eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamkniecie konta w BZ WBK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2003-12-11 17:24:02
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    | Za to przy rezygnacji z odnawiania karty KK VC po trzech nieudanych
    próbach
    | udało sie pani znalezc w komputerze i wydrukowac odpowiedni wniosek i tam
    bylo
    | pytanie o powod. Oczywiscie nie zgadli - zaden z podanych. Powodem bylo to
    ze
    | wymyslili produkt lepszy dla mnie (KK MC) ale nie bylo mozliwosci zmiany
    jednego
    | produktu na drugi
    Zamiana produktu jednego w drugi to czysta strata operacyjna dla Banku. W
    przypadku chęci zmiany przez klienta dochodzą dodatkowe zyski z opłat za
    wydanie nowej karty - jestem w stanie ich zrozumieć.
    To że nie przedstawili takiego powodu wynika chyba z faktu, że formularze
    tworzone były w momencie gdy karty były tylko z logo VISA.

    Tomasz



  • 12. Data: 2003-12-11 17:30:39
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    | Nawet najlepszy
    | system CRM pracownik może oszukać wpisując tam jedno ze zdarzeń
    standardowych
    | (np. ofera jest za droga). Dobry efekt dać może system CRM wraz z
    odpowiednio
    | zmotywowanym pracownikiem. Bez tego nawet najlepszy system będzi kiepski.
    |
    Święte słowa, które powinny być drukowane w tych samych podręcznikach ,
    które "cytowali" nasi poprzednicy.
    Systemu CRM nie wdraża się w organizacji, to organizację zmienia się po to
    aby pracowała na potrzeby CRM.

    Tomasz
    < NOTO >



  • 13. Data: 2003-12-11 17:34:49
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    | Nie zaptano mnie o powod rezygnacji, nie zaproponowano jakiejs
    alternatywy.
    | Klient przychodzi, klient odchodzi. Bank nawet nie zna powodu mojej
    | rezygnacji, zyjac w blogiej nieswiadomosci.

    Michał, czy jakaś reakcja pracownika oddziału zmieniłaby Twoją decyzję. Ja
    podejrzewam, że NIE. Być może pracownik też miał takie zdanie.
    Takich jak ty, którzy posiadają inne konto w innym Banku i tam kierowali
    przelewy jest już sporo. Oni teraz decydują się (tak jak Ty) czy zamknąć
    stare konto czy poczekać jeszcze.
    Na rynku dostępne są wiarygodne badania, które mówią dlaczego klienci
    rezygnują z Banków. Za to niektórzy konsultanci biorą masę kasy.

    Tomasz
    < NOTO >



  • 14. Data: 2003-12-11 17:35:56
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Kamil Jonca(newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowak wrote:
    [...]

    > Zamiana produktu jednego w drugi to czysta strata operacyjna dla Banku. W
    > przypadku chęci zmiany przez klienta dochodzą dodatkowe zyski z opłat za
    > wydanie nowej karty - jestem w stanie ich zrozumieć.

    A jeżeli klient godzi sie na poniesienie opłaty za drugi produkt (MC)
    tylko nie chce przechodzić całego korowodu z szacowaniem zdolności
    kredytowej ? jak to uzasadnisz? Też "czysta strata" ?

    KJ


  • 15. Data: 2003-12-11 20:07:47
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Nowak <n...@g...pl> wrote:
    > Michał, czy jakaś reakcja pracownika oddziału zmieniłaby Twoją
    > decyzję. Ja podejrzewam, że NIE. Być może pracownik też miał takie
    > zdanie.

    Przyzywczailem sie do tego konta i jakies chcialem zostawic. Padlo na BZ
    WBK - bo drozsze maja przelewy i to bylby moj powod.
    W sumie jak Millennium teraz ma oplaty za wyciagniecie kasy na poziomie 9
    zl - to i to konto zamkne...

    Konsultanci owszem biora kase, ale wydaje mi sie, ze analiza danych
    pochodzacych od wlasnych klientow - moglaby byc calkiem przydatna - ot
    chociazby zeby zweryfikowac badania.
    Przykladowo badania I-metrii na temat bankowosci internetowej - ja uwazam,
    ze maja one bardzo niska jakosc i stosowanie sie do wnioskow mogloby byc
    bardzo kosztowne...



  • 16. Data: 2003-12-12 18:10:53
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@g...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:braj0s$cbv$...@n...onet.pl...
    | Konsultanci owszem biora kase, ale wydaje mi sie, ze analiza danych
    | pochodzacych od wlasnych klientow - moglaby byc calkiem przydatna - ot
    | chociazby zeby zweryfikowac badania.

    Tak ale to kosztuje wprowadzenie zmiany w plikacji centralnej potrafi
    kosztować bardzo dużo i to w twardej walucie. Czasami taniej kupić kilka
    badań, które sa "ładnie opracowane". Z takimi opracowaniami trudniej się
    dyskutuje i ma sie tak zwaną "podkładkę"

    | Przykladowo badania I-metrii na temat bankowosci internetowej - ja uwazam,
    | ze maja one bardzo niska jakosc i stosowanie sie do wnioskow mogloby byc
    | bardzo kosztowne...

    Na rynku jest bardzo mało danych nt. bankowości internetowej. Nawet ZBP nie
    posiada wiarygodnych danych z banków nt. tego obszaru. Dlatego i wnioski ze
    złych danych nie mogą być dobre. Niemniej jednak sporo osób czyta te
    badania. A czy je przyjmuje to już inna sprawa.

    Tomasz



  • 17. Data: 2003-12-12 18:19:48
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZ WBK
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    Użytkownik Kamil Jonca(newsy) <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:braa13$2o$...@n...news.tpi.pl...

    | > Zamiana produktu jednego w drugi to czysta strata operacyjna dla Banku.
    W
    | > przypadku chęci zmiany przez klienta dochodzą dodatkowe zyski z opłat za
    | > wydanie nowej karty - jestem w stanie ich zrozumieć.
    |
    | A jeżeli klient godzi sie na poniesienie opłaty za drugi produkt (MC)
    | tylko nie chce przechodzić całego korowodu z szacowaniem zdolności
    | kredytowej ? jak to uzasadnisz? Też "czysta strata" ?
    |
    Wierz mi, że tak może być. Prosty przykład.
    Np. do takiej karty ze względu na pewne uwarunkowania należy wykonać PONOWNĄ
    analizę zdolności kredytowej.
    Statystyki nt. klienta się urywają.
    Trzeba utrzymywać takiego klienta i podwójną dokumentację przez kilka lat.
    Takich przykładów można mnozyć. Jedne są racjonalne inne mniej.
    Wiele takich zachowań klientów jest obsługiwanych dodatkowo ręcznie. A
    koszty pracy w bankach są wysokie.

    Tomasz



strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1