-
1. Data: 2004-05-29 10:37:26
Temat: Zakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>
Podobno do polskich kart nie jest zwracane info n.t. adresu klienta, ktory
sprawdzaja niektorzy sprzedajacy w USA?
Wczoraj udalo mi sie bezproblemowo zaplacic VE Inteligo w serwisie:
http://1st-usa.com/
gdzie bylem proszony o dokladne sprawdzenie wpisanego kodu pocztowego z
zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na wyciagu, to
transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?
Info dodatkowe:
Autoryzacja trwala kilkanascie sekund, zaraz tez w serwisie Inteligo
pojawila sie blokada.
Potrzebny byl tez CVV2.
Towar otrzymalem.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
-
2. Data: 2004-05-29 23:33:57
Temat: Re: Zakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
Od: Miernik <m...@c...pl>
RobertSA <u...@o...pl> wrote:
>
> Wczoraj udalo mi sie bezproblemowo zaplacic VE Inteligo w serwisie:
> http://1st-usa.com/
> gdzie bylem proszony o dokladne sprawdzenie wpisanego kodu pocztowego z
> zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na wyciagu, to
> transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?
Jeszcze się nie ciesz, ja w innym sklepie też tak miałem, ale potem
przyszedł mi mail że moją transakcję ręcznie wycofali bo zagranicznych
kart nie akceptują.
--
Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info
___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
http://www.miernik.ctnet.pl/
-
3. Data: 2004-05-30 06:38:43
Temat: Re: Zakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
Od: "RobertSA" <u...@o...pl>
20040529233357.699F.0.NOFFLE%m...@c...pl.local,
Miernik <m...@c...pl>:
> RobertSA <u...@o...pl> wrote:
>>
>> Wczoraj udalo mi sie bezproblemowo zaplacic VE Inteligo w serwisie:
>> http://1st-usa.com/
>> gdzie bylem proszony o dokladne sprawdzenie wpisanego kodu
>> pocztowego z zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na
>> wyciagu, to transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?
>
> Jeszcze się nie ciesz, ja w innym sklepie też tak miałem, ale potem
> przyszedł mi mail że moją transakcję ręcznie wycofali bo zagranicznych
> kart nie akceptują.
Mysle, ze tu tak nie bedzie: poniewaz to byla moja pierwsza transakcja w tym
sklepie, sprawdzali podobno recznie wszystko i towar przyszedl dopiero po
kilku godzinach (droga elektroniczna). Przy nastepnym zakupie przychodzi
automatycznie od razu.
--
Robert
User in front of @ is fake, actual user is: mkarta