-
1. Data: 2006-08-03 18:28:07
Temat: Zamawianie kontaktu z bankiem - zgoda na marketing w przyszłości
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
To już granda. Banki żądają zgody na wykorzystanie danych osobowych (do
różnych celów marketingowych) jeśli chcesz aby ktoś z banku opowiedział
k\coś o produktach. Formularze zamówienia kontaktu nie pozwalają
zakończyć zamówienia, jesli ktoś nie wyrazi na przetwarzanie zgody.
Rozumiem, że trzeba przetworzyć dane choćby do celów tego kontaktu ale
można tak właśnie zformułować zgodę. POtem dane powinny być usuwane)
Tymczasem w zgodzie jest wyraźnie mowa o innych ofertach i nawet
przekazywanie danych innym podmiotom grupy (choć czasem jest to dzielone
na 2 zgody, z których tylko 1 jest obowiązkowa).
Spotykam się z taką jedną, rozbudowaną zgodą bardzo często. Jest to
korzystne dla banku, a niekorzystne dla klientów. Dlaczego GIODO nie
zwraca na takie praktyk uwagi?
Leszek
2 przykłady
Millennium
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Millennium S.A. z siedzibą w
Warszawie przy ul. Al. Jerozolimskie 123a ("Bank") zawartych w
niniejszym formularzu moich danych osobowych w celu promocji i
marketingu nowych produktów i usług bankowych (zgodnie z Ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz.U. Nr 133, poz. 883
z późn. zm.).
BZWBK
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) podanie przez Państwa informacji
jest dobrowolne, informacje te mogą być przetwarzane i wykorzystywane
teraz i w _przyszłości_ tylko do wewnętrznych celów marketingowych Banku
Zachodniego WBK S.A. Wypełniając ten formularz, wyrażają Państwo na to
zgodę. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub
usunięcia. Administratorem danych osobowych, którego jednym z zadań jest
ochrona powierzonych danych jest: Bank Zachodni WBK S.A., Rynek 9/11,
50-950 Wrocław. Oświadczam, że podane przeze mnie dane są prawidłowe.
-
2. Data: 2006-08-03 19:35:22
Temat: Re: Zamawianie kontaktu z bankiem - zgoda na marketing w przyszłości
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:
> Spotykam się z taką jedną, rozbudowaną zgodą bardzo często. Jest to
> korzystne dla banku, a niekorzystne dla klientów. Dlaczego GIODO nie
> zwraca na takie praktyk uwagi?
No coz :) Korzystaja z tego, ze jestes zainteresowany. Wiekszosc klientow
sie zgadza. Mniejszosc nie skorzysta wtedy w ogole.
-
3. Data: 2006-08-03 21:47:38
Temat: Re: Zamawianie kontaktu z bankiem - zgoda na marketing w przyszłości
Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia Thu, 3 Aug 2006 20:28:07 +0200, Leszek napisał(a):
> Spotykam się z taką jedną, rozbudowaną zgodą bardzo często. Jest to
> korzystne dla banku, a niekorzystne dla klientów. Dlaczego GIODO nie
> zwraca na takie praktyk uwagi?
Bo ktoś musi GIODO o czymś takim zawiadomić.
Możesz zawiadomić GIODO, możesz też UOKiK. Ja kiedyś w podobnej sytuacji
skorzystałem z tej drugiej możliwości.
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
-
4. Data: 2006-08-05 13:24:43
Temat: Re: Zamawianie kontaktu z bankiem - zgoda na marketing w przyszłości
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Thu, 3 Aug 2006 20:28:07 +0200, "Leszek"
<rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:
>To już granda. Banki żądają zgody na wykorzystanie danych osobowych (do
>różnych celów marketingowych) jeśli chcesz aby ktoś z banku opowiedział
>k\coś o produktach. Formularze zamówienia kontaktu nie pozwalają
i odmawiają odpowiedzi, jeśli jednak takiej zgody nie wyrazisz?
--
Jarek Andrzejewski
-
5. Data: 2006-08-05 19:21:26
Temat: Re: Zamawianie kontaktu z bankiem - zgoda na marketing w przyszło?ci
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
Jarek Andrzejewski wrote:
> On Thu, 3 Aug 2006 20:28:07 +0200, "Leszek"
> <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:
>
>> To już granda. Banki żądają zgody na wykorzystanie danych osobowych
>> (do różnych celów marketingowych) jeśli chcesz aby ktoś z banku
>> opowiedział k\coś o produktach. Formularze zamówienia kontaktu nie
>> pozwalają
>
> i odmawiają odpowiedzi, jeśli jednak takiej zgody nie wyrazisz?
Tak jakby - formularz nie da się wysłać.
Leszek