  • 11. Data: 2004-05-27 21:50:48
    Temat: Re: Zamkniecie firmowego Telepekao24 - jaka alternatywa ?
    Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM>

    > To moze napisze jeszcze o czym ten SMS informauje, bo chyba o niczym
    > sensownym.

    wplywy i wyplywy, choc czasem stosunkowo dosc nietermionowo (maksymalne
    opoznienie na pozimiomie tygodnia(!))

    pozdr
    PO

  • 12. Data: 2004-05-28 07:43:08
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > To moze napisze jeszcze o czym ten SMS informauje, bo chyba o niczym
    > sensownym.

    Nie dość, że przekazywana informacja jest mało czytelna (np. wykonano
    operację ponad 1000 zł.) o czym informuje, to jeszcze jak się ma większy
    ruch, to w związku z totalną nieregularnością przychodzenia tych smsów, nie
    wiadomo, który z nich jest do której operacji. O tym, że o wpływach
    informują na następny dzień (albo w ogóle czasem nie informują), to już nie
    wspomnę.

    W zasadzie, gdyby mieli system sms taki jak w Inteligo, to konto byłoby
    bardzo fajne, szczególnie, że znacznie tańsze od inteligowskiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-05-28 12:41:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

> [...]
    > wiadomo, który z nich jest do której operacji. O tym, że o wpływach
    > informują na następny dzień (albo w ogóle czasem nie informują), to już nie

    MEGAROTFL

    > W zasadzie, gdyby mieli system sms taki jak w Inteligo, to konto byłoby
    > bardzo fajne, szczególnie, że znacznie tańsze od inteligowskiego.

    No wlasnie. Zagladalem do Nordei, ale jak zobaczylem jakie oferuja
    powiadomienia to dalem sobie spokoj od reki.

    Bartol

  • 14. Data: 2004-05-28 15:33:06
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mogłbyś troche jaśniej, bo nie rozumiem ?
    > Kiedy jest pobierana ta prowizja ?

    Prowizja jest pobierana od wyplaty karta w POS w banku i wynosi 9,99zl (za
    wyplate w obcym banku)

    > W jakiej formie i dlaczego później jest
    > zwracana ? O co tu w ogóle chodzi ?

    Jest pobierana w formie elektronicznej ;-)). Potracaja ci ja z konta.
    A zwracaja, kiedy sie okaze (po rozliczeniu transakcji) ze ten POS byl w PKO
    BP bo za to nie ma prowizji.
    Zatem prowizje masz zgodnie z TOiP 0,00zl tylko nie mozesz przy saldzie
    1000zl wyplacic w POS 1000zl bo by braklo tej dychy na prowizje, co to ja ci
    i tak zwroca...;-)))
    Taki folklor. IMHO maly pikus, ale warto wiedziec.
    Nie wiem czy tak jest zawsze, nie wiem czy tego "ficzera" czasem juz nie
    usuneli.

    --
    Pozdrowienia