelewu. O ile wiem mBank nie zabrania lokowania
    oszczędności w innych bankach na lepszych warunkach a nawet do tego
    zachęca popularyzując wiedzę na swoim forum. Mimo to widzę jakiegoś
    rodzaju nieustające lamenty i pretensje. Nie rozumiem tego bo przecież
    wiedza że klient podąża nieustannie za lepszą ofertą jest czymś
    oczywistym. Liczenie na to że jeden bank będzie miał WSZYSTKIE produkty
    i oferty najlepsze jest dziecinną naiwnością. Zakupy też robicie tylko w
    jednym sklepie?

  • 2. Data: 2009-05-22 17:24:04
    Temat: Re: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam nieodparte wrażenie że ci którzy narzekają na wysokość depozytów w
    > mBanku mają jakieś straszliwe kłopoty z podstawami obsługi klawiatury i
    w tym sęk, wiele osób chce nadal robić zakupy w jednym sklepie

    chodzi o wymuszenie na mBanku przywilejów które stracili
    m.in. bezpłatne kody jednorazowe, procenty

  • 3. Data: 2009-05-22 17:58:16
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent zlotowinfo nadaje:

    > chodzi o wymuszenie na mBanku przywilejów które stracili
    > m.in. bezpłatne kody jednorazowe, procenty

    Młody jestem chyba i nie pamiętam czasów gdy mBank był liderem jeśli
    chodzi o procenciki z lokat czy kont oszczędnościowych,
    Swego czasu, założenie pocztowej "killer" lokaty uwarunkowane było
    odpowiednim tytułem przelewu więc nie było tajemnicą dla mBanku gdzie
    wędrują pieniądze z jego kont ani po co. Jeśli taki wyrazisty znak nie
    wzruszył twardych serc zarządu mBanku to jakie czynności trzeba by
    podjąć aby "wymusić" więcej procentów?
    Takie supliki ciągle wznoszone bez żadnej nadziei na pozytywny obrót
    sprawy to musi być... miłość ;-)

  • 4. Data: 2009-05-22 18:08:28
    Od: " aneczka" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Daremne żale - próżny trud,
    Bezsilne złorzeczenia!
    Przeżytych kształtów żaden cud
    Nie wróci do istnienia
    Ale autor chyba nie należał do klientów mBanku, bo oni nie mają tyle polotu ;)

  • 5. Data: 2009-05-22 18:39:19
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 18:08:28 +0000 (UTC), aneczka napisał(a):

> [...]
    > Nie wróci do istnienia
    > Ale autor chyba nie należał do klientów mBanku, bo oni nie mają tyle polotu ;)

    No w XIX wieku raczej mBanku nie było ;)

    --
    Kojer

  • 6. Data: 2009-05-22 20:53:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    JanKo pisze:
> [...]
    > podjąć aby "wymusić" więcej procentów?
    > Takie supliki ciągle wznoszone bez żadnej nadziei na pozytywny obrót

    Po prostu mbank jest jedynym bankiem prowadzacym poprzez forum, na
    ktorym wypowiadaja sie rowniez jego pracownicy, dialog z klientem.

    Dlatego klienci staraja sie wywierac presje na dostosowywanie produktow
    do swoich oczekiwan, a nie tylko w milczeniu zabieraja srodki tam gdzie
    lepiej do danego typu operacji.

    Milosc to nie jest, ale napewno jakas forma emocjonalnego powiazania z
    bankiem sie nawiazuje, poniewaz zainteresowani moga poczuc sie czescia
    spolecznosci mbankowej.

  • 7. Data: 2009-05-23 06:25:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Agent zlotowinfo nadaje:

    > Młody jestem chyba i nie pamiętam czasów gdy mBank był liderem jeśli
    > chodzi o procenciki z lokat czy kont oszczędnościowych,

    liderem może nie był, ale w pewnym czasie się opłacało
    trzymać pewną sumę niełapiącą się na belkę - 2008r (5-6%)

    miałem 12x eMaxPlus, teraz mam tylko 4 - już nie długo
    a zacząłem likwidować jak odblokowali płatne przelewy z eMaxPlus

  • 8. Data: 2009-05-23 12:28:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Maj, 19:03, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    Myślę, że to nie o to chodzi. Dla mnie mBank to pewna epoka i symbol.
    Wieloletni klienci pamiętają, czym byl ten bank kiedyś i widzą, co z
    tego pozostało. Parafrazując Aliora, zbudowaliśmy ten bank i szlag nas
    trafia, jak bezmyślnie niszczy się w jakimś sensie także nasze
    dziedzictwo. Tym bardziej, że wszelkie znaki na niebie i ziemi
    wskazują, że firma idzie do likwidacji, a w każdym razie ulegnie
    jakiemuś daleko idącemu przekształceniu, które odbierze do reszty
    dawnego ducha tej instytucji.

    być może jestem zbyt sentymentalny, ale tak właśnie to odbieram.

  • 9. Data: 2009-05-23 15:39:12
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Maj, 13:03, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Liczenie na to że jeden bank będzie miał WSZYSTKIE produkty
    > i oferty najlepsze jest dziecinną naiwnością. Zakupy też robicie tylko w
    > jednym sklepie?

    Gdybym przyzwyczail sie do robienia zakupow w jednym - tanim -
    supermarkecie, a po jakims czasie wprowadzonoby zmiany typu: za chleb
    i mleko placi sie oddzielnie w roznych kasach, po banany trzeba
    jezdzic do innego sklepu, a pomarancze sprzedaje sie tylko przez
    tydzien, to zapewniam ze tez bym sie pienil.

    To tak zeby utrzymac calosc w poetyce "zakupow w jednym sklepie".

    Pienilbym sie rowniez, gdyby w tym czasie "sklep" mial na stronie
    internetowej informacje typu:

    Nasi klienci mogą oczekiwać, że mBank:
    - Oferuje wyjątkowo wysokie oprocentowanie oszczędności na rachunku
    eMAX plus.
    - Nie wprowadzi swoich Klientów w błąd, stosując skomplikowany system
    prowizji i opłat.
    - Zatrudnia zespół zaangażowanych ludzi, których najważniejszym
    zadaniem jest służyć Klientom.

    Ten, kto stanie się klientem mBanku, przekona się szybko, że kontakt z
    bankami może być wygodny, prosty i korzystny ponad wszelkie
    dotychczasowe doświadczenia

    http://www.mbank.pl/o_nas/filozofia.html

    Ze juz nie wspomne o tym:

    http://www.mbank.pl/o_nas/co_nas_wyroznia.html

    Chyba ktos zapomnial "dostosowac do warunkow rynkowych" rowniez i
    strony internetowe mB.

  • 10. Data: 2009-05-23 16:44:00
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent bradley.st nadaje:

    > Pienilbym sie rowniez, gdyby w tym czasie "sklep" mial na stronie
    > internetowej informacje typu:

    Zdziwiony jestem nawet nie tym że ktoś wierzy w to co bank pisze o sobie
    samym na własnej stronie internetowej ale tym że ktokolwiek tego typu
    bełkot czyta. Jak w starym szmoncesie o genialnym inkasencie, bo w
    interesach trzeba mieć mózg a nie rozmiękczone serce...

    Wychodzi na to że klienci banków, mimo organicznie wszczepionego
    internetu, są mniej mobilni od babć potrafiących obmacać pół miasta w
    poszukiwaniu odpowiednio jędrnego ogóreczka. Psie przywiązanie do raz
    wybranego banku tym bardziej irracjonalne że wszystkie banki sprzedają
    ten sam towar czyli cyferki. Nie ma bardziej i mniej markowych wyciągów
    z konta, nie można pochwalić się kumplom w pubie "popatrz, ta stówka
    kosztowała mnie 112 złotych ale zobacz jaki ma wypasiony nadruk", "mam
    kredyt w BRE Banku - walnę o tym banner na samochodzie" ;-)

    Idzie człowiek ulicą i 100 banków kusi, ten ma fajnę lokatę, inny
    ciekawe karty a jeszcze inny interesujące panienki z obsługi. Dlaczego z
    tego nie korzystać? Jakoś nikogo nie rusza że po dobre pączki musi iść
    gdzie indziej niż po kiepskie.