  • 11. Data: 2010-05-11 14:54:06
    Temat: Re: Założenie konta [ w banku ] & niemożność złożenia podpisu
    Od: z...@o...pl

    > co nalezalo uczynic natychmiast jeszcze w oddziale.

    chyba mieliście pecha. Ja kiedyś spokojnie na notarialne
    pełnomocnictwo załozyłem konta w getinie, lukasie, bzwbk,

    w getinie "od ręki", w sensie tego samego dnia. Łącznie
    konsultacje z hotline i innymi (siedzę, czekam, nie daję
    się namówic na wizyte jutro) trwały ok. 3h i 27 minut.

  • 12. Data: 2010-05-11 17:19:21
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > jesli nie mozesz z jakichs powodow mozesz dac odcisk kciuka , dot to
    czesto pelnoletnich niepelnosprawnych.

    tak, właśnie z tego powodu mam problem ze złożeniem podpisu, czy właśnie
    z tym odciskiem palca w tuszu jest akceptowany przez banki ??, ps. w
    2011 roku mają wejść nowe dowody osobiste z podpisem elektronicznym, czy
    taki podpis będzie akceptowany przez banki właśnie w takich sprawach ??