  • 1. Data: 2005-03-03 13:26:30
    Temat: Zamiast lokaty
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Czy ktos inwestujacy w funduszach moglby mi doradzic fundusz (fundusze),
    ktore mozna z powodzeniem wykorzystywac zamiast lokaty tak zeby osiagany
    zysk byl wiekszy niz w przypadku lokat a wzrost ten byl pewny (odpadaja wiec
    wszystkie fundusze z akcjami) ?

    D.

  • 2. Data: 2005-03-03 13:27:49
    Temat: Re: Zamiast lokaty
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore mozna z powodzeniem wykorzystywac zamiast lokaty tak zeby osiagany
    > zysk byl wiekszy niz w przypadku lokat a wzrost ten byl pewny (odpadaja

    Kup se obligacje
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/logon.jsp

  • 3. Data: 2005-03-04 08:07:15
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d0735p$dmb$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kup se obligacje
    > https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl/logon.jsp

    wolalbym cos bardziej plynnego jak fundusze rynku pienieznego. Tylko ktory ?

    D.

  • 4. Data: 2005-03-04 09:18:48
    Od: root <c...@g...de>

    On Thu, 03 Mar 2005 14:26:30 +0100, Dave wrote:

> [...]
    > zysk byl wiekszy niz w przypadku lokat a wzrost ten byl pewny (odpadaja wiec

    Pol roku bawilem sie z ING - prawie nic nie zyskalem.
    Kazda lokata wydaje sie korzystniejsza.

    root

  • 5. Data: 2005-03-04 19:10:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2005 09:18:48 +0000, root <c...@g...de> wklepał(-a):

    > Pol roku bawilem sie z ING - prawie nic nie zyskalem.
    > Kazda lokata wydaje sie korzystniejsza.

    To było wybrać coś innego, a nie TFI, które na starcie pobiera kilkuprocentową
    prowizję od wpłaty.

  • 6. Data: 2005-03-07 07:46:53
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktore mozna z powodzeniem wykorzystywac zamiast lokaty tak zeby osiagany
    > zysk byl wiekszy niz w przypadku lokat a wzrost ten byl pewny (odpadaja

    Fundusze Obligacji, ew. Citi Zrownowazowny (srodkowoeuropejski) - kilka
    procent kapitalu
    Najlepiej przez SFI w mBanku bo bez prowizji.

    Pozdr.
    Waldek