  • 31. Data: 2010-06-11 13:52:23
    Temat: Re: Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
    Od: " az" <a...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Oj, chyba zagalopowaliście się, bo to nie jest linia "naszej" partii.
    Polacy
    > mieli wracać, a nie wyjeżdżać.
    >
    > Ale co z np. Sikorskim, Rostowskim? Też chyba byłoby lepiej bez nich. Taki
    > wniosek z waszych wypowiedzi.
    >
    > kc

    Chyba jednak zle wyciagasz wnioski. Nikt nie broni gostkowi wracać, ale
    pyszczyc na współbraci, bedzie mógł, jak już bedzie jadł chleb z tego samego
    pieca i bedzie się do tego dokładał. Szczekaczy z zapłotu należy odganiać jak
    grożne wilki.

  • 32. Data: 2010-06-11 15:13:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Oj, chyba zagalopowaliście się, bo to nie jest linia "naszej" partii.
    > Polacy
    > mieli wracać, a nie wyjeżdżać.

    Po co?

    > Ale co z np. Sikorskim, Rostowskim? Też chyba byłoby lepiej bez nich. Taki
    > wniosek z waszych wypowiedzi.

    Mnie byłoby bez nich tak samo, jak z nimi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/