  • 21. Data: 2023-09-11 13:52:45
    Temat: Re: Zamykać bankowe konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Trybun <M...@j...cb> writes:

    > Mam nadzieję że ze względu na znikome korzystności najczęstszą reakcją

    Jest takie przysłowie o nadziei. (Choć każda matka kocha swoje dzieci)

    Pamiętaj że bank może np. do BIK wpisać. NIe wiem czy może iść do sądu
    elektrycznego, ale jeśli tak, to tym bardziej nie machnie ręką
    KJ

  • 22. Data: 2023-09-11 14:05:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 11 września 2023 o 13:47:23 UTC+2 Trybun napisał(a):

    > A pies tam trącał Getin czy tam Velo i ich spam. Chodzi mi potencjalne
    > kary za niewypowiedzianą umowę pisane drobnym druczkiem.. Żadne karne
    > odsetki w przypadku Getin nie wchodzą w grę bo konto jest bezpłatne.

    Tak się żaliłeś, że pomyślałem, że getout jakoś cię tym spamem mocno torturuje.
    No ale rzeczywiście można to podciągnąć pod "karę za nierozwiązanie umowy".
    Tylko żeby się tego pozbyć nie trzeba umowy wypowiadać
    (chyba że konto staje się płatne jeśli zabronisz zgód marketingowych,
    OIDP w telekomach dają chyba 5zł zniżki miesięcznie na abo za takie zgody aktywne,
    drugie 5zł za elektroniczną fakturę).

    > Oczywiście to się w każdej chwili może zmienić, ale wtedy powinienem o
    > tym zostać powiadomiony..

    O, dobrze to ująłeś (to nie moje, z p.r.h.n. - komentarz do "Podobno NT jest zgodne z
    POSIX").
    Bo to jednak getout.
    No i powiadomienie też może wpaść do spamu.
    Bo prawo wymaga, byś "był powiadomiony" - ale nie, byś "potwierdził zapoznanie się".

    > To takie dla ciebie skomplikowane zakończenie współpracy z bankiem że
    > zeruje konto i odinstalowuje niepotrzebną mi ich aplikację w telefonie?

    No bo właśnie nie jest to żadne "zakończenie współpracy".
    Z panienką można (o ile nie ma jakiegoś PESELu, który to uniemożliwia) zerwać SMSem
    czy też tam "blokując ją na fejsie czy innym mesendżerze", ale z "odinstalowując apkę
    banku"
    niewiele zdziałasz.

    > "Skutki prawne" odinstalowania bankowej apki to już tylko i wyłącznie
    > twoja interpretacja.

    To czego się spodziewałeś po tym działaniu, że je tak eksponujesz?

  • 23. Data: 2023-09-11 15:32:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 11:32, Trybun pisze:
    > tylko po to aby mieć jakąś pewność że nie straci się u nich dorobku
    > życia w jednym podejściu.

    Skoro masz takie marne danie o swoich kontrachentach to dlaczego
    trzymasz pieniądze w banku?

    To jakaś obłuda czy ułomność intelektualna?

    Jak masz tyle i się boisz kupuj nieruchomości ;-)

  • 24. Data: 2023-09-11 15:35:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Naprawdę możesz przestać pracowicie oznajmiać, że jesteś idiotą, wszyscy tutaj już
    to wiedzą.

    Właśnie oznajmiłeś światu że czułbyś się bezpiecznie gdybyś wykonał te
    wszystkie operacje w celu zamknięcia konta.

    To ja jestem nienormalny? ;-)

  • 25. Data: 2023-09-11 15:38:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 13:45, Trybun pisze:

    > Mam nadzieję że ze względu na znikome korzystności najczęstszą reakcją
    > banku jest machniecie ręką na takiego klienta. Dzięki za odzew.

    Bank nie jest instytucją charytatywną a przyprawia sobie gębę instytucji
    zaufania publicznego
    Zgraja specjalistów pracuje nad tym abyś tak myślał.
    A ich system bankowy nigdy nie myli się i nie macha ręką ;-)

  • 26. Data: 2023-09-11 15:40:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 13:52, Kamil Jońca pisze:
    > Pamiętaj że bank może np. do BIK wpisać. NIe wiem czy może iść do sądu
    > elektrycznego, ale jeśli tak, to tym bardziej nie machnie ręką

    o widzisz...

    I dlatego powinieneś zapłacić aby się dowiedzieć że nie jesteś w BIK

    to jest dopiero skurwysyństwo

  • 27. Data: 2023-09-11 15:42:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-09-11 o 13:47, Trybun pisze:
    > Żadne karne odsetki w przypadku Getin nie wchodzą w grę bo konto jest
    > bezpłatne. Oczywiście to się w każdej chwili może zmienić, ale wtedy
    > powinienem o tym zostać powiadomiony..

    To nie jest instytucja zaufania publicznego.

    jak mogą wyłudzić od ciebie kasę to to zrobią

  • 28. Data: 2023-09-11 17:02:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 11 wrz 2023 o 09:37, _Master_ pisze:

    > mam od zawsze jedno konto tylko zmieniłem podpis co
    > uzasadniłem publicznie

    Raczej zaprzeczałeś istnieniu tej metamorfozy.
    (zmieniłeś tożsamość -- byłeś Z, jesteś _Master_)

    > Ty masz dwa

    Moja matka ma kilka (może 5?) kont m@ilowych;
    mój ojciec ma kilka (może 3?) konta;
    moja siostra też swoje ma...

    Od wielu lat używam:
    - jednego m@ilowego konta
    e...@g...com
    - jednego pseudonimu
    Eneuel
    choć skracam to czasami do
    Ene
    bądź
    ene
    - można do mnie zadzwonić pod numer
    665 363835, wstukując na telefonicznej klawiaturze dwa słowa
    Mój Eneuel

    BTW -- niemal nie notuję m@ilowego spamu!!!
    Sporadycznie coś tam wpadnie. :)
    Czasami zadzwoni do mnie zdesperowany sprzedawca
    garnków czy innej maści na porost włosów... ;)

    -=-

    Przed rokiem użyłem dwóch kont do nieseksualnej inicjacji
    DropBoxu -- lecz były to konta mojej matki i był to komputer
    mojej matki. Dlatego dwa, bo tuż po zainstalowaniu W11 ów
    system rozmnożyłem... Tak oto na jeden system (na jeden
    numer itd.) były dwa konta DropBoxu i (rzecz jasna) aż
    dwa limity GB... (z których nie korzystałem)

    Mogłem jeszcze mieć kilka innych miejsc tą samą drogą, bo
    i ten W11 szerzej ;) rozmnożyłem, i kolejny -- otrzymany
    po wymianie laptopa...

    Radzę sobie inaczej -- dzięki diabłu. :)
    https://ene.ct8.pl/error/IMG_20230908_170337.jpg
    https://ene.ct8.pl/error/IMG_20230908_170353.jpg

    Zdjęcia pstryknięte samrtfonem i bez [termicznej?] obróbki
    wrzucone wprost na diabelski serwer, skąd zostały zabrane
    na RAMdysk laptopa, skąd ponownie trafiły na ów diabelski
    serwer... Mogłyby od razu trafić w docelowe miejsce? Niby
    można drogę tę skrócić, nawet od razu zapisywać daleko od
    smartfonowych nośników, ale wybrałem taką drogę...

    Siak czy tak -- DropBoxu nie potrzebuję. :)
    Nawet wyłączyłem stosowną synchronizację mych fotek z Googlowatym kontem.

    -=-

    Na grupach dyskusyjnych nie używam różnych m@ilowych kont.
    Często podaję swe prawdziwe pełne imię i nazwisko, czasami
    geograficzne koordynaty, omyłkowo nawet zdradzałem swój
    Pesel a data moich urodzin stanowi tajemnicę skrzętnie
    strzeżoną przez Poliszynela... ;)

    Nie ukrywam też fotek mojej twarzy.

    Świadomie i starannie zadbałem o swą anonimowość. ;)
    Jeździłem zimą sportowym rowerem i motocyklem a na co
    dzień przez wiele lat charakterystycznym samochodem...

    Jestem rozpoznawalny, co mnie cieszy. :)

    Kiedyś w jakiejś kafejce udawałOm dziewczynę -- w pewnym momencie
    pomyślałOm, że nie mam z kim rozmawiać, bo dookoła same dziewczyny... ;)
    Dopiero wówczas pojąłOm, jak starannie wcieliłOm się w swoją rolę. :)

    Używałem różnych (Iki, Ene, Eneuel, Enter, Eulia...) pseudonimów,
    ale poza sporadycznymi sytuacjami otwarcie mówiłem, kim jestem.
    Na grupach dyskusyjnych byłem tylko
    - Leszkiem Ciszewskim
    - Eneuelem
    - zlepkiem (bądź częściowym zlepkiem) tych dwóch
    - i w kilku postach jednego wątku fotograficznego
    jeszcze kimś, co bardzo szybko wyjaśniłem...

    Jestem jedną z niewielu postaci (może nawet jedYną)
    polskiego UseNetu używającą stale tego samego pseudonimu.

    > i w dodatku nie potrafisz linkować

    Używając *smartfonowego* programu -- nie umiem, gdyż ów program ma
    specyficzne podejście do łamania i cytowania... Może mnie nauczysz?

    > Powiększasz bezsensownie ślad węglowy a i tak nikt nie czyta
    > Twoich mułowatych monologów

    -=-

    Nikt nam nie wmówi, ze białe jest białe a czarne jest czarne.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 29. Data: 2023-09-11 19:34:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Sep 2023 16:59:14 +0200, Trybun wrote:
> [...]
    > wyzerowanie stanu konta i odinstalowania ich APKi z telefonu. Tak mnie
    > naszły wątpliwości czy nie należałoby złożyć wypowiedzenia.. Wie kto jak

    Oczywiscie ze zamykac ... jesli chcesz zamykac.

    Bank w kazdej chwili moze wpasc na pomysł, ze wprowadzi opłaty za
    konto. Np 3zl/mc. A ty nie bedziesz o tym wiedział.
    A od debetu odsetki wysokie.

    Dalej - za nowe konta są promocje. No ale to trzeba zamknąc stare
    i odczekac troche.

    J.

  • 30. Data: 2023-09-11 19:53:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Raczej zaprzeczałeś istnieniu tej metamorfozy.
    > (zmieniłeś tożsamość -- byłeś Z, jesteś _Master_)

    Tak/ To jest właśnie rozwiązła mułowatość.

    A mogłeś w skrócie: "ja wiem lepiej"