  • 1. Data: 2006-12-27 12:05:41
    Temat: Zamknięcie rachunku w multi a SFI, KK i rachunek maklerski?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Pytam praktyków, bo przecież na multilinii i tak nic rzetelnego mi
    nie powiedzą. :) Co się dzieje z SFI, KK i usługą maklerską przy
    zamknięciu Multikonta? Wszyskie te usługi wydają się sztywno związane
    z rachunkiem, a niestety ze wszystkich korzystam. :( Pewnie najłatwiej
    będzie z FI, ale co z KK i usługą maklerską? Akcji transferować do
    innego DM raczej bym nie chciał. KK też mi pasuje (to jedna z niewielu
    rzeczy, która się temu bankowi udała), ale jak to spłacać bez
    multikonta?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-12-27 12:17:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 12:05:41 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >innego DM raczej bym nie chciał. KK też mi pasuje (to jedna z niewielu
    >rzeczy, która się temu bankowi udała), ale jak to spłacać bez

    Kartę można mieć przecież bez ROR, więc tu chyba najmniejszy problem. Powinni
    przepiąć na inny rachunek albo co.

  • 3. Data: 2006-12-27 16:40:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Samotnik wrote:
    > Akcji transferować do innego DM raczej bym nie chciał

    IMHO powinno się dać otworzyć rachunek bezpośrednio w DI BRE i przenieść tak
    aktywa - AFAIR będzie to bezpłatnie.
    Oczywiście będziesz potem płacić wg stawek DI BRE.

  • 4. Data: 2006-12-27 22:59:01
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    SFI to usługa mBanku
    A multilinia i Multikonto są zwiazane z Multibankiem

    Moze sprecyzujemy o jakim banku mowimy??

    Michał

  • 5. Data: 2006-12-28 08:02:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@p...onet.pl> napisal(a):
    > SFI to usługa mBanku
    > A multilinia i Multikonto są zwiazane z Multibankiem
    >
    > Moze sprecyzujemy o jakim banku mowimy??

    O Multi. Tam też jest odpowiednik SFI, tylko się jakoś tam inaczej
    nazywa (albo i nie nazywa jako tako w ogóle)