  • 21. Data: 2006-01-31 10:12:13
    Temat: Re: Żałoba narodowa - jak się zachowują banki
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek" napisał:
    > Obecnie większość stron banków ma czarny layout. Oczywiście temat tej
    > grupy dyskusyjnej to banki, ale dużo stron innych firm również ma
    > layouty czarne.

    pytanie tylko takie, ile jest w tym faktycznej żałoby a ile podążania za
    tłumem, bo inni tak mają.
    myślę, że dużo ważniejsze sa ruchy banków, które rezygnują z prowizji od
    wpłat na konta dla poszkodowanych. to jest prawdziwy odruch solirarności
    (choć i pewna doza PR-u również).
    może zrobic taką liste banków?

    Strony takie jak portale i strony informacyjne wg mnie powinny się za
    pierwszym razem otwierać na czarno, potem już na kolorowo. takiego kontentu
    po prostu nie da się czytać.

    Pzdrawiam, Fantomas

  • 22. Data: 2006-01-31 10:18:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-31 11:02, osobnik Piotrek stwierdził, iż:

    > A dlaczego tylko banki? Wszystkie polskie witryny powinny zmienic barwy.

    Powinniśmy także przemalować swoje mieszkania i biura.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2006-01-31 10:20:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego tylko banki? Wszystkie polskie witryny powinny zmienic barwy.

    Te rozowe tez?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 24. Data: 2006-01-31 11:08:36
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > A dlaczego tylko banki? Wszystkie polskie witryny powinny zmienic barwy.

    Jasne nie tylko, ale tutaj grupa o bankach. Firmy też zmieniają
    chociażby nawet allegro, Plus GSM, Era.

    Przemek

    [*] [*] [*]

  • 25. Data: 2006-01-31 11:08:59
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Skąd pomysł, że banki miałyby zmieniać swoje witryny?
    > I może w piekarni mieliby tylko sprzedawać bułki kajzerki
    > na znak żałoby?
    > Ja rozumiem, że to żałoba 'narodowa', ale nie popadajmy
    > w skrajności.
    > BTW: Czy przypiąłeś czarną wstązkę na swoim samochodzie?

    Oczywiście tak samo jak po śmierci papieża.

    Przemek

    [*] [*] [*]

  • 26. Data: 2006-01-31 11:13:36
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    fantomas napisał(a):

> [...]
    > myślę, że dużo ważniejsze sa ruchy banków, które rezygnują z prowizji od
    > wpłat na konta dla poszkodowanych. to jest prawdziwy odruch solirarności
    Z tego co obecnie wiem to banki które się do tego zobowiązały to BISE,
    Kredyt Bank, Millenium, BPS. Do tego jeszcze bank BPS przekazał darowiznę.

    Przemek

    [*] [*] [*]

  • 27. Data: 2006-01-31 11:29:42
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Jasne nie tylko, ale tutaj grupa o bankach. Firmy też zmieniają
    > chociażby nawet allegro, Plus GSM, Era.

    I o to chodzi. Tylko sadze, ze nie powinni sie ograniczac do stron, a takze
    zmienic wystroj biur.

  • 28. Data: 2006-01-31 12:20:47
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Piotrek napisał(a):

    > I o to chodzi. Tylko sadze, ze nie powinni sie ograniczac do stron, a takze
    > zmienic wystroj biur.

    Teraz zaczynasz już kpić, ale to chyba nie na miejscu :/

    Przemek

    [*] [*] [*]

  • 29. Data: 2006-01-31 12:59:05
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Teraz zaczynasz już kpić, ale to chyba nie na miejscu :/

    Moim zdaniem nie jest na miejscu nawolywanie do zaloby. Publiczne
    wymianienie nazw bankow, ktore zmienily oprawe graficzna (czyli posrednio
    wymianianie tych, ktore tego nie zrobily) niest nieetyczne. Wchodzenie, po
    takiej tragedii, na strony internetowe celem tropienia tych, ktorzy nie
    przyczernili kolorystyki i sama chec informowania o tym innych ludzi, jest
    obrzydliwym dziwactwem i dobrym punktem wyjscia dla szalenstwa.

  • 30. Data: 2006-01-31 13:56:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> wrote:

    > Oczywiście tak samo jak po śmierci papieża.

    I nie wystarczy Ci to? Musisz zadac tej zaloby od calego swiata?
    Litosci.

    --
    Przemysław Maciuszko