  • 11. Data: 2004-06-10 14:15:42
    Temat: Re: Zanim klikniesz na IE i puúcisz przelew
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Vizvary II Istvan napisał:
    > ale sie narobilo z tymi znaczkami :-))

    Eee, mój stareńki Thunderbird 0.2 Mozilli rozkodował te ISO-8859-13 bez
    problemów :)

    Pozdrawiam,

    K.

    --
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować zajrzyj w nagłówek wiadomości
    If you want to contact me see post header

  • 12. Data: 2004-06-11 20:46:30
    Temat: Re: Zanim klikniesz na IE i puścisz przelew [OT]
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> schrieb im Newsbeitrag

    > http://www.operapl.net/nie/

    ja rozumiem, ze nie lubisz MSIE. ja tez nie przepadam.
    ale bronia na IE sa sensowne argumenty a nie stek tych anty-IE bzdur.
    wieksza demagogie niz jest na tej stronie to chyba tylko w samoobronie
    widzialem...
    rafal urbanelis

  • 13. Data: 2004-06-11 22:00:16
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...onet.pl news:cad5n0$q5l$1@news.onet.pl

> [...]
    > ale bronia na IE sa sensowne argumenty a nie stek tych anty-IE bzdur.
    > wieksza demagogie niz jest na tej stronie to chyba tylko w samoobronie

    Wlasciwie dokladnie wszystkie podane tam fakty nie mijaja sie ani troche z
    prawda, brakuje jedynie doniesien o najnowszych bledach/dziurach IE.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"