  • 11. Data: 2003-06-06 15:20:34
    Temat: Re: Zakupy w Amazonie icło
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    q...@p...onet.pl wrote:

    > Mam prożbe o wyjaśnieńie w jaki sposób można kupować na Amazon.
    > Próbowałem i wyświetlił się komunikat ze narazie polski nie obsługuja 'zmień
    > kraj'

    Ja nie miałem najmniejszych problemów... Jak próbowałeś zapłacić? Kartą,
    czekiem?

    NP: Therion - "Vovin"

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong

  • 12. Data: 2003-06-06 15:40:18
    Od: GPS Tracklogger <S...@l...pl>

    On 5 Jun 2003 17:33:13 +0200, q...@p...onet.pl wrote:

    >Mam prożbe o wyja?nieńie w jaki sposób można kupować na Amazon.
    >Próbowałem i wy?wietlił się komunikat ze narazie polski nie obsługuja 'zmień
    >kraj'
    Ja kupowalem DVD. Bez problemow. Placilem VE Inteligo.

    Pozdrawiam,
    Kamil Lucznik
    http://tracklogger.lucznik.pl

  • 13. Data: 2003-06-09 08:32:40
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Gibson> Ja nie miałem najmniejszych problemów... Jak próbowałeś zapłacić? Kartą,
    Gibson> czekiem?

    Pewnie chodziło o jakąś elektronikę, OIDP to amazon poza usa (czy też naftę)
    tylko książki i płyty wysyła. W każdym razie do mnie wysyłał zawsze.

    --

    --w

  • 14. Data: 2003-06-09 19:49:03
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Gibson> Ja nie miałem najmniejszych problemów... Jak próbowałeś zapłacić?
    Kartą,
    > Gibson> czekiem?
    > Pewnie chodziło o jakąś elektronikę, OIDP to amazon poza usa (czy też naftę)
    > tylko książki i płyty wysyła. W każdym razie do mnie wysyłał zawsze.

    heh... właśnie złożyłem nastęne zamówienie za w sumie 43$ - ciekawe czy
    to mi też rzucą na cło... :((

    NP: Life Of Agony - "Ugly"

    --
    This night... This night is hot
    Hope it rains. Hope it rains a lot

  • 15. Data: 2003-06-10 07:07:51
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Gibson> heh... właśnie złożyłem nastęne zamówienie za w sumie 43$ - ciekawe czy
    Gibson> to mi też rzucą na cło... :((

    Nie powinni, ostatnio kupowałem o ile mnie pamięć nie myli za $47 czy ~9 i
    obyło się bez sępów.

    Gibson> NP: Life Of Agony - "Ugly"

    Sendmail, wydanie 3 ;-)

    --

    --w

  • 16. Data: 2003-06-10 16:43:22
    Od: q...@p...onet.pl

    > Ja nie miałem najmniejszych problemów... Jak próbowałeś zapłacić? Kartą,
    > czekiem?

    Kartą VC Multi ,cały czas komunikat że nie obsługują tego regionu ,
    ale udało mi się zakupić na amazon.co.uk bez problemu przeszło ,
    pozd.

  • 17. Data: 2003-06-10 16:55:47
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Gibson (x86) or compatible wrote:
    > heh... właśnie złożyłem nastęne zamówienie za w sumie 43$ - ciekawe
    > czy
    > to mi też rzucą na cło... :((

    Jaki sposob przesylki? Mnie wlsasnie UPS chce clic noz (69USD). Przyslali
    juz dokumenty... ale mam ich w ***** i zlamanej zlotowki nie dam. Jutro
    wysylam list aby odeslali paczke z powrotem. Mam nadzieje ze sprzedawca nie
    bedzie robil problemow ze zwrorem kasy (www.cabelas.com).
    Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze prosilem ich aby nie wysylali paczki
    UPSem (Ci to cla prawie wszystko), aby zadeklarowali nisza wartosc -->15USD
    ;-)) , aby nie dolaczali faktury, aby oznaczyli paczke jako 'gift'... a oni
    chyba wszystko olali :-((((

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 18. Data: 2003-06-10 17:06:02
    Od: q...@p...onet.pl

    > Pewnie chodziło o jakąś elektronikę, OIDP to amazon poza usa (czy też naftę)
    > tylko książki i płyty wysyła. W każdym razie do mnie wysyłał zawsze.

    Chodziło o CD Audio , ale myśle że wykonawca i producent płyty są z Angli
    i dlatego był komunikat że nie obsługują Polski,bo bliżej mam na wyspy i tam
    moge się zaopatrzyć. Na amazon.co.uk udalo mi się bez problemu.
    pozdrawiam.

  • 19. Data: 2003-06-10 17:33:27
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Gibson> heh... właśnie złożyłem nastęne zamówienie za w sumie 43$ - ciekawe czy
    > Gibson> to mi też rzucą na cło... :((
    >
    > Nie powinni, ostatnio kupowałem o ile mnie pamięć nie myli za $47 czy ~9 i
    > obyło się bez sępów.

    mi też się tak wydawało podczas ostatniego zakupu ;((

    > Gibson> NP: Life Of Agony - "Ugly"
    >
    > Sendmail, wydanie 3 ;-)

    ????

  • 20. Data: 2003-06-10 17:34:37
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    q...@p...onet.pl wrote:

    > Kartą VC Multi ,cały czas komunikat że nie obsługują tego regionu ,
    > ale udało mi się zakupić na amazon.co.uk bez problemu przeszło ,

    A to dziwne... VC to VC - powinni to łyknąć...