-
11. Data: 2004-07-14 20:33:37
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>
Solos wrote:
> a mozna wiedziec dlaczego chcesz zamknac tam konto, bo ja zastanawiam sie
> nad zalozeniem?
Mam konto i jet ok, tylko, że będziesz czytał o KK w mB, jakiś kredytach
miezkaniowych itp. a w Inteligo, że np możesz discmana kupić o 10% taniej...
Zbyszek
-
12. Data: 2004-07-15 07:31:29
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>
Użytkownik "Miernik" napisał w wiadomości >
> Ja ze trzy razy kupowałem dopałkę Heyah przez paygsm z płacę z
> Inteligo i zawsze była w ciągu godziny.
Ja doladowoje srednio 2-3 razy w miesiacu od 1,5 roku i roznie to bywa
nieraz znudzony czekaniem kupowalem zdrapke w kiosku :(
-
13. Data: 2004-07-15 11:48:58
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: Human Being <p...@p...onet.pl>
Wed, 14 Jul 2004 22:09:47 +0200, na pl.biznes.banki, Jakub Piaseczny
napisał(a):
> nie chodzi mi o klikniecia ale o czas realizacji np: paygsm placac z
> inteligo po obiedzie kod dostajesz nastepnego dnia rano a w weekendy zadza
> sie ze dopiero w poniedzialek (nie zawsze ale czesto) a przez mTransfer max
> 30 minut
To rzeczywiście dziwna sprawa. Ja doładowuję POPa średnio dwa razy w
miesiącu i tylko przy pierwszym razie czekałem dłużej niż 15 min. A
ostatnio to zazwyczaj jakieś 10 min. I od razu mail z potwierdzeniem
przychodzi.
--
Pozdrawia,
P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair
(Foobar się nudzi;-)
2004-07-15 13:39:03
-
14. Data: 2004-07-15 12:24:32
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
Wed, 14 Jul 2004 22:09:47 +0200, w <cd43vc$s3h$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Jakub
Piaseczny" <k...@p...fm> napisał(-a):
> > Kilka kliknięć więcej? ;-)
> >
>
> nie chodzi mi o klikniecia ale o czas realizacji np: paygsm placac z
> inteligo po obiedzie kod dostajesz nastepnego dnia rano a w weekendy zadza
> sie ze dopiero w poniedzialek (nie zawsze ale czesto) a przez mTransfer max
> 30 minut
Hmm, a nie prościej mieć zaprzyjaźnionego handlowca z Allegro na GG? :]
-
15. Data: 2004-07-15 13:31:21
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>
Human Being wrote:
>
> To rzeczywiście dziwna sprawa. Ja doładowuję POPa średnio dwa razy w
> miesiącu i tylko przy pierwszym razie czekałem dłużej niż 15 min. A
> ostatnio to zazwyczaj jakieś 10 min. I od razu mail z potwierdzeniem
> przychodzi.
potwierdze to, 1,2 razy w miesiacu doladowuje dziewczynie popa, na maila
przychodzi info po 1 minucie, a ona daje znac ze doladowanao w przeciagu
15 minut ( przewaznie wczesniej)
dodam iz dzieje sie tak od 5,6 miesiecy
--
GideoN
-------------------------------------------
Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie
-------------------------------------------
-
16. Data: 2004-07-15 13:57:21
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>
> > To rzeczywiście dziwna sprawa. Ja doładowuję POPa średnio dwa razy w
> > miesiącu i tylko przy pierwszym razie czekałem dłużej niż 15 min. A
> > ostatnio to zazwyczaj jakieś 10 min. I od razu mail z potwierdzeniem
> > przychodzi.
>
> potwierdze to, 1,2 razy w miesiacu doladowuje dziewczynie popa, na maila
> przychodzi info po 1 minucie, a ona daje znac ze doladowanao w przeciagu
> 15 minut ( przewaznie wczesniej)
>
> dodam iz dzieje sie tak od 5,6 miesiecy
>
no to dziwne w kazdym razie u mie zdazaly sie przestoje :( zwlaszcza w
godzinach wieczornych
-
17. Data: 2004-07-15 18:36:43
Temat: Re: Zamkniecie rachunku w inteligo
Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>
>> > - nocne problemy z wyplata gotowki z konta inteligo w bankomatach
>>
>> Całe pół godziny - wspomnij też ostatnich bardzo częstych przerwach
>> technicznych mBanku. Na dodatek w Inteligo ta przerwa jest stałą (pomiędzy
>> 0:00 a 0:30) więc większość posiadaczy konta Inteligo o niej wie, z
>mBankiem
>> nie jest już tak kolorowo
>
>oj ostatnio te przerwy sa coraz dluzsze :(
Właśnie!
Miałem przypadek, że przez prawie 1,5 godziny nie można było się zalogować (do
ok. 1:30).
W dodatku na www nie umieszczają żadnej konkretnej informacji o tych
przerwach, tylko głupawy komunikat, że skoro nie można się zalogować, to
należy zadzwonić do nich.
Bez sensu :/
Hubert
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl