  • 1. Data: 2004-05-27 11:58:45
    Temat: Zamkniecie firmowego Telepekao24 - jaka alternatywa ?
    Od: i...@p...pl

    Zostałem poinformowany przez bank PKO SA, ze z dn.
    30.06.04 zostanie zamkniete moje firmowe konto
    telepekao24. Jednoczesnie bank oferuje mi
    otwarcie konta Pekao24 m.in. z obsługą stacjonarna.
    Głowną zaletą mojego konta była obsługa internetowa
    (kilka przelewów na i z konta oraz opłata ZUS),
    niezawodność i cena (8zł/mc). Obsluga stacjonarna nie jest mi zupełnie
    potrzebna. Konto telepekao bylo, przez kilka lat
    kiedy je uzywałem, niezawodne. Raz mialem tylko klopot
    z tokenem ale po zgloszeniu na infolinie w mig udalo mi sie
    go zamienic w placówce.
    Jedyną wadą był brak SMS-ów przy operacjach.
    Do konca roku bank oferuje mi nowe konto w starej cenie.
    Później - wielka nieznana.
    Troche obawiam się tej nowości i opłat po Nowym Roku.
    Czy słusznie ?
    Może gdzie indziej zalozyc konto firmowe ?
    W zasadzie to mam male wymagania bo i małe oboty (ok. 1000zł/mc):
    -obsluga przez internet (sprawdzanie stanu, ustawienia
    przelewów m.in. ZUS)
    -niska cena
    -łatwy dostęp do gotówki
    -ewentualnie SMS-y o zmianie na koncie

    Czy ktoś może coś polecić ?
    A może jednak zostać w PKO SA w tym Pekao24 ?
    Dzieki za ewentualną pomoc

    Jurek S

  • 2. Data: 2004-05-27 12:38:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

> [...]
    > W zasadzie to mam male wymagania bo i małe oboty (ok. 1000zł/mc):
    > -obsluga przez internet (sprawdzanie stanu, ustawienia

    Jesli SMSy to tylko Inteligo. Ale troche kosztuje. Prowadzenie + serwis
    SMS 8,98, 1,49 za przelew, 2,99 za przelew do ZUS, 4,50 za wyplate z
    bankomatu. Jesli jestes w stanie przelknac okolo 20 zeta miesiecznie za
    prowadzenie konta to jeet to najlepsza propozycja.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-27 15:15:50
    Od: i...@p...pl

> [...]
    > bankomatu. Jesli jestes w stanie przelknac okolo 20 zeta miesiecznie za
    > prowadzenie konta to jeet to najlepsza propozycja.

    SMS-y nie są niezbędne. Najważniesza jest bezproblemowa
    obsługa konta przez internet. Kolega ma konto w Inteligo
    i do obslugi używa jakiś zdrapek. Na moje oko wyglada
    to troche tandetnie ale może się mylę. Czy pieniądzie
    z Inteligo można wypłacać tylko poprzez bankomat ?

    Może ktoś poda jeszcze jakieś inne propozycje.

    Jurek S

  • 4. Data: 2004-05-27 15:41:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

    > SMS-y nie są niezbędne. Najważniesza jest bezproblemowa
    > obsługa konta przez internet. Kolega ma konto w Inteligo

    System maja IMHO baaaardzo dobry i sprawny.

    > i do obslugi używa jakiś zdrapek. Na moje oko wyglada
    > to troche tandetnie ale może się mylę. Czy pieniądzie

    Tandetne to sa kody drukowane na papierkach. Karty z kodami sa OK, do
    tego male i latwe w transporcie. No i trudne do zniszczenia.

    > z Inteligo można wypłacać tylko poprzez bankomat ?

    W oddziale z terminalem platniczym.

    > Może ktoś poda jeszcze jakieś inne propozycje.

    Jak nie potrzebujesz SMSow to mze Millenium?

    Acha o BePeHahahahahaha zapomnij od razu. Szkoda czasu.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-27 16:18:18
    Od: i...@p...pl

    > W oddziale z terminalem platniczym.

    Chodzi o oddział PKO BP ?
    Czy ponosi sie wtedy koszt za tą operacje analogicznie
    jak przy wypłacie z bankomatu ?

    Jurek S

  • 6. Data: 2004-05-27 16:31:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik i...@p...pl napisał:

    > Chodzi o oddział PKO BP ?

    Tak.

    > Czy ponosi sie wtedy koszt za tą operacje analogicznie
    > jak przy wypłacie z bankomatu ?

    Powiem szczerze, ze nie wiem jak jest z prowizja w przypadku kont
    firmowych. Zerknij do inteligowego TOiP.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-27 17:20:22
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Tak.

    > Powiem szczerze, ze nie wiem jak jest z prowizja w przypadku kont
    > firmowych. Zerknij do inteligowego TOiP.

    0,00zl
    A dokladniej to 9,99zl prowizji zwracanej po kilku godzinach (albo
    dniach)...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-05-27 20:21:45
    Od: i...@p...pl

    > 0,00zl
    > A dokladniej to 9,99zl prowizji zwracanej po kilku godzinach (albo
    > dniach)...;-)

    Mogłbyś troche jaśniej, bo nie rozumiem ?
    Kiedy jest pobierana ta prowizja ?
    W jakiej formie i dlaczego później jest
    zwracana ? O co tu w ogóle chodzi ?

    Jurek S

  • 9. Data: 2004-05-27 21:10:20
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    > Może gdzie indziej zalozyc konto firmowe ?

    To moze Nordea?
    SMS, internet, token.
    Prawie dwa lata mam konto i poza pewnymi szczegolami, ktore czasem moga do
    szalu doprowadzic (np. ograniczenia w opisie przelewow jedynie do pewnego
    zakresu znakow / "." w polu zleceniodawcy/) jest ok.

    pozdr
    PO

  • 10. Data: 2004-05-27 21:23:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrO napisał:

> [...]
    > szalu doprowadzic (np. ograniczenia w opisie przelewow jedynie do pewnego
    > zakresu znakow / "." w polu zleceniodawcy/) jest ok.

    To moze napisze jeszcze o czym ten SMS informauje, bo chyba o niczym
    sensownym.

    Bartol