  • 21. Data: 2009-03-28 05:11:15
    Temat: Re: Zapnijmy pasy
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    > Jestem jednym z Naszych- przyznaje sie bez bicia- tu popatrz: mam
    > certyfikat od rabina

    Można zrobić taki certyfikat anonimowo? Czyli wysyłam próbkę anonimowo a
    wynik przychodzi na maila.

    Ostatnimi czasy zacząłem czytać Biblię i przyśniło mi się, że jestem z rodu
    Arona ;) - poważnie, jednak trochę obawiam się o te testy, coś podejrzane mi
    się wydają te familijne drzewa DNA oraz te zwykle, ostatnio wysyp mamy tego
    typu stron www, czyżby nowy hit po naszej-klasie, a może szykują listę dla
    FEMA?

  • 22. Data: 2009-03-28 07:04:51
    Od: fatso <f...@n...com>

    Łukasz wrote:

> [...]
    > typu stron www, czyżby nowy hit po naszej-klasie, a może szykują listę dla

    No i widzisz: Himmler przegapil ta niezawodna metode wylapywania Naszych.
    Moja rada, jesli cie to naprawde interesuje: nie trac szmalu na frajerow.
    Zrob testy jak i ja, u Mormonow, z Arizona University. Ruscy tez swoim
    nie wierza
    i u nich sie testuja. Mormon ma wszystko dobrze poukladane pod kopulka,
    chce tez
    poukladac ludzikow w ich szufladkach nim nadejdzie Koniec Swiata. No i
    najwieksza
    zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale pieniazki lubia-
    jak to u amerykanskich
    kapitalistow w zwyczaju.

    fatso, syn Thora i Freyi

  • 23. Data: 2009-03-28 08:38:39
    Od: "Lukasz" <n...@d...com>

    > No i najwieksza zaleta u Mormonow: oni nie oszukuja i nie kradna. Ale
    > pieniazki lubia-

    Nie ma sprawiedliwego ani jednego a nawet najlepszy czlowiek jest jak
    splugawiona szmata przed obliczem Stwórcy.

  • 24. Data: 2009-03-28 09:10:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Lukasz wrote:

    > Nie ma sprawiedliwego ani jednego a nawet najlepszy czlowiek jest jak
    > splugawiona szmata przed obliczem Stwórcy.

    ale zauwaz, ze Nasi stana przed tym obliczem Jahwe jako pierwsi.
    Oni wiedza, ze jest ograniczona liczba miejsc w Raju. Pierwsi wejda
    a frajerzy na tylach kolejki dostana kopa w dupe. Zupelnie jak to bywalo
    w Pomrocznej w czarnej nocy Wojny Jaruzelskiej.

    NB. odwiedzilem kiedys pewnej nocy zydowska staruche zawodowo.
    Staralem sie pomoc jej umrzec ladnie- wszak nawet i Zydzi umieraja.
    No i gdy juz przyjechalem drugi raz, do trupa , to patrze i nie wierze
    wlasnym
    oczom: rodzina szykuje ja na pierwsza w kolejce do Raju. A wiec sztywniejace
    juz czlonki tak ukladaja, na krzeselku aby ona zesztywniala w pozycji
    siedzacej.
    Czyli aby sie mogla zerwac pierwsza gdy Jahwe zawola. W ten sposob wyruchac
    i mnie i ciebie. Genialny narod ,ci Zydzi.

    fatso

  • 25. Data: 2009-03-28 11:38:25
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Wydaje się, że mamy jeszcze potencjal na wig20 jakies 1680-1720 a nawet
    więcej. Ale max to 25% od dołka. Czyli przy 25 wysiadamy. Jeszcze zatem nie

    --
    Wojna jeszcze nigdy nikomu nie przyniosła nic dobrego. Dżyngis Chan

  • 26. Data: 2009-03-28 11:55:46
    Od: "Lukasz" <n...@d...com>

    Heh moze nie ta grupa ale co tam...

    > ale zauwaz, ze Nasi stana przed tym obliczem Jahwe jako pierwsi.
    > Oni wiedza, ze jest ograniczona liczba miejsc w Raju.

    Jana 14:2
    W domu Ojca mego jest mieszkan wiele. Gdyby tak nie bylo, to bym wam
    powiedzial.....

> [...]
    > Czyli aby sie mogla zerwac pierwsza gdy Jahwe zawola. W ten sposob
    > wyruchac
    > i mnie i ciebie. Genialny narod ,ci Zydzi.

    Bardzo ciekawe, w sumie faraonów stawiano w pozycji pionowej, wiec beda
    szybsi od babci.

  • 27. Data: 2009-03-29 11:58:41
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    df

    > zapomnialem dodac ze certyfikat rabinacki przyszedl dzis rano.
    > Przedtem mozna mnie bylo podejrzewac o to, ze i ja jestem Swinskim Ryjem.

    Fatso a który zapis w w/w certyfikacie mówi o tym że jesteś żydem (bo
    przyznam szczerze że nie orientuje się zbytnio w tych "Haplogroup-ach") ?.

    Na wrzuceniu w google "Haplogroup I1b" na tłumaczeniu stronki:
    http://tiny.pl/bvqq

    i po wpisaniu w "Znajdź" "jude" czy tam "żyd" wyszukiwarka nic nie
    znajduje..., a teks wskazuje że Haplogroup I1b w europie jest bardzo
    rozpowszechniona.....

    Odnośnie poniższych zapisów niewiele wygoglowałem

    positive for the following SNPs: M227+ M253+
    negative for the following SNPs: M21- M72- P109- P259-

    i może skierujesz mnie na odpowiednie linki....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2009-03-29 14:34:51
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    > negative for the following SNPs: M21- M72- P109- P259-
    >
    > i może skierujesz mnie na odpowiednie linki....

    endriu, ja sobie podsmichujki z ciebie robilem

    ale jak juz koniecznie chcesz wiedziec to ja jestem zywa skamielina ludzka.
    Haplogrupa=grupa ludzi, ktorzy maja odniesienie do jednego osobnika w
    przeszlosci, ktorego wykreaowala mutacja(w genie meskim Y)
    Kazdy nalezy do jakiejs haplo, wiekszosc Swinskich Ryjow to R1b1, Zydzi
    to J1, pseudo-Zydzi czyli genialni Ashkenazim maja rozne
    haplos- sa przeciez mieszanka ludzka przybyla z mIEDZYMORZA(obecna
    Osetia). Ale zaden z nich nie moze miec haplo mojego.
    Z tej prostej przyczyny ze moj dziadzius nie szwendal sie po azjatyckich
    stepach ani nie nie byl chrzczony scyzorykiem na Bliskim Wsch.
    On sobie poszedl za mamutami od razu do Norwegii a pozniej skoczyl za
    mokra robota do Kijowa, wyrywac podatki od poddanych
    kijowskiego ksiecia. Ale to juz czasy niemal wspolczesne- 1 tys lat temu.

    I wcale nie jest to prawda, ze owa grupa Normanow |1b jest czesta.
    Wprost przeciwnie, jestesmy niezwykle rzadkim krolewskim szczepem
    ?piastowym? Tego nie moge ci juz wskazac w linku bo tam wstep co
    jedynie za zaproszeniem ale uwierzyc musisz na slowo: z bazy co najmniej
    150 tys przetestowany osobnikow z gatunku Homo sapiens, tylko 28
    znalazlem kuzynow. Zaden z Polski a jeden o nazwisku ruskim(ja tez sie
    wywodze z Ziemi Smolenskiej). Za to mam kuzyna o nazwisku Ulrich
    Saxe-Coburg Gotha.! Czyli moge do Elzbiety II mowic per KUZYNKO!
    Co do tych wzorkow to mnie juz nie mecz bo to nie na moja slaba glowe.
    SNP=short nucleotide pattern, takie cos wylapuje z sekwencji numerkow
    komputer.
    Rezzta to grupy i grupki w drzewie filogenetycznym.

    fatso, trzymacz kasy u Svena Widlobrodego