  • 11. Data: 2004-10-27 18:51:27
    Temat: Re: Zamknięcie rachunku w BZWBK
    Od: lstrike <l...@o...pl>

    andrzej wrote:

    > A czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie zamknięcia rachunku? U mnie,
    > podpisałem tylko jakiś formularz i to wszystko. Z początku nie zwróciłem na
    > to uwagi, jednak teraz mnie to trochę dziwi. Żeby poźniej się nie okazało iż
    > np. po roku konto dalej będzie czynne.
    > Nie wiem więc, czy nie wrócić się i nie zażądać jakiegoś potwierdzenia (tak
    > na wszelki wypadek)?

    w BZWBK nie dostałem nic, w PKO BP wszystko było wykonywane z kopią dla
    mnie, w BPH rowniez. Zamknięcie w BZWBK było pierwszą tego typu
    operacją wykonywaną przeze mnie wiec nie zwrociłem uwagi że odchodze z
    pustymi rękami - jedynym poświadczeniem mógł być wydruk na którym był
    przelew resztek kasy (opis nie był wprost ale można się było domyslić ze
    chodzi o zamknięcie)

    --
    /lstrike

  • 12. Data: 2004-10-27 23:09:56
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2004 18:32:04 +0200, "andrzej" <a...@B...pl>
    wrote:

    >Jak to jest przy zamykaniu rachunku ROR w tym banku? Chodzi mi o konieczność
    >prowadzenia rachunku jeszcze przez 8 tygodni :((( tak mnie poinstruowała

    a regulamin czytałeś?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2004-10-27 23:41:39
    Od: "andrzej" <a...@B...pl>

    > operacją wykonywaną przeze mnie wiec nie zwrociłem uwagi że odchodze z
    > pustymi rękami - jedynym poświadczeniem mógł być

    Kiedyś dawno w Śląskim zamykałem i także otrzymałem potwierdzenie. Zapewne w
    większości banków takie coś dają.
    I własnie dlatego wydaje mi się to podejrzane zwłaszcza, gdyby się później
    chciało coś im udowodnić :(

    A jak dawno zamykałeś rachunek?

    Pozdrawiam
    Andrzej

    PS Najwyżej jak coś pójdzie nie tak, to sobie podyskutujemy np. za rok jak
    nas w balona zrobili ;)