  • 11. Data: 2006-01-30 13:29:47
    Temat: Re: Żałoba narodowa - jak się zachowują banki
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > To żeby lista była pełna:
    > Bank Pocztowy
    > Fortis Bank

    Pojawiają się kolejne MultiBank.

    Wygląda na to, że informatycy BRE najpierw pracują w mBanku:)

    Przemek

  • 12. Data: 2006-01-30 13:40:41
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -
    > webdesignerów śpi jeszcze? :/
    > --
    Informatyki czy webdesignery musza byc w pracy jak normalnie.
    Lecz palcem nie moga zmienic w wygladzie sit-u dopoki "gora"
    tego nie zatwierdzi

    PiotR

  • 13. Data: 2006-01-30 14:50:04
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Mon, 30 Jan 2006 11:18:59 +0100, Przemek
    <c...@p...nospam.pf.pl> wrote:

> [...]
    >Kredyt Bank.
    >
    >I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -

    Reszta ma zdrowe podejście do rzeczywistości.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 14. Data: 2006-01-30 15:09:59
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Przemek wrote:
> [...]
    > Kredyt Bank.
    >
    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -

    No nie. Przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli. Ustaw sobie naglowek
    X-Zaloba-Narodowa, lub przynajmniej zmien sygnaturke z szarej na czarna.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 15. Data: 2006-01-30 20:47:06
    Od: ...@...c

    Dnia Mon, 30 Jan 2006 11:18:59 +0100, Przemek napisał(a):

> [...]
    > Kredyt Bank.
    >
    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -

    raczej zarząd banku nie ma zamiaru zagrywać poniżej pasa - to zastawia
    politykom bo ich specjalność to żerowanie na takich uczuciach.

    --
    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-01-30 21:53:40
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    ...@...c napisał(a):

    > raczej zarząd banku nie ma zamiaru zagrywać poniżej pasa - to zastawia
    > politykom bo ich specjalność to żerowanie na takich uczuciach.

    Wg mnie tego tak się nie powinno odbierać politycy to jedno a czarny
    layout to drugie. Wg mnie to wyraz łączenia się z osobami, które w różny
    sposób ucierpiały w tej tragedii.

    Obecnie większość stron banków ma czarny layout. Oczywiście temat tej
    grupy dyskusyjnej to banki, ale dużo strony innych firm również ma
    layouty czarne.

    Przemek

    [*] [*] [*]

  • 17. Data: 2006-01-30 21:56:23
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    ...@...c napisał(a):

    > raczej zarząd banku nie ma zamiaru zagrywać poniżej pasa - to zastawia
    > politykom bo ich specjalność to żerowanie na takich uczuciach.

    Wg mnie nie powinno się tego tak odbierać, politycy to jedno a czarny
    layout to drugie. Wg mnie to wyraz łączenia się z osobami, które w różny
    sposób ucierpiały w tej tragedii.

    Obecnie większość stron banków ma czarny layout. Oczywiście temat tej
    grupy dyskusyjnej to banki, ale dużo stron innych firm również ma
    layouty czarne.

    Przemek

  • 18. Data: 2006-01-30 21:57:23
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

  • 19. Data: 2006-01-30 22:09:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> wrote:

    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -
    > webdesignerów śpi jeszcze? :/

    Skąd pomysł, że banki miałyby zmieniać swoje witryny?
    I może w piekarni mieliby tylko sprzedawać bułki kajzerki
    na znak żałoby?
    Ja rozumiem, że to żałoba 'narodowa', ale nie popadajmy
    w skrajności.
    BTW: Czy przypiąłeś czarną wstązkę na swoim samochodzie?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2006-01-31 10:02:38
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
> [...]
    > Invest-Bank, Kredyt Bank.
    >
    > I to niestety tylko tyle? Nie jest to miłe :/ Reszta informatyków -

    A dlaczego tylko banki? Wszystkie polskie witryny powinny zmienic barwy.