  • 1. Data: 2010-03-24 10:49:06
    Temat: Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
    Od: z...@o...pl

    jest promocja, rok Konta Premium gratis
    kiedyś miałem u nich konto osobiste zlikwidowałem
    zostawiając sobie oszczędnościowe, obecnie nie
    spełniam warunków promocji (brak jakiegokolwiek
    produktu) więc 24 lutego złożyłem dyspozycję
    zamknięcia rachunku oszczędnościowego.

    I tak się zastanawiam, co będzie dalej?
    Załapię się na warunki promocji?

    Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
    brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
    czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

    A może ktoś z Was wcześniej ode mnie znalazł się
    w podobnej sytuacji: tzn. zamknął by otworzyć?
    Jeśli tak, proszę podzielić się doświadczeniem:
    czy udało się? czy jednak bank odmówił / albo nic
    nie mówiąc, po prostu otworzył i naliczył opłaty?

  • 2. Data: 2010-03-24 12:07:41
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
    > brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
    > czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

    A gdzie w ogole ta promocja, bo nic na www nie moge znalezc?

  • 3. Data: 2010-03-24 12:09:33
    Od: z...@o...pl

    > A gdzie w ogole ta promocja, bo nic na www nie moge znalezc?

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

  • 4. Data: 2010-03-24 12:11:25
    Od: z...@o...pl

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/jak-otworzyc-konto/

    obietnica na www oczywiście jest, ale regulaminu promocji brak :(

  • 5. Data: 2010-03-24 12:32:57
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > zostawiając sobie oszczędnościowe, obecnie nie
    > spełniam warunków promocji (brak jakiegokolwiek
    > produktu) więc 24 lutego złożyłem dyspozycję

    Hahaha!!!
    "bezpłatny dostęp do obsługi konta przez internet i telefon" ale: "przelewy
    zewnętrzne oraz realizacja zleceń stałych
    i płatności za rachunki - tylko 50 groszy,"

    Dostęp bezpłatny, ale przelewy już nie.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-03-24 12:34:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > "przelewy zewnętrzne oraz realizacja zleceń stałych
    > i płatności za rachunki - tylko 50 groszy,"

    Oj przepraszam. Popatrzyłem na osobiste, a nie premium.

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-03-24 13:22:34
    Od: "oeconomicus01" <oeconomicus01@WYTNIJ_TOwp.pl>

    [cytat]
> [...]
    >
    > Dostęp bezpłatny, ale przelewy już nie.
    >
    > wiatrak
    Oj przepraszam. Popatrzyłem na osobiste, a nie premium.

    No ale tekst i tak niezły. Powinni wprowadzić płatną opcję za możliwość zalogowania
    się ;)

  • 8. Data: 2010-03-26 13:41:53
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Ja to zrobilem, jak zalozylem ponownie przez net, zadzwonila babka i
    powiedziala ze niestety ale
    juz posiadalem konto w millenium wiec ponownie moge otworzyc je tylko w
    placowce.

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!