  • 1. Data: 2006-11-21 10:18:48
    Temat: Zamkniecie ROR w BGŻ.
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    Witam.
    Zlecilem prawie miesiac temu zamkniecie rachunku Integrum Plan 1 (czy jakos
    tak). Stan rachunku w tej chwili widze 1 zl na plusie, czy rachunek zostanie
    poprawnie zamkniety?

    Jak bylem w placowce to panie byly mocno zdezorientowane przy zamykaniu, i
    jak widac zle naliczyly oplaty bo mialo zostac 0zl, a jednak zostanie na
    koniec 1zl (a to dlatego ze karta zostala oddana juz miesiac temu i nie
    zostala za nia naliczona prowizja za listopad).
    Dostepu przez internet ani przez tel. nie mam wiec nie moge zapytac, a w
    placowce jak juz mowilem najzwyczajniej tego nie wiedza :(

    Prosze o info. szczegolnie tych co juz to przeszli.
    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2006-11-21 11:55:35
    Temat: Re: Zamkniecie ROR w BGŻ.
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > jakos
    > tak). Stan rachunku w tej chwili widze 1 zl na plusie, czy rachunek

    A ja jestem ciekaw, gdzie to widzisz, skoro karty nie masz - a więc w
    bankomacie nie zobaczysz, dostępu przez internet ani tel. również...

    Zamykałem kiedyś konto w BGŻ - najpierw wszystko wypłaciłem do zera, a potem
    poszedłem zamykać. Kobieta również była zdezorientowana (chyba tak tam mają)
    i stwierdziła, że jest 30 dniowy okres wypowiedzenia, więc muszę zapłacić za
    utrzymanie konta przez ten miesiąc. Nie pamiętam, ile tego było, ale
    zgadzało się z TOiP. Wpłaciłem to na własne konto w kasie.

    No to idź do banku i wypłać tą złotówkę "na dowód". ZTCP prowizja za to
    wynosi chyba 2 PLN... Eee, to bez sensu. Chyba pożegnaj się z tą złotówką...
    albo może zrób zadymę w oddziale, taka małą, za złotówkę :)

    Acha - i nie zdziw się, jak niebawem dostaniesz nową kartę z BGŻ! Ja
    dostałem! W miesiąc po zamknięciu konta.

    Grzexs

  • 3. Data: 2006-11-21 12:40:55
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    Skad to wiem? Bo umiem liczyc :) Dostalem wyciag i na nim mam chyba z 9zl, a
    prowadzenie w sumie z 8 zl. Tak to sobie wykombinowalem, moze zle
    napisalem ze to widze, tylko wiem co bedzie.
    Chodzi mi o sam fakt, czy zamkna konto, czy beda 3mac ta 1 zl i to spowoduje
    naliczenie prowizji w grudniu bo przeciez konto wciaz jest czynne...
    No nic, zobaczymy... chyba sie nie dowiem poki wyciag nie przyjdzie :(
    Co do wyplaty to chcialem to zrobic, ale nie dosc ze musze specjalnie tam
    isc i stac w kolejce to jeszcze zaplace forse za to zeby nic nie dostac :)
    Ot paranoja...

    Pozdro.

  • 4. Data: 2006-11-21 14:06:18
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > isc i stac w kolejce to jeszcze zaplace forse za to zeby nic nie dostac :)

    Weź papier, że zamykasz konto w takim-to-a-takim dniu, wypowiedzenie 30 dni,
    po tym terminie mogą cię pocałować... Ja tak zrobiłem, jak złożyłem "wniosek
    o niewznawianie karty". Karta przyszła, ale to już nie mój interes.

    Grzexs

  • 5. Data: 2006-11-21 14:14:32
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    Prosilem o wydanie zaswiadczenia o zamknieciu konta, ale oczywiscie panie
    powiedzialy iz nie ma czegos takiego ani zadnego poswiadczenia nie wydadza i
    koniec, nawet z pania kierownik na ten temat rozmawialem wowczas ale nic z
    tego :(

  • 6. Data: 2006-11-21 14:58:03
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    sunwick napisał(a):
> [...]
    > Chodzi mi o sam fakt, czy zamkna konto, czy beda 3mac ta 1 zl i to spowoduje
    > naliczenie prowizji w grudniu bo przeciez konto wciaz jest czynne...

    U mnie było tak: na koncie zostało 25zł. Poszedłem do oddziału zamknąć
    konto. Na koncie musiało pozostać 5zł na opłatę miesięczną. Co do
    reszty, dostałem kilka opcji:
    - wypłata kartą (niemożliwe, bo jej nie odnawiałem),
    - przelanie przez Internet (dostęp był już wcześniej zablokowany),
    - wypłata gotówkowa (co kosztuje... 5zł!),
    - przelew na inne konto zlecony w oddziale (co kosztuje również 5zł),
    - odczekanie okresu wypowiedzenia i wypłacenie reszty z konta
    technicznego, na które zostanie przeksięgowana "reszta" z konta.

    Wybrałem oczywiście ostatnią opcję (do oddziału mam prawie po drodze).
    Po miesiącu okazało się, że konto nadal jest otwarte. Przez miesiąc
    wypowiedzenia tak naprawdę nic się nie zmienia w systemie, a
    wypowiedzenie leży sobie grzecznie w oddziale w szafce i tylko od
    przypadku chyba zależy, kiedy zostanie przez obsługę "znalezione" i
    konto zostanie zamknięte. Po moim przyjściu rozpoczęło się paniczne
    szukanie mojego wypowiedzenia, a po jego znalezieniu pani kliknęła kilka
    razy myszką, konto było zamknięte, a ja dostałem moje upragnione 20zł
    bez prowizji za wypłatę. Ot, taki to dziwny bank...

    Marek

  • 7. Data: 2006-11-22 05:54:43
    Od: "Grzexs" <g...@t...tousuntez.pl>

> [...]
    > koniec, nawet z pania kierownik na ten temat rozmawialem wowczas ale nic z

    Dziwne, że u mnie się udało... To też nie było stricte "zaświadczenie o
    zamknięciu konta", tylko skserowana moja dyspozycja, że zlecam zamknięcie,
    ale opatrzona już pieczątkami i podpisami.

    Czy Ty zrezygnowałeś dlatego, że drakońsko podwyższyli opłaty? Jeśli tak, to
    wychodzi na to, że im te podwyżki czkawką wyszły, bo ja sam znam (małe
    miasteczko) przynajmniej kilka osób, którzy po tych ruchach cenowych
    zrezygnowali. Kiedyś to e-Integrum naprawdę wyróżniało się - działało
    on-line, token był darmowy, przelewy też (fakt, że głupio się je robiło, bo
    musiało być zlecenie stałe jednorazowe, ale się dawało zrobić), a teraz
    kompletny upadek ze względu na koszty... I to idiotyczne logo - facet z
    węgorzem, czy cóś...

    Grzexs

  • 8. Data: 2006-11-22 07:52:26
    Od: "sunwick" <s...@o...pl>

    oczywiscie ze rezygnacja ze wzgledu na koszty, poszedlem do lukasa (a
    dokladnie bylo mojej matki konto) i zalozylismy jej e-konto i bedzie placic
    1zl za karte tylko, chociaz jej jeszcze nie aktywowalismy i nie zabrali ani
    1zl. Dodatkowo zalapalismy sie na promocje i dostalismy telefon stacj. od
    lukasa i jeszcze niby za prad maja zwrocic iles tam procent :) ale tutaj sie
    nie upieram ze przelew poprawnie wykonany, wiec nie wnikam w to.

    Tam placic 8 zl? Za co? Za to co w innych za free lub 1zl jest? Dodatkowo
    jestem upowazniony do tego konta wiec logujac sie do swojego e-konta pro
    widze 2 rachunki i przelewy sa o kazdej porze dnia i nocy pomiedzy tymi
    kontami on-line :-)