  • 1. Data: 2009-04-01 13:57:12
    Temat: Zamieszki czyli G20
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Jak sobie ogladam te zamieszki to smiech mnie bierze. Rowne byczki jak ze
    stadionu. Zero transparentow, zero kobiet. Ot zadyma kontrolowana robiona
    przez zwiazki zawodowe i innej masci lewice.

    Wyglada na kontrolowane puszczanie wentyla. Aby nie musiec walczyc z
    prawdziwymi zamieszkami. Czyli jednak G20 nie bedzie malowane ;(

    Co obstawiacie? Wojny cłowe i protekcjonizm czy jednak współdziałanie i
    wspólny koszyk walut (w tle upadek USA?).
    Bo wtedy moga byc prawdziwe zamieski i gielda poleci mocno w dół. Az pod
    śniegi Arktyczne.

    A moze nie mam racji? Ulica nie ma wpływu na giełdę?
    --
    A kiedy strzyżesz owieczki, opowiadaj im bajeczki. Jan Izydor Sztaudynger

  • 2. Data: 2009-04-01 16:00:46
    Temat: Re: Zamieszki czyli G20
    Od: "silvestre" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gqvrvf$5b9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >
    > Wyglada na kontrolowane puszczanie wentyla. Aby nie musiec walczyc z
    > prawdziwymi zamieszkami. Czyli jednak G20 nie bedzie malowane ;(

    Polecam film Battle In Seattle. Wszelkie szczytne idee nie mają szans
    przebić się przez bandy zadymiarzy i bandytów, szukających tylko okazji do
    walk z policją. Co dla nich za różnica: stadion czy szczyt G20?

    A wracając jeszcze do szczytnych idei - komunizm/socjalizm w założeniu też
    był taką ideą, a jak się to skończyło to wszyscy wiedzą...

    pzdr
    silv

  • 3. Data: 2009-04-01 18:38:04
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    silvestre wrote:

> [...]
    >
    > A wracając jeszcze do szczytnych idei - komunizm/socjalizm w założeniu też
    > był taką ideą, a jak się to skończyło to wszyscy wiedzą...

    Nikt chyba nie mysli, ze czerwoni anarchiści i czerwoni zieloni razem z
    trockistami maja coś pozytywnego do zaproponowania. Pytanie czy moga być
    pretekstem do np. zawieszenia giełdy?
    Zobacz już niektórych wskaźników nie publikuja na Ukrainie. Ot tak dla
    zabawy.

    --
    A to będę się śmiał, gdy nie zdążą ze zniszczeniem świata przed jego końcem.
    Stanisław Jerzy Lec