  • 21. Data: 2010-04-29 05:01:11
    Temat: Re: Zamknięcie konta BZWBK jak to zrobić bezproblemowo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sebakrk s...@g...com ...

    > dostałem pocztą, była też informacja ze jak zamówię do końca maja ich
    > kartę payback to pozostanie darmowa. Ale że to mnie raczej nie
    > interesuje postanowiłem zamknąć

    a nie skonczyłems przypadkiem 30 roku zycia?

  • 22. Data: 2010-04-29 05:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sebakrk s...@g...com ...

    > Mialem jakieś Konto24, bez kart było za free od 1 czerwca już nie jest

    no tak, myslałem, ze mowimy o dorosłym "kącie" :)

    > A co do zamknięcia to się udało :). W prawdzie skubną mnie na 3,75

    i tak dobrze, ze nie w kłamstwie...

  • 23. Data: 2010-04-29 07:34:13
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-04-29 07:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik sebakrk s...@g...com ...

    > a nie skonczyłems przypadkiem 30 roku zycia?

    skończyłem jakieś 3 lata temu ;)
    pozdr Seba

  • 24. Data: 2010-04-29 09:01:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sebakrk s...@g...com ...

    > skończyłem jakieś 3 lata temu ;)

    a to ciekawe, bo ostatnio informoano mnie w WBK, ze ta oplata pojawi sie po
    przekształceniu konta z A w B wlasnie po zakonczenu 30 roku zycia.
    Hmm...

  • 25. Data: 2010-04-29 09:13:55
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-04-29 11:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik sebakrk s...@g...com ...

    > a to ciekawe, bo ostatnio informoano mnie w WBK, ze ta oplata pojawi sie po
    > przekształceniu konta z A w B wlasnie po zakonczenu 30 roku zycia.
    > Hmm...

    Tez mnie dziwi ze na tak długo o mnie zapomnieli :)
    Cóż od początku były jakieś problemy, a to zginęły im dokumenty przy
    zakładaniu konta, to znowu zgłosili mnie do BIKU na jakieś 1,20 z tego
    co pamiętam.
    pozdrawiam Seba

  • 26. Data: 2010-04-30 22:06:56
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.28 21:50, ...@g...pl pisze:

    > jak dla mnie sa dwa konta konto24 i konto24.pl i dla konto24.pl nie ma
    > zmian, jak bylo bez oplat, tak i pozostalo bez oplat. co do samego konto24
    > to nie wiem - nie mialem/mam.

    konto24.pl jest bez opłat, pod warunkiem, że się ma kartę. Jeśli jej nie
    ma, to jest przekształcane w konto24.
    Informacja o tym przekształceniu umieszczona była w załączniku do umowy,
    załącznik ten stosowany był od początku istnienia konto24.pl, czyli od
    2005 roku.

    Fakt, że informacja o tym jest nieźle ukryta. Ja mam ten załącznik
    wyłącznie jako plik na dysku. A resztę umów mam na papierze.

    Tutaj jest inna kwestia: to sam BZWBK zrezygnował z kart do konto24.pl w
    zeszłym roku.

    Mojej karty nie wznowił pół roku temu. Ale konta nie przekształcił.
    Teraz przysłał pismo. Biorąc pod uwagę 6 tygodni na wypowiedzenie, to
    trochę zbyt późno je wysłał. Rozumiem, że pół roku zwlekał, bo wiedział,
    że to z jego winy karty nie mam.

    Wypowiedzenie umowy konta złożyłem. Zamknięte będzie po 1 czerwca przez
    to 6 tygodni oczekiwania.
    Nikt pieniędzy ode mnie nie chciał, zresztą by i tak nie dostał. Ja
    starą kartę do konto24.pl wciąż chcę mieć, a że bank zmienił regulamin i
    ją zlikwidował, to już nie moja wina.

    --
    Mar