-
21. Data: 2008-01-11 23:12:23
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
On Fri, 11 Jan 2008 22:49:46 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
>> Masz na myśli standardową kartę debetową Visa Electron? Według TOiP płaci
>> się za nią miesięcznie 0,99 PLN, chyba, że ma się na koncie 50 000 PLN.
>
> Ta przepychana staje się nuda. :) Poczytaj dokładniej ich warunki,
> zanim zaczniesz mnie uświadamiać. Jak już pisałem -- mam wyzerowane
> konto od pół roku. Mam też czynną (świeżynkę) kartę bankomatową.
Nie zamierzam Cię uświadamiać - w tej sprawie zwróć się najlepiej do swoich
rodziców ;-)
Dopytuję ponieważ:
1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
2. do tej pory spotkałem się jedynie z informacjami, że warunkiem
bezpłatności konta w Inteligo jest wyzerowanie konta (lub średnie saldo
min. 100 PLN) oraz rezygnacja z karty,
3. na stronie Inteligo nie znalazłem informacji o wydawaniu kart
bankomatowych - są tylko karty płatnicze oraz kredytowa.
> Mógłbyś chyba być dobrym ;) pracownikiem ING Śląskiego. :)
> Oni też lubią tego rodzaju wywody. :)
Ja tylko oczekiwałem rzetelnej i dokładnej informacji, a nie jakichś
zakamuflowanych inwektyw ;-)
--
Marcin Mokrzycki
gg:659336 o2:mmokrzycki
-
22. Data: 2008-01-12 00:13:09
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
"Marcin Mokrzycki" 15itsljkh26pa$.gnqr1zmb7zg$....@4...net
> Ja tylko oczekiwałem rzetelnej i dokładnej informacji, a nie jakichś
> zakamuflowanych inwektyw ;-)
Informację otrzymałeś -- konto i karta za free przy zerowym saldzie.
lc
-
23. Data: 2008-01-12 16:52:01
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Marcin Mokrzycki pisze:
> Dopytuję ponieważ:
> 1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
> opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
Zatem niezbyt uważnie zapoznałeś się z TOiP...
-
24. Data: 2008-01-12 17:18:56
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
"Wojciech Nawara" fmar20$d50$...@k...sileman
> Marcin Mokrzycki pisze:
> > Dopytuję ponieważ:
> > 1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
> > opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
> Zatem niezbyt uważnie zapoznałeś się z TOiP...
Chyba tak. Ja tę informację znalazłem, zanim założyłem tam konto.
Później o tym zapomniałem, ale pracowniczka z infolinii mi przypomniała.
No i ta opcja w rzeczywistości tak wygląda.
Niestety -- karta ma swoją datę ważności i kolejna karta kosztuje
bodajże 1.59 złotych, podczas gdy nowa karta, do nowego konta, jest za free.
--
____
| | _| Eneuel Leszek Ciszewski
| ||_ 858739937 858739178 .-.
| |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
|____| moj eneuel_at_gmail.com
-
25. Data: 2008-01-12 20:04:34
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
Eneuel Leszek pisze:
> "Wojciech Nawara" fmar20$d50$...@k...sileman
>
>> Marcin Mokrzycki pisze:
>
>>> Dopytuję ponieważ:
>>> 1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
>>> opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
>
>> Zatem niezbyt uważnie zapoznałeś się z TOiP...
>
> Chyba tak. Ja tę informację znalazłem, zanim założyłem tam konto.
> Później o tym zapomniałem, ale pracowniczka z infolinii mi przypomniała.
>
> No i ta opcja w rzeczywistości tak wygląda.
> Niestety -- karta ma swoją datę ważności i kolejna karta kosztuje
> bodajże 1.59 złotych, podczas gdy nowa karta, do nowego konta, jest za free.
nie wiem, ale mam tam nieuzywane konto (ktore postanowilem w końcu
zamknac) i od 3 lat dostaje wysiag ze stanem konta 0. Nowej karty nie
mam bo w miedzyczasie zmieniłem adres i nie byłbym w stanie jej odebrać.
Więc chyba nie płacę skoro mam 0 na saldzie. Czy opłata nie jest
pobierana w momencie aktywowania karty ? :)
-
26. Data: 2008-01-12 21:36:07
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Marcin Krzyżanowski" fmb6gh$f0b$...@i...gazeta.pl
> nie wiem, ale mam tam nieuzywane konto (ktore postanowilem w końcu
> zamknac) i od 3 lat dostaje wysiag ze stanem konta 0. Nowej karty nie
> mam bo w miedzyczasie zmieniłem adres i nie byłbym w stanie jej odebrać.
> Więc chyba nie płacę skoro mam 0 na saldzie. Czy opłata nie jest
> pobierana w momencie aktywowania karty ? :)
Chyba właśnie w momencie aktywowania karty.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
-
27. Data: 2008-01-13 23:18:22
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>
On Sat, 12 Jan 2008 17:52:01 +0100, Wojciech Nawara wrote:
>> Dopytuję ponieważ:
>> 1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
>> opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
>
> Zatem niezbyt uważnie zapoznałeś się z TOiP...
Racja, szukałem jakichś gwiazdek, a tu trzeba jednak "wstęp" przeczytać.
:-)
--
Marcin Mokrzycki
gg:659336 o2:mmokrzycki
-
28. Data: 2008-01-16 20:38:26
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Pen" <p...@g...pl>
Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
wiadomości news:47872ab6$1@news.home.net.pl...
> Kropka jakaś siakaś nie taka i jakby przesunięta.
> Pojawiają się wątpliwości, więc dodatkowo sprawdzają czy wniosek był
> zamawiany przez zalogowanego klenta.
> Dochodzą do tego, że nie był zamawiany.
> Pojawia się pytanie - czy jest to wypowiedzenie czy też skok na kasę przez
> wyprowadzenie jej na wskazany w wypowiedzeniu rachunek przez kogoś kto
> dotarł do podpisu i numeru konta, ale nie jest posiadaczem.
> Następna czynność banku to skierowanie wniosku do segregatora okrągłego,
> co kończy procedurę, a rachunek dalej funkcjonuje jakby nic się nie stało.
Bzdury. Może być nawet odręcznie napisane, byle czytelnie i sensownie. Nie
musi być zamawiany przez zalogowanego klienta, możesz nawet przy zamawianiu
podać lipne imię i nazwisko.
-
29. Data: 2008-01-16 20:40:33
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Pen" <p...@g...pl>
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:fmbcc7$b4j$1@inews.gazeta.pl...
> Chyba właśnie w momencie aktywowania karty.
Nie. Czy karta aktywna czy nie, opłata jest pobierana (jest to karta której
potencjalnie można użyć).
A _żadne_ opłaty nie są pobierane, gdy średnio w okresie rozliczeniowym jest
0 lub mniej (czyli np. po otwarciu konta pierwsze opłaty pojawią się po tym
okresie rozliczeniowym, w którym na konto wpłynie pierwsza kasa).
-
30. Data: 2008-01-16 21:41:59
Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
"Pen" fmlq4b$hq2$...@i...gazeta.pl
> Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
> napisał w wiadomości news:fmbcc7$b4j$1@inews.gazeta.pl...
> > Chyba właśnie w momencie aktywowania karty.
> Nie. Czy karta aktywna czy nie, opłata jest pobierana
Kiedy? W momencie wysłania, odebrania, na początku
kolejnego okresu rozrachunkowego czy na koniec aktualnego?
> (jest to karta której potencjalnie można użyć).
Póki jej nie uaktywnisz przez sieć (podając numerek ze zdrapki) nic z tego.
> A _żadne_ opłaty nie są pobierane, gdy średnio w okresie rozliczeniowym jest
> 0 lub mniej (czyli np. po otwarciu konta pierwsze opłaty pojawią się po tym
> okresie rozliczeniowym, w którym na konto wpłynie pierwsza kasa).
Niby tak. Ale co wówczas, gdy wyzeruję konto po jakimś czasie?
Co stanie się z kolejnymi kartami bankomatowymi?
Ich wydanie kosztuje zł 1.59 za sztukę.
I teraz pytanie:
-- Kiedy ta opłata jest pobierana?
--
____
| | _| Eneuel Leszek Ciszewski
| ||_ 858739937 858739178 .-.
| |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
|____| moj eneuel_at_gmail.com
polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/